Is deze game nou aan te raden? Ik houd van spellen als Gears of War en Resident Evil 4, en omdat mensen zeiden dat het een combinatie ervan was. Is dat Black Market gedoe goed uitgewerkt? En merk je het als je een wapen hebt ge-upgrade?
Ik heb de review gezien op Gamekings, en zij zeiden precies hetzelfde. Het is een mix van Gears of War (het grafische stijltje en het meer), Resident Evil 4 en Metal Gear Solid. Je kunt je er zeker wat uurtjes mee zoet maken. Het lijkt mij zelf ook wel een toffe game, alleen zou ik er niet 60 euro voor neerleggen.
Ik had de game ook bijna afgeschreven. Totdat ik bij de eindbaas kwam. Die vond ik dan weer erg vet om te doen! Ik zal em ooit wel kopen, maar niet voor €50/60
Bwa, hier moet ik je ongelijk in geven. Het is zo dat je na een tijdje een been there, done that-gevoel hebt toch blijft de actie intens genoeg om te blijven spelen, zeker wanneer er van tijd tot tijd een eindbaas je pad kruist!
Demo: Dark Sector Content: Dark Sector Demo Price: Free Availability: All Xbox LIVE regions Dash Text: [ESRB: M (Mature) BLOOD AND GORE,INTENSE VIOLENCE,STRONG LANGUAGE] Experience the intense action of Dark Sector with this playable demo.
Cool, ben benieuwd. Eens kijken of het nou een leuke game is of eentonige crap. We worden wel verwend trouwens met al die demo's de laatste tijd.
ik kom niet verder in de demo het is vlak nadat je die aftertouch 'leert'. Er is daar wel een hek maar die gaat niet open, ook niet als ik superthrow doe.
Heb de demo niet gespeeld maar wel het spel en daar had je ook stukken dat je over een hek heen moest gooien tegen een elektra kast oid. Mss heb je er wat aan.
heb het al gevonden moest door een luik gaan ofzo. Het lukt me alleen niet om die eindbaas te verslaan. Ik zet hem in de fik en daarna elektrodinges maar hij blijft maar pilaarstukken gooien.
Is dat de eindbaas in de kerk?? Die versla je dus om hem in vuur te zetten en dan valt ie naar benee. Als ie rood begint te gloeien ren je op hem af en dan moet je op de knop van controller drukken die staat aangegeven in beeld.
ik heb dit spel al vrij lang, gesealed e alles lag het in me kast net open gemaakt en begonnen met spelen en jezus heb er echt spijt van dat ik het zolang het laten liggen VETTE GAME VIND IK HET TOT NU TOE!!
Ben nu in chpater 6, shit wat een vette game echt deze game hheeft niet de aandacht gekregen dat ie verdiend
ik zit nu eind chapter 6, en zit bij een soort mini boss (elite trooper) die een bazooka en een min gun heeft.. ik krijg hem maar niet dood.. heef tiemand wat tips aub???
aahh net dark sector uitgespeeld, wat een game... zoooooo vet!!! 1 van de toppers die ik de laatste tijd gespeeld heb
ik had vandaag binnen gehad van dynabyte.. hij is daar nu maar 10 euro.. heb hem net even een tijdje zitten spelen en vind hem echt heel bruut.. de Glaive is echt een vet wapen dus deze game is echt een aanrader als je van gears/resident evil houd.. en zeker nu die een tientje is Dark Sector Review IGN