is constant effect ja, en ik heb gewoon wat gates gesloten en net zolang met die sigil zitte klooien tot ik een charmelion stone had. over een eerdere post, praetorian had het over dat cheydinhal huis want die heb ik gekocht met gecheat geld
Ja ik heb men unicorn afgeslacht. Gek werd ik ervan maar er is er nog een en die gaat wel terug naar zen stal als je met een ander paard gaat wandelen dus hij staat nog in zen stal
nee deze staat in zen stal te wachtten tot ik eens een keer zin heb om zonder wapens em op te komen halen dusz...
Hee, mijn outfit dat ik heb gekregen bij de Dark Brother Hood is kapot. Maar ik kan hem niet repareren omdat ie magisch is. Dat had ik al eens eerder bij een wapen, maar kan je niet op een of andere manier die magie van dat voorwerp halen om hem wél te kunnen repareren?
ga naar de eerste beste fighters guild die je ziet naar binnen in bijna elke kan je je magicsche items dus ook wapen en armor laten repareren door de fighters guild portier. Veel wapenwinkels kunnen het ook repareren. en als je een journeyman bent kan je het doen met repair hammers
Bedankt, ik wist wel dat ik journeyman moest zijn om zelf m'n wapens te fixen. Maar dat was ik dus nog niet.