ik zit nu in die missie dat je francoire morriere ofso moet neerslaan en dan wordt hij naar de kerk gebracht maar ik heb een sleutel nodig om naar beneden te komen . hoe kom ik daaraan please wie weet het???
Je kan ook gewoon de invisible spell kopen en ongemerkt langs iedereen glippen. Als je door een deur bent geweest moet je wel steeds opnieuw invisible doen.
zeg dan niks.. damn kheb 1x een paard gestolen omdat ik shadowmere niet zo gauw kon vinden, en nu is shadowmere helemaal weg weet iemand of ik hem nog terug kan krijgen? dat hij egrens staat ofzo?
wie kan me helpen bij de missie van lucien, zijn 2de missie dan moet je een heel gezin vermoorden waar kan ik al die kado's kopen ???
Misschien beetje laat maar je kan hem bij iemand in de dark brotherhood sanctuarry kopen. Hij kost ongeveer 500 gold , e moet journeyman in illusion zijn en hij heet deadly viasage. Hij werkt 30 seconden ( althans die)
Ik ben nu met deze quest bezig: (spoiler, selecteren plz) Ik moet nu de hele sanctuary uitmoorden. Verdien ik hier nog iets fatsoenlijks mee? zijn de volgende quests nog een beetj vet of niet?
Ehh als je dat hebt gedaan krijg je niet bijzonder veel gold zover ik me weet te herinneren alleen sommige van die DB members hebben leuk spul bij zich ( ocheeva’s zwaard is een aanrader). Je moet dan terug naar lachanche en die stuurt je dan elke keer naar allerlei punten op de kaart waar dan orders zouden liggen. Je moet dan op een gegeven moment allemaal masters afmaken in bepaalde skills. Hand tot hand, destruction etc. Op het einde blijken dat members van de DB te zijn en de verrader dus nog gewoon in leven. Naja lachanche wordt vermoord omdat ze denken dat hij het was, jij vervangt hem, verrader maakt zichzelf bekend, je hakt zen kop eraf en jij bent de nieuwe leider van de dark brotherhood. That’s it