1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Daar gaan de illegaaltjes

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Wietje, 11 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind zelf dat je xbox gemod mag worden maar dat je natuurlijk wel ook originele spellen in je bezit heb.
    Zelf is die van mij ook gemod dit doe ik bijv om te kijken of dat een spel leuk is de ja of de neen.
    Aan mij zullen ze iig geen verlies aan leiden.
    En het voordeel van een gemodde xbox is dat je een spel uit Amerika vele malen sneller in je bezit heb.
    En das mijn mening.
     
  2. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    En we zullen is kijken hoelang jij nog op xbox live zit :)

    Maar ik laat hem niet ombouwen , kost ook veel geld.Als ik wil weten of een spel leuk is speel ik het in de winkel of bij iemand anders.En tja dat je zolang moet wachten op een spel is wel minder.
     
  3. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    @demon-nl ik heb 2 xboxen:)
     
  4. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn waar slaat dat nou weer op?? Deze halve site praat over gemodde xbox'en... O-)
     
  5. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar jij bent er trots op en dat is het ergste.

     
  6. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee waar het om ging was dat TheEvilCuber er echt een storm in een glas water van maakt. Hij vind het echt een heeeel groot misdrijf en hij vind het ook echt heeeel belangrijk. What the fuck kan jou dat nou schelen als iemand anders zn xbox heeft omgebouwd?? Zoek een leven man...
     
  7. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is misschien een slechte vergelijking , maar ik lig er ook niet wakker van als jij geband zou worden;)

    Maar dat jij hem ombouw maakt mij niks uit,ken meer mensen die omgebouwde xbox hebben , maar weer ff ontopic:)

    Ik vind dit juist goed , de mensen met een omgebouwde xbox wisten dit toch?
     
  8. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Blah blah blah blah...

    Goed, Boessie3 heeft het voor elkaar. We hebben herhaaldelijk in deze thread gemeld dat we dit soort discussies niet op het forum willen. Er is zelfs al een officiele waarschuwing voor uitgedeeld.

    Maar deze gebruiker moet toch nog even doorgaan.

    Boessie3 heeft een Officiƫle Waarschuwing aan zijn broek en deze thread gaat op slot.

    Bedankt... (not!) |:-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina