1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dante's Inferno

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 31 jan 2009.

  1. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb hem nog niet, maar heb de demo wel gespeeld = Baas. :D

    En co-op hack'n'slashen lijkt me zooo bruut :)
     
  2. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist men 666 combo gehaald wat vet was dat gewoon niet te stoppen met men kruisje ;)

    en ik heb ehm 1000/1000G
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2010
  3. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik doe eigenlijk een beetje om en om de upgrades kopen voor holy en unholy. Of je beter eerst een van de 2 compleet maken?
     
  4. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Voor de achievements is het misschien het beste om je te focussen op één van de twee. Hoewel het we zo is dat de kans groot is dat je al lvl7 + alle powertjes heb van (un)holy voor het einde van het spel.
    Je kan vervolgens ook met hetzelfde personage Gates of Hell in en daar ook nog verder 'grinden'.

    Ik heb hem gister uitgespeeld. Ik mis nog een paar van de collector achievements dus ik moet er nog een keer door (niet dat dat een hele grote straf is). Ik neem dan het unholy pad meteen wel even mee. Moet ook nog de 666 combo achievement. Beste is die tegen het einde van het spel te halen.

    Het is een leuk spel, een leuke GoW (God of War) kloon. Het is echt overduidelijk naar welk spel ze gekeken hebben. Niet alleen kwa combat maar ook puzzels e.d.
    Het mist alleen het gepolijste van GoW. Counter en dodgen werkt wel maar op de één of andere manier mist het een beetje de scherpte die GoW dan wel heeft. Hetzelfde voor de verschillende aanvallen. Er zitten leuke aanvallen tussen maar veel diversiteit is er niet.
    De CGI tussen scene's zijn echter echt mooi gedaan. Omgevingen en setting zijn ook sterk. Zeker voor mensen die geen PS3 hebben maar wel een GoW achtig spel willen spelen is het een aanrader. Ook als je die wel hebt en meer als GoW wil is het aan te raden. Alleen als ik tussen de twee zou moeten kiezen dan zou ik het wel weten.
    Maar na dat gezegd te hebben; ik ben zeker benieuwd naar de vervolgen. Met wat aanpassingen hier en daar kan het zeker een toptitel worden.
     
  5. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Achievements kunnen me gestolen worden. Ik vind het alleen wel leuk om met een character te spelen met alle upgrades unlocked.
    Ik vind het ook altijd mooi dat je met full powers de game nog een keer kan doorlopen. Met de mooiste moves vanaf de start :cool:

    Zit er overigens nog steeds aan te denken om voor GoW3 een PS3 aan te schaffen ^^
     
  6. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Heeft iemand al de Relic pack gekregen van de FRS? Toen ik bestelde via de site van de frs stond erbij dat ik een Relic Pack zou ontvangen voor extra content
     
  7. Yolaxa

    Yolaxa Inevitable

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook nog geen code ontvangen voor het relic pack...
     
  8. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Zojuist even gebeld met FRS en morgen krijgen we de Codes binnen van de Relic Pack :)
     
  9. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Wie kan me ff helpen ik zit vast en heb geen flauw idee wat ik moet dus..

    Ik zit nu in een soort dal (vrij in het begin nog) waar ik ene hendel heb en die kan je draaien, nou zitten er allemaal gevangen daar in die ruimte en er is een blok dat je kunt verschuiven. Ik heb al geprobeerd om het blok naar voren te krijgen en dat lukt ook maar dan nog kan ik niet daaroboven komen... iemand enig idee?
     
  10. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Niet goed gelezen nvm :+
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2010
  11. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet die doos op het platform zetten om zo naar boven te kunnen waar die "geest" staat.dat doe je met eerst het doos op het platform te zetten en daarnaa het platform weer naar voren te draaien
     
  12. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33

    Nou ik krijg dat blok dus niet op dat platform nergens is een schuin stukje om dat blok op het platform te krijgen, op de foto zie je dat ik het blok naar voren heb geduwd maar zo kom ik er dus nog niet bovenop.. [​IMG]

    gelukt :D
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2010
  13. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Gisteravond uitgespeeld. Topgame met voor mij toch wel een nadeel dat me soms de keel uit begon te hangen. Ik ging eigenlijk bijna nooit dood tegen vijanden, maar de keren dat ik weer in een of andere afgrond ben gelazerd zijn niet meer te tellen. Zeker als je er de 1e keer doorheen speelt en je kent de levels nog niet kun je vaak opeens ergens naar beneden lazeren :mad:
     
  14. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Netjes :) Hoe lang ben er er ongeveer mee bezig geweest...
     
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ongeveer 10.30 uur op de klok :)
    Het zijn trouwens ook mooie cutscenes op het end.
     
  16. geob81

    geob81 Active Member

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    8
    Als ik zo op Metacritic kijk is deze game wel erg kritisch becijferd...zelfs mijn favoriete website Gametrailers heeft vandaag hun review online staan...een 6.8! Volgens hun te veel herhaling, weinig uitdaging (vooral ergens op het einde een level), en veel frustraties (zoals iemand op de vorige pagina hier ook al noemt)...ik moet hem nog binnen krijgen, maar voelt nu toch al een beetje als een flop aan.


    Edit: Ik heb het spel vanmiddag binnen gekregen...en nu zo'n 2 uur gespeeld. En ik moet zeggen..Wauw! Erg gaaf spel. En al lijkt het qua besturing en design op God of War, dat maakt niks uit. God of War is mijn favoriete game ooit en dan vind ik het juist geweldig dat er een spel is die hier zo op lijkt. Dus als je God of War gaaf vindt, dan vind je Dante's Inferno ook gaaf! :)
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2010
  17. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Gametrailer review

    Toch beetje negatief.


    [GT]61731[/GT]
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2010
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Weer zo'n game waar de demo NIET representatief is, ik vond de demo niet heel bijzonder, maar wel de hele middag bij broer de game gespeeld, erg cool. En ook zitten er zeker wel originele dingen in de game, de bazen zijn ook echt heel tof.
     
  19. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Zojuist me code binnen gehad van FRS voor de Relic Pack :D
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb de GT review eens bekeken, nou wat een JOKE zeg. En dan echt triest om die reacties eronder te lezen "Thanks GT, i won't buy this crap' ...joh je bent niet goed. Crap? Die mensen baseren het volledig op één fucking review en noemen het dan crap. Zonder het spel zelf ooit één seconde gespeeld te hebben.


    Al die dingen waar die gast van GT over klaagd, zijn het echt niet waard om zo overdreven over te klagen. Toen ik die game speelde gisteren een flinke tijd heb ik geen last gehad van die problemen. Frustratie? Ja meneer van GT, van jou review krijg ik dat wel ja, niet van de game in elk geval. Hij blijft het ook maar vergelijken met God of war, wat echt onzin is, want er zit genoeg in wat echt niet uit GOW komt en ook best origineel is. Zie je GT elke shooter met een andere shooter vergelijken? Nope...maar deze game wel, zielig.

    Game zit juist vind ik prima in elkaar. Goeie graphics, stabiele framerate, amper laadtijden wat ik echt indrukwekkend vind. Toffe muziek,goeie sfeer, coole creature design, allerlei gameplay-stylen door elkaar, puzzels,boss fights etc.
     

Deel Deze Pagina