1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dante's Inferno

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 31 jan 2009.

  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb een aantal offtopic berichten verwijderd..

    Geen probleem, kan gebeuren. Je kunt wel een site in je sig zetten oid, maar niet promoten in game topics :) Zie ook de [faq]faq[/faq]

    REPORT KNOP please ;)


    ----

    Gisteren een klein uurtje kunnen spelen en damn wat een goed vermaak weer. De game loopt vlot en soepel en de omgevingen zien er briljant uit. Overal is detail in gestopt.

    Combo's zien er bruut uit en kan niet wachten om een aantal van de upgrades te kopen.

    Vanavond of morgen weer verder. 1e indruk is top!
     
  2. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Nou geen verzendmailtje van de FRS gehad, toch maar hopen dat 'ie op de mat ligt als ik thuiskom :)
     
  3. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb ook niks gehad, ik ga eens even bellen met FRS:mad:

    edit gebeld: mag ik even vloeken, GODVERDEGODVER!. Ik gebeld, gaan ze pas vandaag de deur uit bij hun, heb ik hem pas morgen in huis. Gister dus gewoon voorgelogen door hun
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2010
  4. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk he die pre-orders :+
     
  5. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ok nu ben ik dus echt boos. Krijg ik zojuist een berichtje van FRS. Ik ben echt laaiend. Ik heb ze gelijk opgebeld en het klopt wat er in die mail staat. Ik nog gevraagd of ze iets kunnen regelen ofzo, neehoor helemaal niks, k*t bedrijf

    Beste klant,

     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2010
  6. Donwesje

    Donwesje Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad erg vreemd van FRS aangezien veel grote shops het product gewoon voorradig hebben of hebben ze zich misschien vergist terwijl ze aan het inkopen waren in de aantallen ? Dat ze er dus te weinig hebben ingekocht wat zomaar zou kunnen.
     
  7. romsie

    romsie Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    gisteren 02-02-10 gekocht bij free record shop op zuidplein (010) meteen gespeeld , 2 woorden : TOP SPEL!
     
  8. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    gister al gemeld hier dat ik hem Bruut vindt..
    Heb er nu meer dan 2 uur opzitten en ik blijf bij mijn mening dit is een MUST HAVE :)

    gameplay :thumbs:
    Sfeer :thumbs:

    Mensen die van hack & slash houden en deze niet kopen zijn echt gek! :)
     
  9. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Kakzooi :mad: Net nu ik morgen vrij ben duurt het nog een dag langer! En dat terwijl er 5 minuten fietsen hiervandaan gewoon een FRS is met de game in de schappen... GEEF DIE DAN
     
  10. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    @ beiden; neem even contact op met het filiaal. Misschien kunnen ze wat voor je regelen. Echter alleen als je voor de optie hebt gekozen om je game af te leveren in de winkel.
    Ik wacht ook nog op mijn death edition hoor, alleen heb nooit zoveel haast. Komen nog zat vrije uren waarin ik van deze toptitel kan genieten ^__^

    //edit; ja oke, ik kan de game wel al spelen, maar heb dat tot nu toe nog maar een uurtje kunnen doen. Vanavond en morgen geen tijd, dus wordt sowieso ook vrijdag of zaterdag pas.
     
  11. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    IGN geeft hem maar 7,6

    ligt het nou aan mij of geeft die site tegenwoordig steeds meer van die corrupte cijfers..

    lijkt wel zoiets
     
  12. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    een 7,6 :eek: Dat had ik echt niet verwacht , zeker niet omdat bijna overal die game minimaal een 8,5 krijgt..vage shit

    Maar ook niet echt betrouwbaar dus ,aangezien ik het zeker een topper vind.
     
  13. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    correctie het is 7,5


    maar het lijkt wel op die site als ze geld betaald krijgen ze hoge cijfers krijgen.

    O-)
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Bij darksiders deden ze hetzelfde. Misschien zijn ze hun schaal wat aan het bijstellen. Zou ik op zich geen slechte zaak vinden. Nu is het bijna zo dat een matige game standaard een 8 krijgt en alles wat goed is in zijn genre al boven de 9 scoort
     
  15. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1

    reviews betekent niets, vooral die van ING niet ;)
     
  16. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    ING niet inderdaad dat is een bank :b:
     
  17. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind de meest betrouwbare website (en waar ik het vrijwel altijd mee eens ben), gametrailers.com
    Alleen die is altijd iets later dan de rest met een review (spelen hem tenminste eerst uit), dus cijfer is nog niet bekend. Maar ik heb hem toch al besteld in Engeland (voor 40 euries + artbook), dus hopelijk heb ik hem volgende week :thumbs:
     
  18. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Eurogamer geeft ook slechts een 6/10

    Beetje teleurstellende conclusie:

     
  19. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Haha wat een sneue conclusie. Call of Duty lijkt op Medal of Honor en is dus niet goed, want dat is ook schieten in een oorlog. 8)

    Dat sommige mensen nog mogen reviewen|:-

    Ik vind dit in elk geval een duidelijke topper binnen z'n genre die minimaal een 8 verdiend.
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ach vind de cijfers wat teleurstellend. Vind de setting geweldig maar straks komt inderdaad GoW III ook uit en die haal ik toch liever dan Dante.

    Maar zelf als het een GoW kloon is, daar is toch niks mis mee die gameplay is gewoon goed.
     

Deel Deze Pagina