1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dark Messiah of Might and Magic - Elements

Discussie in 'Algemeen' gestart door Baardaap, 16 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baardaap

    Baardaap Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou 't spel is uit en het ziet er allemaal best goed uit. Ook is er een goede engine gebruikt zodat je met dingen kan gooien en zo. Goed gevonden is dat je tegenstanders niet alleen met je wapen uit kan schakelen maar ook door gebruik te maken van de omgeving, door ze in de afgrond te trappen, in ijzeren punten te duwen, spullen op ze te laten vallen enzovoorts.

    Joepie? \o/

    Nou .... nee, niet helemaal. :{

    Het is allemaal erg lineair. Er zijn gebieden met wat meer ruimte maar zelfs daar blijft het toch een kwestie van er door heen en door.

    Ga je dood dan doet het spel er irritant lang over (loading....) voor je het opnieuw kunt proberen. Ik had een stukje waar ik over een dak loop (links hoekje om, springen naar de overkant, links om en naar een ketting springen) en drie keer naar beneden pletterde; drie keer opnieuw laden.

    Het verhaaltje zal ik niet verklappen, het kan natuurlijk aan mij liggen maar het lijkt er toch wel erg op dat je (figuur) misbruikt wordt. Het spel is lineair, zoals gezegd, en met dit gevoel kan je niets; het verhaal is dus OOK lineair in een te hoge mate zover ik het nu kan beoordelen. (Ik zit intussen in hoofdstuk vier)

    Het aller eigenaardigste is het spullen systeem. Je schakelt tegenstanders uit en die laten spullen vallen. Die spullen kan je pakken. Maar ... je pakt dus een boog en daar kán je vervolgens niets mee :mad: op een gegeven moment krijg je een speciaal voor je bedoelde boog en die kan je gebruiken. Na spelen als Oblivion waarin je alles wat je kunt pakken kunt gebruiken werkt dat toch wel erg bevreemdend!
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2008
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hey, het spijt me maar er bestaat al een topic over deze game. Dat maakt deze thread dubbelop dus hier komt een slotje op! Ik wil je graag verzoeken daar verder te posten. Voor nu zal ik deze post kopieeren naar het juiste topic. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina