Ik ben me nu aan het voorbereiden op het Coolermaster contest over 2 weken. Details, oranje vloeistof etc
Update!! Het is merkbaar vrijdag de 13e. een van de lekken sprong vandaag weer open, en dit is het resultaat: Ik heb nu de hele kast uit elkaar gehaald, zodat alles kan drogen, ondertussen wou ik verder met de afwerking van een gat. Toen zag ik dat er wel erg veel aanslag zat in de slangen. Na wat geprobeer krijg ik dit bijna niet weg, en aangezien ik de set zelf niet meer vertrouw ga ik over op de luchtkoeling die ik als eerste er ook in had zitten. Straks zal ik nog een keer updaten, met de resultaten van de afwerking.
Ik zou gewoon even een mailtje sturen naar de fabrikant van die waterkoeling, dit is natuurlijk schandalig.
Daan, weet je zeker dat je alles correct hebt aangesloten? Zo ja, dan zou ik echt even contact opnemen met de fabrikant, wat lekkages kunnen natuurlijk niet.
Ja, alles is goed aangesloten. geen twijfel mogelijk. Ben nu al in contact met Paul van XSPC. Hopelijk komen we samen tot een oplossing (Nieuwe set). Als dit niet zo is, gaat er inderdaad weer op lucht worden gekoeld.
Update!! Hoi! Ik doe weer mee aan een contest, en zouden jullie opnieuw willen helpen door te stemmen? Heel erg bedankt ! Topperz! http://casemod2011.coolermaster.com/profile.php?u=270&c=2
Aah, toe dan stiertje, denk aan onze tijden in MC! Dit stukje is "verbeterd'' door de coolermaster medewerkers
Ietswat professioneler mag wel hoor, Daan! Dit is al een begin (minus een paar deeltjes, obv): My idea was to make a clean-looking PC case, so I started brainstorming about it. The result? A PC in IKEA case, bitch. I started with making fanholes and stuff, and painting it black and orange afterwards. That's what its name came from: The Black Box. Aint it sexy guise? Vote for blowjob. Geen idee wat je allemaal gedaan hebt, maar leg het maar gewoon kort uit. Niet 'and stuff'.
Jouw engels klopt ook niet helemaal hoor My idea was to make a clean-looking PC case, so I started brainstorming about it. The result? A PC in a wheel-based IKEA case, dog!. I started making fanholes and shit, which I painted black, like my bro's . That's why it's called: The Black Box. Aint it sexy? You can also lock that bitch up, you know what i'm saying. No spare keys though. Vote for blowjob with happy ending guaranteed. EDIT: Lol wat is dit XD http://casemod2011.coolermaster.com/profile.php?u=123&c=1
Dat is de kast van BrinkDinges! Deze jongeman heeft me ook met TBB geholpen Bedankt voor het stemmen(als dat al is gebeurd!)
Haha, dat lijkt zo Hij heeft een kast gepakt, en de zijkant helemaal veranderd, schuine hoeken ipv recht enzo Maar hij zit in een andere categorie Thanks mensen!