1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Souls [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 12 mei 2012.

  1. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Die tactiek is niet heel tactisch als ik eerlijk moet zijn, aangezien je daardoor wel veel estus flasks verliest. Maar goed, Dulle heeft 't gered en daar gaat 't om :p Maar vaak heb je niet meteen een bonfire na een boss battle, dus is het altijd handig om nog wat flasks te bewaren. :)

    Ik had 'm inderdaad ook zo gepakt. Meelokken naar de toren, zelf er op klimmen, wachten tot ie naar boven keek en er op plungen met m'n zwaard. Rinse and repeat. Vrij cheap om het zo aan te pakken, maar tja.. Dark Souls is nou eenmaal ook cheap tegen over mij. :emo:
     
  2. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Dulle verspeelde de estus flasks omdat hij voornamelijk magic/ranged combat gebruikte, en het platformpje op de toren is niet al te groot, en om de soul arrow te casten duurt ook vrij lang dan. Als je puur melee gebruikt (hit/run), denk ik dat de platform op de toren niet eens zo'n slecht idee is, als je hem niet cheap wilt aanpakken.

    Ik was toen al lang blij dat ik verder kon. (Maar dat was toen DS net uit was, en internet nog niet gevuld was met allerlei tips/tricks/guides).
     
  3. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Ik deed het zo..
    Gewoon constant hakken met 2 handen zodat je meer schade doet en gebruik Green Blossoms om je Stamina hoog te houden..
    4 moet genoeg zijn,



    Je hoeft niet steeds alle knights af te maken he, je kan er gewoon snel langs rennen,,
    Zo deed ik het..
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoezo verlies ik door die tactiek veel flasks? De reden dat ik ze verlies is door onzorgvuldigheden in mijn dodgen etc. Niet door de tactiek. :p

    Mijn tactiek is tenminste minder cheap dan die van jou. :cool: Ik ga een man tegen man gevecht aan, ipv sneaky boven op zijn hoofd donderen met een zwaard. En dat terwijl ik maar level 7 ben!
    :+

    Wel balen dat er niet gelijk een bonfire kwam na dat gevecht. Ik helemaal trots op mezelf. Loop ik door, kom ik een brug tegen waar een draak komt langsvliegen en me direct in de fik zet. Gaat dat beest aan het einde van die brug zitten met nog een groepje skeletons voor zich. Hm... Nu even niet. Gelukkig nog een streepje leven over en ben direct terug gegaan naar het bonfire waar ik vandaan kwam. Nu nog beslissen wat mijn volgende stap wordt. Geen idee hoe ik verder moet met het verhaal. Heeft deze game geen quest log/map etc?

    Die messages op de grond etc, kan ik die ook krijgen als ik een Silver abbo heb? Ben er nog geen tegengekomen.
     
  5. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Bij die brug waar die draak zit zaten 2 bonfires;)
    1 als je rechtdoor had gelopen waar die draak tegen de muur zat of je had halverwege de brug naar beneden gekund en een ladder naar beneden kunnen doen om zo bij je vorige bonfire te komen;)

    Deze game heeft geen Questlog enzo nee..
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oh, echt? :+ Haha, ik was gewoon te bang om nog een stap naar voren te zetten. :p
    Na het rusten bij een bonfire respawnen alle enemies, maar respawnen bosses ook, of zijn die definitief verslagen?

    Hm, maar geen quest log en map dus. Lekker dan. Dat wordt dus 'doelloos' ronddwalen en hopen dat ik toevallig iets doe wat bij het verhaal hoort. ;)

    Wat is het voordeel trouwens van 'Reverse Hollowing'? Je ziet er dan wat minder lelijk uit, maar zijn er stats die dan beter worden? Of wat dan ook.
     
  7. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Bosses respawnen niet meer en als je "Reverse Hollowing" doet, kun je andere players summonen en kun je bonfires kindlen (zodat je meer estas flasks krijgt bij die bonfire) :)
     
  8. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik zei ook dat mijn tactiek cheap was :cool:

    Je moet trouwens Dark Souls niet echt spelen om het verhaal. Er zit wel degelijk een interessant verhaal in, maar die is ver te zoeken. It's all about the gameplay here.

    De messages op de grond moeten als het goed is altijd er zijn, zolang je maar verbonden bent op Xbox LIVE. Zoek naar oranje messages op de grond. ;)

    Nu je de Taurus Demon hebt verslagen moet je inderdaad op de brug met de draak verder. Trigger de draak dat ie op je af komt vliegen (als ie al aan de overkant zit) neem een stapje terug, en als ie voorbij is sprint je met je schild omhoog naar de rechter uitham van de brug. Daar zit een trap naar beneden. Negeer de hollows daar, want als je die wilt pakken wordt je weer gebarbequed. Daar zit zoals Coentjuh al zei een bonfire ;)

    En als je een tip wilt:
    Sla zijn staart kapot of schiet 'm kapot met ranged spells als je onder de brug zit voor een leuke treat ;)
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oeh, meer flasks. Dat kan handig zijn. :p Toch maar doen dan. Kan me helpen tegen die draak. :+
    Nou ja, ik ben ook niet echt op zoek naar een goed verhaal, maar wel naar een rode draad. Dragons Dogma speelde ik ook puur voor de awesome gameplay, maar ik wist wel altijd de main quests vinden als ik een stapje verder wilde gaan. Hier is het erg... open. Hoeft niet erg te zijn, maar het is even wennen. :p

    Nog geen messages gezien, zal dus wel pech zijn. Was wel handig geweest als iemand me had gewaarschuwd voor die draak. :D Maar goed, ben nu door het verslaan van die demon een paar levels hoger. Vandaag weer met goede moed terug naar die draak. Hij maakt geen schijn van kans!

    Hopelijk weet ik vandaag ook af te leren om op (X) te drukken voor aanvallen. 8) Stomme Dragon's Dogma. Zit de hele tijd onbedoeld die flasks achterover te slaan.
     
  10. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik zal je 1 tip geven. De draak krijg je nu nog niet dood :')
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Kun je nu wel zeggen, maar dat weerhoudt me niet om het te proberen. :+
     
  12. I ColoSsuZz I

    I ColoSsuZz I Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan je zeggen, ik ben level 86 ofso en nog krijg ik hem niet makkelijk dood :)
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ok, dan weet ik de uitkomst al. :+ Maar toch ga ik het doen. :p
     
  14. I ColoSsuZz I

    I ColoSsuZz I Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach wellicht lukt het je :)
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    That's the spirit. :cool:
     
  16. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Haha je kan het zeker proberen! Bij mij was ie plots opeens verdwenen vreemd genoeg. Dus ik heb er geen last van gehad. Maar goed, laat de uitkomst maar weten en good luck! ;)
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Four Kings = zoveel mogelijk damage doen in een zo kort mogelijke tijd.
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Spuit 11! :9

    Seriously, daar was ik zelf al achter. Ik zei het zelfs in mijn originele post dat ik gewoon te weinig melee damage doe. Ik ga het nog eens proberen met greater combustion, en proberen dichter bij te blijven staan ...:9
     
  19. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Quelaag's Furyswoooord. \o/
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik wil juist voor de Dark sword gaan, maar dan moet ik wel eerst de 4 kings verslaan...
     

Deel Deze Pagina