Ik was er zelf al achter gekomen.. je moet ze niet targetten. Dan op een afstandje wachten tot ze omdraaien, snel naar ze toe rennen en in de rug aanvallen en snel weer weg wezen.
Damn, klinkt zeer interessant allemaal. Can't wait to play it! Maar ik moet nog even wachten tot mijn pakketje uit Engeland hier arriveert
Ik heb m ook, maar ik heb m al een poosje niet meer gespeeld. Best wel jammer eigenlijk. Want dan ben je helemaal uit het verhaal. Maar ik vind het ook een heel mooi spel. Leuk idee ook dat je foto's moet maken om dingen te ontdekken enzo. Ik ga t maar weer eens spelen denk ik.
ff offtopic hoor, maar waarom werkt mijn sig niet? Ik heb een plaatje daar gezet, maar je ziet nu alleen de url ervan Heb ik iets fout gedaan? Je moet dan toch gewoon img /img rond die url zetten(maar dan met haakjes)? In mn profiel staat dat img code uit is, hoe zet ik die weer aan? Dark Chronicle 2
Img code staat uit ja Anders doet iedereen er plaatjes onder. Wel cool plaatje trouwens die Sam Fisher
ff een vraag. waar kan je het beste vissen ?? waar het je sneller beet en laat het minder snel los ?? ik heb namelijk een vis nodig voor die zeemonster of zo ,athans die visje moet me worm eeten , en dan gaat die zeemonster me vis + speciaale worm eeten , en raakt ie die machine kwijt !!! iemand hints??