Beetje op tijd naar bed wil ook weleens helpen In ieder geval de review uit de nieuwe OPM nog even voor je nagekeken, deze kwamen met een 8.8, dus zeker niet slecht. Vooral de echte 18+ setting spreekt mij erg aan... Even een citaat uit de OPM: Geen enkele andere game heeft zijn 18+ leeftijdswijzer meer verdiend dan Dante's Inferno, want wees gewaarschuwd: dit is harde shit En dan hebben we het niet alleen over afgehakte ledenmaten die in het rond vliegen. Graphics zijn altijd mooi en af en toe prachtig. Speelduur gemiddeld tussen de tien en vijtien uur.
Hoe is deze in vergelijking tot Darksiders ??? De demo kon me niet echt bekoren, Darksiders was echt een genot om te spelen... Is deze veel meer hardcore qua combo's of goed te vergelijken met darksiders ?
vaag... maar bij gamemania,bol.com en nog een aantal winkels staat gewoon 4.02.2010 en op de Power Unlimited cover staat ook heel groot 4.02.2010 dus welke datum klopt er nou? ik hoop de 4e
Ik hoop het ook! :b: FRS heeft de datum ondertussen aangepast naar 11 feb, dus ik neem aan dat ze het gewoon niet (zeker) weten.
Wat maakt dit spel eigenlijk zo speciaal? Ik had die demo gechecked, was best tof hoor, maar ik had t gevoel alsof ik die game al had gespeeld.
Gameplaywise is het misschien ook geen topper, maar het verhaal en de vormgeving kijk ik erg naar uit. Daarnaast is het gewoon epic dat je de 9 cirkels van de hel zo gedetailleerd te zien krijgt
Gameplay wise is het niet orgineel, maar dat wil niet zeggen dat het daarom in dat opzicht geen topper kan zijn. Beter goed gejat, dan slecht zelf verzonnen.....
Je zegt het precies goed, naar JOU idee.. Want veel mensen zijn juist erg positief over deze game en de tot nu toe verschenen reviews liegen er ook niet om.. dit is gewoon een erg coole game \o/
Was het al bekend dat er DLC komt waarmee je co-op kan spelen , en waarvan je alles kan aanpassen ? Edit : Bij gamemania is de 360 versie al uitverkocht? ik vond de demo trouwens echt zwaar goed ! vette grafische style. heb Bayonetta ook even gespeeld , en dat vond ik echt 3 x niks , maar de demo van Dante vond ik echt tof ,die hele setting en die cutscene filmpjes waren ook echt van een ongekende hoge kwaliteit ! Dante schijnt wat simpeler te zijn dan Darksider en Bayonetta ,maar dat trekt mij juist wel meer
Mijn FRS internet bestelling gaat pas morgen de deur uit bij hun. Ooooow, waarom doen ze niet gelijk de internet bestellingen dezelfde dag de deur uit als de winkelvoorraad Dus frs gaat hem dus vandaag al verkopen? toch nog maar eens even terugbellen met de FRS, misschien kan ik ze overhalen om hem vandaag te laten verzenden
Mooi, dan hoef ik me geen zorgen meer te maken over die releasedatum van 11 februari die nog steeds op de site van FRS staat bij de Death Edition. Dus sowieso donderdag binnen? Nice Can't wait!