1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dark Brotherhood

Discussie in 'Algemeen' gestart door Heilproeme, 28 mrt 2006.

1. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    TEST, TEST :cool:

Maar ik heb ook zo'n KNIFE gekregen met MAGIE. Echter is deze MAGIE Nu op, en kan ik die dus niet meer gebruiken.
    Althans, wel om gewoon te slaan, maar niet om mensen nog extra te raken met MAGIE.

Waar laadt ik die sh*t op?
    En kost dat erg veel GOLD?

*want mijn DB pak, heb ik voor 1 gold kunnen reparen:)

2. ramon0598

ramon0598 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt voorwerpen laten rechargen bij de Mages Guild, is echter wel vrij kostbaar..

Zelf heb ik trouwens een Goblin Shaman Staff, heb er nog niet veel mee gedaan, is er iemand die ook zo'n ding heeft en er ook daadwerkelijk baat bij heeft?

3. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Met soulstones.. Soultrap spel doen op iemand/beest en dan afmaken. Met volle soulstones kan je je enchanted wapens opladen!

4. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Dus ik moet ergens Soulstones vinden, en dan kan ik mijn Enchented Weapens opladen?
    Zijn deze voor altijd bruikbaar?

5. Victor

Victor Guest

Naar mijn weten zijn soulgems maar één keer bruikbaar.

6. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.311
    ik heb de warlord eindelijk dood, niemand heeft me gezien maar ik was mn bonus toch al kwijt vanwege verloren vergif. Heb nu op afstand een pijl door zn donder gejaagd!

De quests daarna waren meesterlijk. Eerst iedereen in het huis uitmoorden en daarna de hele dark brotherhood sanctuary killen. Tip: laat die leeuw die je in het begin niet mag als laatste over. kan je alle spullen die je van de andere members jat meteen verkopen. Ik zou wel de 2 zwaarden van vincente houden. Op 1 van de 2 zit een hele krachtige spreuk die je later nog nodig hebt

Laatst bewerkt: 30 mrt 2006
  7. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb net een vette quest afgerond

ben nu de Listener van de black hand :)

8. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    niet echt een spoiler nodig natuurlijk iedereen kan wel begrijpen dat je uiteindelijk de baas wordt van de brotherhood (alsook andere guilds)

9. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    ach ja, altijd zijn er wel zeikerds onder de mensen die echt nix willen weten eer ze het zelf ontdekken :p

10. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, het schijnt dat er nog een 2de armor is in de dark brotherhood.
    Waar kan ik dat armor krijgen, ik plaats hieronder even waar ik nu
    ben in de DB.

Ik ben nu net silencer geworden, heb shadowmare gekregen
    en iedereen in mijn sanctuary uitgemoord

11. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of je dit bedoeld:
    Als je eenmaal onder leiding van Luccianne zelf staat, krijg je verschillende contracts die verspreid liggen over een aantal plekken. Als je alle contracts goed hebt gedaan krijg je 1 laatste opdracht. Die opdracht ga je zelf maar uitzoeken want ik ga hem niet verklappen ;). Als je eenmaal terug komt word je Silencer en krijg je zo'n pak die hetzelfde is als die Lucianne aan heeft. Dit is ook een light armor maar is sterker dan dat armor die je krijgt op het begin

Hoop dat je dit bedoelde maar dit zijn volgens mij de enige armors die je krijgt bij de DB

12. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad dat bedoelde ik :)
    want dat 2de pak is gewoon heel erg gaaf.
    Die moet ik gewoon hebben :p

13. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.311
    is volgens mij geen beschermend armor. het heeft geen schild waarde. wel versterkt het eigenschappen

14. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    weet iemand een goede chameleon spell want in die opdracht waar de kapitein dood moet (als ie gaat zwemmen) schiet ik hem neer als niemand me ziet (ben niet zichtbaar volgens me sluip icoon maar krijg automatisch toch een bounty die ik niet wil (beroepseer), ze komen niet achter me aan maar als ik guards aanspreek beginnen ze tegen me te schreeuwen.

15. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    moet je niet me ze praten

16. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Klopt :cool:!
    Of je zorgt dat je geen gestolen spullen hebt, en betaald netjes je bounty.
    Heb je zowel je missie gehaald, als geen bounty meer op je naam staan :).

17. b.mo

b.mo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd, ik had die gozer ook gewoon dood gemaakt, weggerend. spulletjes opgeborgen en iets van 40 bounty betaald.

18. Hananas

Hananas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me ff helpen met deze.
    Bij een van de laatste quests moet je in anvil op iemand wachten bij een tonnetje waar de dead drop in moet komen.
    Ik maar wachten maar die kerel komt gewoon niet opdagen (ook niet na 3 dagen wachten op drie verschillende manieren).
    Heeeeeeeelp want ik wordt helemaal gek

19. zijky

zijky Sniper

Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg maar 200 per week :confused: van de DB
    en die murderers die achter je aan kunnen lopen heb je ook geen hol aan .. stelletje zwakke mietjes zijn het

20. zijky

zijky Sniper

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon telkens een uur overslaan... dan staat ie er ineens.. had ik ook gedaan... vond het ook te lang duren ... wel achter dat tonnetje blijven staan hoor :)

Deel Deze Pagina