1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Souls [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 12 mei 2012.

  1. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    ok bedankt voor de tips!
    Heb net die gesealde deur geopend met die key voor 20.000 souls in darkroot.
    Alleen zijn de vijanden daar nog iets te sterk voor me,dus kom daar later wel nog terug.

    Wel de moonlight butterfly en de gaping dragon verslagen in de dephts!
    Nu Blighttown :9

    Maar daar begin ik morgen wel aan.
    Iets teveel dark souls gespeeld vandaag.
     
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Zonde! Daar kun je ook makkelijk komen zonder 20.000 souls te spenderen aan die key. En zoals je zegt ben je nu nog niet sterk genoeg voor dat gebied. Ah well, gewoon weer een naaistreek van DS :p
     
  3. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Het is niet alleen een shortcut, het is oom een goede grind plek. Heb zelf niet gegrind, maar kun de shortcut wel waarderen :)
     
  4. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Godskolere #@%!
    Wat een kut area dat blighttown:mad:
     
  5. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Hehe het is een vet gebied, alleen zonde van de framerate drops in het moeras. Voor de rest weet het gebied veel te verassen. Monsters om elk hoekje, echt tof.
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Laat me raden... Je hebt en draagt geen rusted iron ring ??? Dat is de key voor blighttown.

    Daarnaast de hele game lichte armor (robes) verkozen boven heavy armor, niet alleen vanwege de speed maar vooral ook vanwege de resistances. Heb nooit last gehad van poison, toxic en slow!
     
  7. RaVe^

    RaVe^ Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    19
    Dit spel vandaag ook weer opgepikt, nadat ik er wegens omstandigheden vorig jaar mee op ben gehouden. Toen tot na Blighttown gekomen, met veel bloed zweet en tranen...
    Nu ben ik vanmiddag begonnen en ben nu al toe aan Darkroot :) (Eerst Depths cleared) Bijna niet doodgegaan, alleen bij die Capra Demon uiteraard.... SL 36. Ik zit er weer helemaal in, andere games kunnen me niet bekoren.
     
  8. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Nou dan hoop ik dat ik blighttown ook zo kan weten te waarderen.:+
    Maar it sucks om aardig wat humanity en veel souls te verliezen omdat je ergens van eem lullige plank afvalt:F:

    Heb volgens mij ook redelijk lichte armor.
    En nee heb geen rusted iron ring,is dat tegen de toxic?
     
  9. RaVe^

    RaVe^ Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    19
    Nee die ring is ervoor dat je normaal kunt bewegen in het moeras onderin Blighttown. Hul je zelf tevens in Black Thief set en equip het Spider Shield voor maximale toxic/poison resist.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
  11. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Thx for the tip,weet je toevallig ook waar ik die kan kopen?
     
  12. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Hehe die kan je niet kopen maar vinden in Blighttown, boven het moeras. Spider Shield is volgens mij te vinden in The Depths. Boven op het stenen platform waar je boven de Giant Rat zit dacht ik. Maar Rusted Iron Ring heb ik zelf niet gebruikt. Poison doet nauwelijks schade en als je de Black Thief Set inclusief de Spider Shield hebt duurt het redelijk lang voordat je poisoned bent. Punt is als je nu de Rusted Iron Ring wilt hebben moet je eerst door Blighttown rossen, daarna door een klein stukje Valley of the Drakes, vervolgens de juiste key hebben om een deur te openen om daardoor een shortcut naar de Firelink Shrine te openen en dus vervolgens naar Northern Undead Asylum te kunnen waar de Rusted Iron Ring ligt.
     
  13. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik haal de PC-versie denk ik, game nauwelijks op de 360 nog.
     
  14. RaVe^

    RaVe^ Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    19
    Spider shield haal je inderdaad uit The Dephts, de plek waar je tegen de eerste Butcher vecht. Achter zijn werktafel kun je door de zooi heen rollen en land je boven de grote rat. Hier vind je in de verre hoek het schild.

    De ring daarentegen is een lastiger verhaal, je moet hiervoor terug naar Undead Asylum (tevens een goed moment om met de Demon die je bij de start van de game ziet, af te rekenen) Dit is echter lastig uit te leggen, je moet hiervoor wat spring en rolwerk verrrichten en in het nest van de raaf gaan zitten. Deze vliegt je heen en weer.
    Kijk even een youtube filmpje dan weet je waar je langs moet.
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Je kunt die ring natuurlijk al veel eerder oppikken. Enige voorwaarde is dat je met de lift van undead parish naar firelink bent gegaan, zodat die shortcut open is. Ik heb persoonlijk veel aan die ring gehad, dus ik raad iedereen aan die zsm te gaan halen. En je moet er toch naartoe voor de peculiar doll (die ik vergeten was, dus ik heb 2 trips terug gemaakt).
     
  16. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat is inderdaad mogelijk, maar aangezien hij al in Blighttown is, is het nogal een tripje alleen voor die ring die niet echt nodig is in dat gebied. Het gevecht tegen de Hydra of op andere plekken is ie inderdaad zeer nuttig. Maar Blighttown heb je 'm niet per se nodig.
     
  17. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5


    Hier nog een trailert van de pc versie/nieuwe content.
    Kan echt niet wachten tot de DLC verschijnt! Alleen deze trailer geeft al weer wat meer info over de story en over de characters die wel in item descriptions enzo worden genoemd maar die je in de main story niet tegen komt. Ziet er allemaal weer super tof uit! :D
     
  18. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
  19. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Even een vraagje: Kun je ook wapens geven of traden met een andere ("echt") speler?
     
  20. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Yup je kan op het moment dat je gesummoned word in iemand anders zijn wereld gewoon items droppen zodat degene die je gesummoned heeft ze op kan pakken.
     

Deel Deze Pagina