1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dakar 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door Doelie, 11 jan 2007.

1. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    !!Damn er moet echt snel een rally game komen!!

Waar is Codemasters als je ze nodig hebt

2. Schumi The Best

Schumi The Best Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Colin Mcrea Rally Dirt komt toch binnekort een keer :p
    Maar echt grappig, die screen van die vrachtwagen van "de Rooy".
    Er staat Gauloix op en in plaats van GO!!!!!! staat er YO!!!!!!. Er staat volgens mij ook "de Ryot transport" op. Ik vind het er niet echt geweldig uitzien, maar het kan wel leuk zijn. Ik heb op de xbox al een keer eem dakarspel gespeeld, genaamd: "Dakar 2", maar dta was niet echt een spetterende game :lol:

3. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in Colin Mcrea Rally Dirt komt ook een dakar onderdeel! moet je even zoeken op Colin Mcrea Rally Dirt op IGN staat in een interview.

4. boatfreak

boatfreak Guest

wanneer komt colin mcrae dirt denken jullie?

5. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Je bedoelt Robby Gordon ;) En heeft die etape gewonnen .. Komt die keer dik in beeld kan ik genieten van die Hummer en doe mij maar Gerard de Rooy voor trucks

BTW beter verplaatsten we het nu naar Actualtiteit sport enzo want ik heb antwoord gekregen en als we hem verplaatsen kunnen we verder over DAKAR algemeen ;)

Laatst bewerkt: 12 jan 2007
  6. Bjørn

Bjørn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De toureg en de Outlander vindt ik mooier.

Maar het zou vet zijn als het uitkomt. Maar wel als simulatie, waarbij de track verandert, doordat er b.v. sporen ontstaan van je voorgangers en dat je op sommige stukken totaal niet kan inhalen en maar moet hopen dat ze je voorbij laten. Andersom ook natuurlijk. Dus als jij iemand niet voobij laat, zullen anderen jouw ook minder snel voorbij laten. Maar ook dat navigeren belangrijk wordt. Dus dat je ook gewoon tijd kan verliezen, omdat je even de "weg"kwijt was.

Alleen hoe moeten ze de technische problemen, b.v. een lekke band, en het tijdverlies wat daarbij hoort in de game stoppen?

7. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Denk dan dat je dus waarschuwings deutnje moeten doen en als je dan tot een stop komt er een filmpje komt met jou truck waar de band word gewisseld .. Zie het als hoe de pitstop gaat bij F1 Challenge op de PC ;)

8. Bjørn

Bjørn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk bij tijdverlies van 2 uur, want dat gebeurd natuurlijk ook in Dakar.

9. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Je hoeft dan natuurlijk geen 2 uur te wachten.. Je ziet dan dat filmpje waar ik het over had en dat dan voor 30 seconde en je kan weer verder rijden maar er is dan wel een tijdverlies van 2 uur ALS dat zo zou zijn met de lekke band .. Maar het is natuurlijk niet dat je dan 2 uur moet wachten :+

Deel Deze Pagina