Game is zeker vet en verhaal cool! Zeker aanrader om op te pikken. Vraag. Heb toen de DLC gekocht maar nooit gespeeld omdat er niemand in me friendlist hem kocht. is de DLC beetje cool en spelen mensen hem nog?
Inderdaad een heerlijke game! Hij is beter dan ik had verwacht. Het is inderdaad zwaar gejat van GoW, maar eigenlijk stoort me dat helemaal niet. Ze schuiven het immers niet onder stoelen of banken Alleen Dante zelf is maar een irritante zak
Gisteravond uitgespeeld, vette game! Had hem heel even links laten liggen maar eergister weer volop aan het spelen. Alleen vond ik het allerlaatste gevecht 1 op 1 wel jammer en lastig, was alleen maar LT + Y aan het spammen. Wel een erg vette game met al die verschillende levels en niveaus.
Toppie Daz. Heb zelf ook erg genoten van deze game..:b: Alleen kan ik me het laatste gevecht niet meer herinneren
SPOILER [yt]alTF0acFPIg[/yt] Vanaf 03:00, dat dus. Ik speelde op Hard geloof ik, dus was echt pittig.
Haha nee, de 1000 ga ik niet halen. Wel nog even Holy maxen omdat ik daar dicht bij zit en dan vind ik het prima, game is ook geleend dus die moet weer terug.