Hallo mensen, Wat vinden jullie van de site www.daydreamabout.com? Volgens mij is het een Amerikaans concept. Zullen mensen hiervan echt beter gaan dagdromen? Ik vind het in ieder geval een leuk concept. Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden. Gr. Jaap
Is het reclame voor je eigen bedrijf of zo? Precies vandaag een account aangemaakt en ook je enige post...
Ik snap het ook niet. Heb ook niet het geduld om lang naar bellen te gaan zitten kijken eigenlijk... Dacht trouwens eerst dat het zo'n scream ding was.
nee, geloof dat het de bedoeling is dat je gaat dagdromen omdat je naar de filmpjes kijkt en daardoor je creativiteit stimuleert ofzo ps. is trouwens niet van mij hoor, wilde het alleen delen
Hahaha, precies waar ik ook aan dacht waarschijnlijk. Ging er zowaar van dagdromen, maar of het nou leuk was...
Mja iedereen die ook maar een tikkeltje gevoel heeft voor fantasie denkt als eerste aan een zee of aan wolken etc. dus zo stimulerend vind ik het niet worden als ik het ook nog beweegt haha. maar het is wel grappig om te zien, daar niet van.
Hmm. Mooie filmpjes hoor, dat er niet van, maar ik zie een ideale dagdroom meer een warm strand (hey, goed dat zit er bij), een mooie vrouw (kan ook in meervoud) en een gekoeld krat bier.