1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dante's Inferno

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 31 jan 2009.

  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Precies. Daarbij is het verhaal goed, upgrades zijn tof (holy & unholy) en de gigantisch levende werelden op de achtergrond blijven vermakelijk.
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Moet hem dus echt nog halen, vind het zonde dat sommige conclusies gewoon zeggen dat je het slecht is omdat GoW III komt. (wat eurogamer bewijze van zegt)

    De setting is eigenlijk al reden genoeg om de game te halen, GoW in de hell. Vette shit toch?
     
  3. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
  4. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Haha, toffe reclame :cool:
     
  5. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het hele gebash niet om het niet "origineel" zijn ?

    toen Saint's row uitkwam was het toch ook niet meer origineel.

    Tuurlijk het is een GoW look a like , maar een hack&slash pur sang , en speelt erg lekker en heeft een vette setting.Als je niet op GoW wil lijken dan moet je de hele genre veranderd worden denk ik.
     
  6. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15

    hahah wat een Losers bij Eurogamer!! |:-

    een 6 is echt veeeeel te laag dat is echt onzin..
    deze game verdiend echt wel een cijfer tussen de 8 & 9 _O_
     
  7. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen vervelend dat daardoor de metacritic wel flink omlaag gaat ......
     
  8. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    1 groot voordeel: hoe meer "slechte" recensies, hoe eerder ik de game voor een mooie budgetprijs uit de bakken kan vissen..... }:]

    Dat er dan geen deel 2 komt zal mij aan m'n reet roesten, moet aan de portemonee denken.

    Misschien kunnen ze splinter cell conviction en bioshock 2 ook even flink affikken in de reviews.
    Die lust ik namelijk ook wel voor een mooi prijsje:9
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
  10. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    ik ben het 100% eens met de reactie van tyberium op gamer.nl



    Is het jullie ook op gevallen dat Dante's Inferno wel erg veel lijkt op God Of War? :emo:

    Ik heb verder niets gelezen over bijv. de voice acting of muziek.

    Alleen maar:

    "Mooie decors, maar niet zo mooi als GOW."
    "De puzels lijken op die van GOW"
    "De grote eindbazen zijn niet zo groot als GOW"
    "Goede hack and slacsh game, maarrrrr niet zo goed als GOW"

    Ik verwacht dat we in de toekomst nog wel meer van dit soort bevooroordeelde reviews gaan zien. "Read Dead Redemption lijkt wel heel veel op GTA4".

    Ik vindt dat een goede reviewer vooroordelen van zich af moet kunnen zetten en 'unbiased' verslag doet van wat hij mee maakt in een game.
    Hoe zou de reviewer deze game vinden als hij GOW nog nooit zou hebben gespeeld?

    Zo als het nu is lijkt het meer een review van GOW of een salespitch voor Sony. Toevallig aandelen?


    _O__O__O_
     
  11. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die las ik inderdaad net ook al , en idd erg op zn plaats ! en ben ik ook helemaal mee eens.

    Dat gezeik over GoW steeds.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    mwoah, ik vind wel dat je een game als reviewer mag vergelijken met de besten in zijn genre. Ik lees ze toch ook omdat ik een keuze wil maken tussen bepaalde games en dan vind ik het wel prettig als ik weet hoe een game zich verhoudt tot vergelijkbare games.

    AL ben ik het wel met jullie eens dat ze het bij Dante wel erg over die boeg gooien. Ik lees bijvoorbeeld nergens hoe de combat zich laat vergelijken met die van bayonetta terwijl daar ook wel sterke overenkomsten zijn.
     
  13. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Damn, die review van Gamer.nl is toch wel één van de slechtste reviews die ik ooit heb gelezen. Kan wel merken dat die gast een (te?) grote fan is van God of War, want als er maar één spelletje aan zijn 'precious' GoW komt barst de bom. En idd niks over de voice acting, muziek, sfeer, en graphics op zichzelf. Allemaal 'GoW doet dit beter en dit is minder goed uitgewerkt dan in GoW.'. Ugh...
     
  14. Yolaxa

    Yolaxa Inevitable

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, in die review lees ik bijna meer over God of War dan over Dante's Inferno. Beetje jammer... |:-

    Als het goed is krijg ik morgen deze game binnen en dan ben ik benieuwd, heb alle delen van God of War met veel plezier gespeeld, en dan lijkt het er maar een beetje op, dit soort actie verveeld toch niet snel.

    Wat ik wel echt jammer vind is dat er nu al 'souls' te koop zijn op Xbox Live. Beetje jammer dat EA zo op deze manier geld probeert te 'jatten'.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.135
    Leuk Bevonden:
    4.737
    Ben ook wel benieuwd naar de game, maar misschien haal ik hem pas als die goedkoper is. ;)
     
  16. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Woehoe, zojuist een mail van FRS

     
  17. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Die van mij is ook verzonden :thumbs:
     
  18. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Heb hem nu Dantes Inferno promo ff geleend voor een dag.
    Kijken of deze game een betje hard is want heb hem totaal niet gevolgd.
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2010
  19. ZeMMiK

    ZeMMiK Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Gents,

    Ik zit vast in Lust, Ik sla de tanden kapot van een slangenkop, ik draai zijn mond helemaal open...klim via die slang naar boven.
    Daarna kan ik een beeld slepen...maar wat dan?? Ik zie het niet..heb 15min met een beeld lopen slepen.....iemand al verder??
     
  20. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    edit: over de gamer review dus :)

    Het heeft alleen niets unieks wat het onderscheidt in dit overvolle genre.
    Pardon, overvol genre?

    @Stantana, je zou het bijna denken van die aandelen ja, kijk dan naar z'n conclusie:
    Wat overblijft is een bruine versie van God of War, die weliswaar onderhoudend is, maar met God of War 3 aan de horizon min of meer overbodig.
    Als dit op een playstation website stond had ik het nog kunnen begrijpen, maar een algemene games site? Man man wat een kortzichtigheid..
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2010

Deel Deze Pagina