Ja idd, dus zowiezo op een donderdag binnen, ik hoop eigenlijk morgen al aangezien hij dus nu echt overal te koop is. zelfs bij Dimensionplus is tie op voorraad
nice death edition voor de prijs van de gewone en net een sms gekregen dat ik hem kan komen ophalen (game mania)
De internet bestellingen gaan vanavond de deur uit van de FRS!!, Ze kregen net een bericht van het hoofdkantoor dat de game morgen officieel in de winkel ligt bij de frs en dat dus vandaag alle internetbestellingen ook de deur uit gaan, woehoe morgen dus lekker Dante's Inferno spelen
ik zou dit spel gaaf halen, maar helaas heb ik een oude vrij kleine tv zodat ik de texten niet kan lezen(had ik met de demo last van). dit spel halen gaat dus voorlopig niet door
Vandaag ook maar de death edition besteld. Tot die binnen is kan ik me vermaken met de gewone versie, want dan wissel ik hem om Alleen het is nog maar de vraag of ik vanavond kan beginnen, want m'n vriendin is de hele avond thuis ^^'
heb hem vandaag ook in het schap gezet bij MediaMarkt Utrecht. Staan ook nog een groot aantal death editions (stuk of 10) Dalijk maar een even in mijn xbox stoppen en spelen
Zouden we nog een verzendingsmailtje krijgen van de FRS? Als 'ie morgen binnen moet komen zou ik er nu wel eentje verwachten namelijk...
Ook begonnen ondanks dat ik ontzettende koorts heb. Na een uurtje maar uitgedaan en lig nu op bed Eerste indruk is leuke god of war cloon en vermaak me er prima mee! De finishers zijn ook tof om te doen en de lichteffecten van het kruis (wapen) zien er ook super uit. Moet wel zeggen dat ik de moeilijkheidsgraad redelijk hoog vind (op normal).
Niet dit topic vergeten he. Ach, ik denk dat ik dat niet eens hoefde te zeggen. Jullie waren natuurlijk sowieso al van plan om de grootte even te komen melden?
Damn!!! Wat een bruute game!!!! Valt wel mee toch? Althans vind ik heb het in het topic geplaatst check it m8 *)
Zag er erg vet uit die trailer die je in het opstart menu zag. Alleen echt zwaar jammer dat dit niet al standaard in de game zit bij de release
Ik zou zeggen, deze online winkel gewoon slecht beoordelen op budgetgaming Of is wraak één van de zondes /Mod Report knop is vaak ook genoeg hoor Ik heb in ieder geval erg veel zin in dit spel, vooralsnog lees ik ook alleen maar positieve reacties her en der, van mensen die de game al hebben. Zelfs reacties als, boven verwachting... Begreep alleen dat er geen Nederlandse ondertiteling aanwezig is, persoonlijk vindt ik dat wel jammer, meestal heeft EA dat beter voor elkaar.