geen idee. Dit word een server, dus er komen veel hdd's in. Maar, het leek me gewoon leuk, dus ik ben eraan begonne xD
Op het industrieterrein Marsssteden zitten anders genoeg bedrijven waar je terecht kan. Ik heb wel een mooie slijptol (280mm) die mag je wel even lenen
Hehe Thanks Melbuuln Heb een watercutter gevonden in Rijssen. snijd 120mm gaten uit, voor 7,50 per gat + dat, op de marssteden kan het niet. kunnen niet zulke kleine dingen snijden oid?
Wat zouden jullie doen: Oranje Case met zwarte letters/accenten, of Zwarte Case met oranje letters/Accenten?
Okee anders word het inderdaad te heftig! Updaaattteee! Heb de bovenkant ff uitgetekend in paint. Resultaat: Ziet er niet strak uit, maar zoiets word het dus!
Kan ik eigenlijk 2 fans intake aan de achterkant maken, en 2 fans outtake linksboven? of krijg ik dan geen goede flow?
Nee, geen stickers, mondelinge reclame is genoeg, met een klein stickertje aan de binnenkant. Anyway, maandag 17 Januari heb ik een afspraak met de snijder, en deze week bestel ik het volgende: 4 Fans, deze zijn oranje, en passen dus goed bij de build. de omlijsting word natuurlijk in de zelfde kleur als de case gespoten. en een sleeve kit, ook oranje. elke kabel word dan apart gesleeved. Sleeven is echt een kutklus, dus daar ben ik wel een tijdje mee bezig
Mini Update! Ik heb vandaag de kast naar de snijder gebracht, morgen kan ik het ophalen uiteraard krijgen jullie dan foto's! Zit nu wel aan het volgende te denken: Het plan was, om de kast zwart te coaten, met oranje strepen erop. Of zou het mooier zijn om de kast volledig zwart te maken, en dan metalen plaatjes in het oranje eroverheen te plakken? Dan krijg je dus een beetje een diepte gevoel.
Update!! De kast is terug van de snijder, alles is pefect verlopen op een klein dingetje na. Zie de foto's: (Sorry voor slechte kwaliteit, ik wil de camera van een vriend is lenen, maar heb nu alleen maar m'n iPhone) Half in elkaar gebouwd kastje: Gezaagd voeding gat: De 2 warmte afvoer gaten, waar een probleem mee is. De snijder heeft een stukje in de paal gezaagd, waardoor er nooit een fan achter past. Zie volgende foto's ook. Hier nog een plaatje van het foute gat. En nog 1tje: En de deur met het window waar straks het mobo zit! Hier nog een foto zoals het had moeten zijn: [/QUOTE] Ik heb hem gemailed, maar nog geen antwoord terug.
Yup. Heb hem al gemaild. Heb nog niks terug, terwijl ik normaal binnen 20 minuten antwoord had. Ik ga er morgen naartoe, want dit kan echt niet,
Dat doet een laser voor hem. Hij positioneert het ding alleen en drukt op een knop. Blijkbaar is dat al teveel gevraagd.