1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dark Brotherhood

Discussie in 'Algemeen' gestart door Heilproeme, 28 mrt 2006.

  1. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Het blijft gewoon een flink stuk reizen daar doe je niks aan. Het enige dat je mogelijk kan doen is een paard kopen/stelen . Je krijgt van die lucien speciaal voor dit soort reis missies een paard ( shadowmere) gebruik hem zou ik zeggen. Hij staat voor de poort van fort farragut ( waar die lucien inzit)
     
  2. Speedymike

    Speedymike Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Na je laatste (5e geloof ik) quest voor Vicente biedt hij je aan vampier te worden...als je ja zegt dan is het een kwestie van een bed in de sanctuary te zoeken en gaan slapen, als je dan wakker wordt ben je vampier.

    Als je gewoon door de donkere stukken van the sewers sneakt is 'ie best makkelijk. Eerste poging gelijk helemaal foutloos. Geen dooie guards en die dude met een glass arrow in z'n kop geschoten.

    Mijn vraag: Waar vind ik Faelian, die elf die je in de eerste missie voor Ocheeva moet omleggen? Thnx
     
  3. NeVerDown

    NeVerDown Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    ga naar lorkmirs house .. daarbinnen is het een zooi.. w8 dan telkens in stapjes van 1 uur.. na een tijdje zie je hem wel :) (weet niet precies hoelaat)
     
  4. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik heb net die missie gedaan dat je met z'n vijfe in een huisje zit!

    Dus ik heb die quist zo gehaald: Ze zegt goed gedaan ASSASSIN, ik krijg de bonus en zegt dat ik ben gepromoveerd tot assasin! Maar als ik kijk bij mijn archivements of tabblad zie ik gewoon nog dat ik eleminator ben:confused:
    Ik doe load game en ga weer naar haar toe. Steeds komt niet dat ik assasin ben.:confused:
    Is dit een bug of wat? Of moet ik de volgende quist pas halen om assasin te worden?
     
  5. Speedymike

    Speedymike Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had 'm inmiddels zelf al gevonden...die rooie marker verwees me steeds naar the Market District...gewoon daar iedereen aanspreken, totdat ik de juiste gevonden had.
    Maar toch bedankt voor de tip.

    (Die brotherhood is echt vet...) 'spill some blood for me'_O_
     
  6. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    nope dit is een bug. Ik was wel meteen assasin maa je kan denk ik gewoon doorgaan want je bent zodra je naar die lucien toe gaat toch meteen silencer dus assasin ben je nog niet één missie
     
  7. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Dus toen jij die missie deed. Dat je met die vijfen in een huisje zat, dus niet daarna assasin?

    :D
     
  8. CRAW

    CRAW Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn broer heeft alle misies al gedaan van de arena thieves quild en de dark brotherhood vanmpire is kut man je kan overdag gewoon niet spelen:mad: maar de dark brother hood heeft iets van 10 tot 5 missies en de thieves guild iets minder het verhaal van de thieves guild is de gray fox was dus en dief en die had en masker die was legendarisch daarmee kan je alles jatten maar niemand die weet als iemand het zag dank deed die het masker af en ging de betovering werken als je alle missies hebt gehaald van de thieves guild dan krijg je dat masker en op de pasters staan en man met en masker dat is gray fox het verhaal van de dark brother hood heel lang geleden heeft de geest van de dark brother hood en moeder vermoord en haar zoon was bij de dark brother hood en dan wou hij vraak nemen om de dark brother hood te verraden en jij en dan kwam je bij de man van de dark brother hood en die zij er is en verradar in de dark brother hood maar ik weet niet wie dus maak iedereen maar dood en toen maakte je iedereen dood en was jij de eigenaar van de dark brother hood met en andere gast er bij
     
  9. CRAW

    CRAW Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben bij missie 4 bij de dar brother hood je mag geen gaurds afmaken ja dat is de bonus en die wil ik wel die missie is kut
     
  10. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Heb je behalve die enorme spoiler en overvloedig gebruik van leestekens ook nog een vraag?

    Ps; normaal kan je gewoon guards vermoorden, maar ik vermoed dat je in die missie zit dat je naar de Imperial Prison moet sluipen, dan zou je idd je bonus verliezen.
     
  11. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer je de sealed letter krijgt van lucien lachance ( je krijgt hem van ocheeva) dan hoor je assasin te worden. Dat is geloof ik niet na die missie van vijven in een huisje
     
  12. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG!! heeft iemand die prison quest zonder guards te kille of zonder bounty afgekomen??
    Ik moest al die guards kille en had een bounty van 3080.
     
  13. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    doed, das niet zo chill, ben maar 4 guards ofzo tegengekome en die hebbe mij neit gezien/gehoord hoor:eek:
     
  14. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    en die laatste bij de cel dan die ging niet weg... dus moest ik hem wel vermoorde
     
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    bij mij ook niet maar moe je gewoon sluipen tot aan de halverwege de deur en dan die elf doorschieten door de tralies vanuit welke positie dan ook. Die kerel die de wacht heeft staat erbij en kijkt ernaa. Ik heb hem ook gehaald zonder gezien te worden. Koop effe potions of invisibility bij die kajith om langs de derde te komen die is wel irritant. Eerste twee zijn simpel en vierde is zoals ik beschreef te dom om te poepen dat ie je niet ziet
     
  16. Xiao Xiu

    Xiao Xiu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    ik neem aan dat het de quest is van de dark elf in de prison??
    ik heb die quest heel anders gedaan (zonder riool) ben naar prison district gegaan. door de poort daar het gedeelte waar de gevangen kunnen luchten, daar is een gesloten deur (avarage dacht ik), die naam je open. je staat dan achter de gast die de deur openmaakt (kan alleen met sleutel van die gast), jat van die gast de sleutel en ga de gevangenis binnen. de guard die daar is gaat weg en dan kun je de gevangene killen. je loopt weg en voila quest gehaald zonder een guard te killen en zonder idiool riool om doorheen te sneaken
     
  17. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je dan nog wel de bonus, aangezien je het contract niet meer op de juiste manier afsluit?
     
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    hoezo niet. Elf is dood en geen guard is gewond geraakt.
     
  19. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje
    ik ga nu elke keer naar die night mother maar het wordt nu bij mij in die cheyindhal sanctuary niks drukker. Zijn er nog andere sanctuaries of komen ze gewoon niet meer?
    Zo ja waar zijn de andere sanctuaries precies

    PS: ja je krijgt gewoon de bonus
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Als het goed is komen er drie apprentices bij en een skeleton guardian)
     

Deel Deze Pagina