1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dante's Inferno

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 31 jan 2009.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    God of War, eat your heart out.
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik heb zojuist maar eens de PS3 demo uit nieuwsgierigheid geprobeerd.

    De demo bevact de volgende scenes:
    1) Battle tegen verschillende gevangenen.
    2) Death himself kopje kleiner maken.
    3 ) Gevecht op kerkhof en in landhuis.
    4) Gevecht in catacomben van het landhuis, inclusief "cyclops" battle.

    Is dit dezelfde demo als op de 360?

    Ik was eerst sceptisch over deze game, maar ik moet zeggen dat ik aangenaam ben verrast door de demo van Dante's Inferno (DI in vervolg). Erg leuke combat, verschillende moves komen bruut hard aan en het heeft nog diepgang ook. Je kunt bijvoorbeeld tegenstanders met je zeis vastpakken en dan doden of absorberen. Doden levert extra evil points op (sterkere zeis) en absorberen extra good points (sterker kruis). De combo's zijn gemakkelijk aan elkaar te ritsen en het geheel ziet er best goed uit en draait soepel.

    Wel behoorlijk godslasterlijke sfeer met al die afbrandende kruizen en Dante himself die er behoorlijk smerig uit ziet (hij heeft een kruis van vlees op zijn eigen vel genaaid, gross!).

    Wel een overduidelijke GOW ripoff. Kruisig me nou niet voor die uitspraak (haha lekker flauw), want het lijkt echt als twee druppels water op die game. En dat is geen probleem, want GOW was een geweldig spel. Duidelijke overeenkomsten zijn de combo's, Dante himself (als je met hem rondloopt lijkt hij wel een beetje op Kratos), de manier waarop de camera alles in beeld brengt, icoontjes boven beesten als je een speciale kill (quick time event) uitvoert, magic en skills en hoe het werkt, energie bolletjes die je opzuigt, fontijntjes en zelfs het hele laatste gevecht tegen die "cyclops" of wat het ook is, waarna je dat monster berijdt. Het is bijna plagiaat, but who cares als het zo lekker speelt! :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2009
  3. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt deze uitspraak dan toch weer van toepassing:
    "beter goed gejat dan slecht bedacht"
    Maar je zegt dat je hem good points een sterker kruis krijgt. Wat moet ik me voorstellen bij een kruis?
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    [​IMG]

    Maar dan handzamer formaat.
     
  5. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ja zifnap is hetzelfde op xbox360..

    Zoals gezegd interesseerd het mij echt helemaal nix of het een GoW ripoff is want ik heb GoW nog nooit gespeeld. Maar dit speelt wel super lekker weg zeg! Waar ik de fights bij Bayonetta veels te chaotisch vond af en toe is dat hier gelukkig niet het geval. Supergelikte graphics, en heel episch en opgefokt allemaal. Verbaasde me over de hoeveelheid nudity in de game, veel ontwikkelaars durven dit niet.

    Kortom zeer positief! Enige minpuntje waren de quick time events aan het einde, maar dat is dat ook het enige negatieve..
     
  6. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja leek me logisch hoe en kruis eruit ziet :p. Maar hoe en wat gebruik je hem? Sla je ermee de hersenen in of schiet je er dingen uit. Vind het nog een beetje vaag. Maar ik zie het vanmiddag wel. Nog 2 uurtjes!
     
  7. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    In een aantal gameplay filmpjes kan je het kruis al zien, lijkt mij een soort ranged aanval.
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ja, dat gezegde gaat inderdaad hier mooi op. Al vraag ik me af of het wel voldoende op de PS3 is, waar volgend jaar ook GoW3 op uitkomt.

