Hier snap ik nog niets van, maar ken al die ventjes nog niet, en ben sowieso slecht in namen
Yeah, had hem al gevonden, inclusief smit. Had een andere route genomen zodat ik die 3 grote ridders die voor hem staan ontwijk, en daar heb ik nu helemaal geen last van.
Hij bleek trouwens erg mee te vallen, die mini-baas, want had hem eigenlijk zonder veel problemen verslagen.
Daarboven nog een paar ridders en een groot mannetje verslagen, ook weinig problemen mee gelukkig (al waren die miezerige zombies nogal irritant qua aantal), en helemaal bovenin zag ik een gevange zitten die ik moest bevrijden, maar hij kwam niet zo betrouwbaar over, dus wellicht dat ik dat een kans geef wanneer ik wat meer energie heb...
Ben nog niet door die witte gloeiende deur helemaal bovenin gegaan, die waarschijnlijk voor de boss is...
BTW, soms komt er vanuit het niets een soort gele gloed 'in' mij of mijn wapen. Wat is dat!? Ik doe er helemaal niks voor dus heb geen idee wat het is.
Bij de smit wat meuk gekocht om zelf bij bonfires mijn meuk te repareren en up te graden enzo.
Klik om te vergroten...