Gaat veel werk zijn, maar het is het uiteindelijk waard. stap 1: draai kast om stap 2: boor gat in achterzijnde stap 3: schaf deze aan stap 4: zet in kast stap 5:trek kabels door en klaar!:b:
Ach Daan, lekker boeiend. Gewoon even een nieuw kastje halen bij de Ikea. Het is per slot van rekening toch PLUNDRA. Maarre.. Daan, ben je van plan om ook nog zelf iets aan die casemod te doen, of vind je een kastje kopen wel genoeg.
Hmm, heb eigenlijk 2 linkerhanden en kan eigenlijk alleen overweg met een blikopener. Eens kijken of ik iemand dat gat kan laten zagen. Bedankt voor de tip!:b:
Workstation. Niet voor de consument Maar hij kan beter deze kopen: http://tweakers.net/pricewatch/2256...-4p-8-gb-rekserver-(451993-421).html#tab:info
oke, little update. De man van de watersnijtechniek ding, is niet van plan ook maar iets te vergoeden. Wel heeft hij aangeboden de kast opnieuw te snijden, als ik met nieuw materiaal kom. Ik laat het maandag snijden wegens tijdgebrek, maar over dit zijn we nog niet uitgepraat Doe dus vooral nooit zaken met www.snijdenmetwater.nl . ----- Morgen zal er een nieuw kastje gekocht worden, en de voeding eindelijk gesleeved. Dan zien jullie weer mooie Picca's
Kijk eerst even in de koopjeshoek van de Ikea. Vind het wel kinderachtig van hem dat hij het kastje niet wil vergoeden , hij heeft toch de fout gemaakt en niet jij.
Lol, hoe kun je zoiets in godsnaam niet vergoeden, en waar haalt die vent het gore lef vandaan om dit aan jou te leveren?? Het is zo overduidelijk scheef, dit pik je toch niet?? Kun je zijn email reply niet posten? Ben erg benieuwd hoe hij kan weigeren dit niet te vergoeden..
Je gaat me toch niet vertellen dat je al betaald hebt voordat je gezien had hoe het eruit zag? Ik had hier niks voor gegeven.
Ik wil hier morgn best de mails neerzetten. Dan zien jullie ook wat voor een lul het is. Ik ga trouwens morgen ook langs het gerechtskantoor. Die hebben een gratis spreekuur, waar ze kostenloos een brief voor je opstellen
Is helemaal niet nodig, als je gewoon je ballen bij elkaar zoekt en naar dat bedrijf toegaat kom je al een heel eind.
Ja is gratis. en het is niet echt een proffesioneel bedrijf ofzo een woonhuis, met in de garage een zon machine