    Naast een zeis krijg je ook een heilig kruis in de demo. Daarmee kun je, hoe moet ik dit zeggen, heilige energie in de vorm van kruizen projecteren naar de vijand toe. Denk maar aan een soort energie ballen, maar dan in de vorm van een kruis. Als je tegenstanders absorbt, dan is het mogelijk de tech tree van het kruis steeds verder te upgraden (levels met skills worden unlocked). Dood je tegenstanders alsnog met de zeis, dan unlock je skills voor dat wapen.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2009
  9. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de informatie. Als ik het zo hoor dan zie ik het een beetje zoals de Mirror Shield van Zelda of de Hammer of Dawn in Gears of Wars maar dan horizontaal inplaats van verticaal ;).
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Of gewoon zoals een magisch boog, maar dan met unlimited ammo.

    Inderdaad veel nudity in deze game. Vond het wel passen bij de onheilige setting. De paus zou bij het zien van deze game direct een hartaanval krijgen. :+
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2009
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem net ook gespeeld, op de 360. Wat lijkt hij enorm op God of War zeg, damn. Zoals Zifnap al zegt, ze hebben alles gewoon nageaapt eruit. Opzich niet erg ofzo. Vond God of War een topgame dus. Misschien moeten we God of War maar een genre gaan maken. 8) Het mooie vind ik wel die sfeer erom heen, die is wel origineel gedaan. Het gedoe met hel/kruizen/Holy vs Unholy vind ik vet bedacht.
     
  12. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Komt de demo niet pas morgen uit :eek:?
     
  13. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie vorige pagina. ;)
     
  14. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Oops, excuses. Ik heb dat over het hoofd gezien.
     
  15. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Super dat je vandaag al demo kan dowloaden \o/ Wacht al paar dagen op deze demo 8)

    Style van deze spel lijkt me erg tof. Ben nu bezig met downloaden :thumbs:
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Toffe game, tof sfeertje en lijkt mij ook wel een boeiend verhaal te hebben. Graphics in tussenfilmpjes zijn echt baas achtig super. _O_ Pik hem ooit wel eens op denk ik al heb ik liever God Of War 3 op mijn 360. :+
     
  17. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Demo 2x uitgespeeld \o/ Ene keer op lagere moeilijkheidsgraad, tweede keer op hogere.

    Moest even wennen aan besturing. Het ging steeds beter. Wat ik een beetje vreemd vind, is dat je elke aanval van soldaten met gemak 100% kan blokkeren :confused: Gewoon LT indruk houden, dan raak je niet gewond. Timing is niet van belang =(

    Grafisch is ok. Maar er zit behoorlijke kwaliteitsverschil tussen 2 scene. Toen Dante z'n dode vrouw aantrof, zag de film prachtig uit.

    Later ontmoet Dante de geest (oude koning?), en Dante praat alsof hij Donald Duck is :confused: Grafisch ziet minder goed uit. Tijdens gesprek met geest kreeg je ook vrouw te zien, en die is veel minder mooi dan toen Dante dode vrouw aantrof :+ Ik hoop dat het aan demo ligt.

    Aanval upgraden is leuk gedaan :D Ik denk dat ik hem ga kopen :cool: Ben blij dat demo eerder uitkomt, en nu kan ik lekker slapen.
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Denk jij dat het echt de graphics gaat krijgen van die geweldige FMV cutscenes? :lol: Dan is het gelijk de mooiste game ooit.

    Ik vind de demo geweldig, gewoon exact God Of War in een ander jasje. Maar waarom niet? If it ain't broke, don't fix it.
     
  19. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    FMV???

    Ik weet heus wel dat je geen filmkwaliteit bij ingame kan krijgen. Voorlopig niet :+

    Soms zit Dante met iemand te praten, dan vraag ik me af waarom de makers niet naar filmbeeld overstappen. Dan ziet het stuk mooier uit, zoals bij Devil May Cry 4.

    Verder ben ik wel tevreden over Dante's Inferno, hoor.
     
  20. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Vanochtend gespeeld en ja.. het is gewoon fucking tof. De combo kruistocht x hell is gewoon vet. Ik wil deze game punt
     

Deel Deze Pagina