29 oktober 2007, vandaag wist een persfotograaf een foto te onthullen in een krant die wij helaas niet mogen publiceren van de 18 jarige acteur Daniel Radcliffe, welbekend van de Harry Potter films.
Bij een ingewikkelde stunt zou de acteur gevallen zijn in 1 van de films voor de acteur die Perkamentus speelt in de films. De acteur die Perkamentus zijn rol vertolkt; Michael Gambon, die minstens 3 keer zo oud is als Daniel zei het volgende: "Opeens lag hij daar voor me met zijn toverstokje, ik wist echt niet wat ik er mee aan moest." Aldus Micheal.
Daniel wordt de komende dagen door bodyguards beschermt en wenst momenteel niet in aanraking te komen met enige vorm van pers en fans en dergelijke.
Een woordvoerder van de cast vand films zei het volgende: "Dit had ik nooit kunnen bedenken, het was erg apart om te zien hoe Daniel uit de kast kwam en voor Micheal viel. Ik voelde een vorm van emotie opkomen die mij deed huilen van geluk en verdriet tegelijk, Daniel dacht wel eens mee met de cast maar op dat moment niet. Hij kwam er echt uit."
Volgens een insider van een niet nader te noemen forum doet de acteur hele aparte dingen met zijn toverstokje en zou Daniel een hele vreemde manier van toveren hebben in de films als Harry Potter.
HP de teid.nlKlik om te vergroten...