1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Souls [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 12 mei 2012.

1. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yep Gakkie, dat ben ik. Wat mij gister dus (toen ik dit opnam) opviel, is dat Stray Demon ongeveer 3 moves had.

1. De AOE Fire (achtige) move. Die zie ik nog niet aankomen, ik weet niet welke animatie hij daarvoor doet, maar dat komt omdat Stay best groot is, en ik de camera gelocked had, misschien niet meer doen.
    2. De buda move (dan gebruikt hij zijn vleugels om airborne te komen), en komt hij op zijn kont met een grote plof neer. Kleine AOE, en makkelijk te ontwijken.
    3. Zijn knuppel, die gebruikt hij verticaal en horizontaal. Ik kan het nog niet goed zien welke swing hij gebruikt, en gok dan altijd verkeerd.

Wel een leuke battle, leuk om er weer in te komen, en het voordeel is dat de bonfire lekker dichtbij is.

Dank je voor je tips Vicll en Gakkie, word vervolgd.

PS. Ik was gister eigenlijk weer begonnen omdat morgen de PC versie uitkomt. Hopelijk met iets meer framerate als op de consoles.

Laatst bewerkt: 23 aug 2012
  2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Bij de bijlen die zo dicht op elkaar zwaaien: gewoon rennen. Je zult zien dat je ze allemaal ontwijkt. Een lastiger stuk is wanneer je moet stilstaan tussen diverse bijlen op zo'n brug, terwijl er diverse snakes met een boog op je staan te schieten. Beter om die ettertjes eerst aan te pakken.

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb alle soortgelijke bosses op die manier kunnen doen, ze baiten dat ze die Boedha move blijven doen. Very effective!

4. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    L
    Thx guys,

Dacht dat je het dus echt moest timen.
    Zal proberen er echt doorheen te rennen dan en desnoods me armor te unequippen.

Hoop snel bij de bonfire aan te komen.
    Aardig ver elke keer als je dood gaat.

5. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Misschien helpt het als je ook 's een keer je schild omhoog houdt :p Vrijwel elke klap die je ontvangt is 100% damage omdat je schild omlaag hangt.

6. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Na de brug die ik in mijn post benoemde... let op de verhoogde stenen vloer. Aan je rechterkant zie je een trap naar boven met een exit naar het volgende gebied (bonfire dichtbij!), maar laat je niet doorspiezen wanneer je als een kip zonder kop naar die exit rent. ;) Sla links af om nog een stukje in het fortress te verkennen. Vooral zeker doen wanneer je de volgende bonfire hebt getriggerd. Heb je overigens al de lightning spear gevonden? Let op de mimic chest. In het volgende gebied: om de hoek, trap omhoog, equip zo mogelijk extra fire res spullen, time en ren tussen de vuurzee door (wanneer je in staat bent die reus met nu al met ranged af te maken des te beter), ren de toren in en kijk in het "raam" naar onder. Vlak onder je ligt de volgende bonfire! Slaak een zucht van opluchting; je hebt zojuist een lastig gebied tjokvol met traps gemeesterd. Nu nog het laatste gedeelte op de kantelen. Dit is een mooi gebied om tijdelijk souls te farmen.

7. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Pfieeuwww!

Na letterlijk een stuk of 20 a 25 pogingen eindelijk de bonfire gehaald!

Had geluk,want flikkerde bijna na beneden als je daar vanaf die rand naar dat balkonnetje moet springen waar de bonfire is.

Vond het wel een lastige area. Al die traps en nauwe corridors met vijanden erin.
    Lightning spear niet gevonden nee.
    En heb voor het eerst een mimic chest geopend :eek:

En zonder dollen ben me echt totaal het leplazerus geschrokken,wist niet eens dat dat enemy,s waren!
    Ook nog aardig wat van me health af ook.

Nu denk ik de Iron Golem proberen te verslaan,om richting Anor Londo te komen?

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Die lightning spear zit in het begin van Sen's Fortress, die dropt die mimic chest als je hem verslaat. Je kunt met een shortcut terug naar het begin, ik zou em wel ff gaan halen… Veel mensen spelen de game uit met die spear volledig geupgrade. Ik had pech, want de mimic viel in het gat van de lift, dus geen loot voor mij :mad:

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    crisis, ik ga dood, dood en dood.... kom die skeletten al niet voorbij :+

10. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Aah ok thx for the tip,toch maar even terug dan. Zit toch nog in Sens fortress.
    Gakkie weet jij toevallig hoe ik sens fortress uitkom en richting anor londo ga?
    Beetje verdwaalt.

Hahaha zo herkenbaar.
    Heb inmiddels gemerkt dat je van je fouten echt leert in dit spel.
    Blijf volhouden ,bij mij heeft het ook gigantisch lang geduurd.
    Had het spel bijna verkocht,kan ik me nu niet meer voorstellen:+

11. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zodra je de Iron Golem hebt verslagen, krijg je een lift

12. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Stray Demon verslagen. In plaats van bij zijn buik heb ik meer het gevecht bij zijn staart gevoerd. Ik kreeg er een aardig ritme in, en het viel me op dat hij zijn fire AOE move voornamelijk gebruikte. Op het einde werd ik iets te ongeduldig (gretig) wat meteen werd afgestraft. Al met al, een leuke battle om weer in het spel te komen.

13. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Bedoel je de skeletten op de begraafplaats? Die respawnen continue zonder een holy wapen. Daar hoef je nog niet te zijn, behalve voor een loot run (er liggen buiten diverse schatten op de begraafplaats).

@Smok3y: als je de mimic hebt verslagen in Sen's, dan heb je ook de Lightning Spear gevonden. Ik zou gewoon een korte tijd wat souls proberen te vergaren. Met de lightning spear in hand moet dat redelijk gemakkelijk zijn. Goede kans op titanite daar. Beide reuzen zijn te doden, maar degene die de rotsblokken naar onder gooit respawned altijd.

Laatst bewerkt: 24 aug 2012
  14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Welke skellies en waar? De game zit e vol mee nl....

GG!! :thumbs: leuk filmpje!

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    die inderdaad! Ik meende uit het verhaal van de gast bij de bonfire te begrijpen dat ik een keuze had om of naar boven te gaan of naar beneden.... niet dus?

16. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Eigenlijk niet nee. Naar de catacombs gaan lukt je nu niet zonder een Holy weapon. Dus je moet richting die aquaduct gaan. ;)

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    die is naar beneden neem ik aan. Heb toch nog wel een paar verslagen en was erg tempted om die raaf aan te vallen, maar was toch een maatje te groot :+

18. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Vergeet niet alles te looten daar. Ligt nog een goed zwaard (zelf niet gebruikt) en ik meen ook een paar kleine souls.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    bovenlangs lag nog een goedemorgen etc, eerst door een shaft naar beneden springen en dan kom je uit bij een stapel kisten

uiteindelijk het spel na 40 minuten opnieuw proberen weggelegd en Splinter Cell gaan spelen :+

20. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    @Vicill

Ben het met je eens dat het gaaf is dat je het merendeel zelf uit.mag/moet zoeken.
    En dat er geen map is of de game je vertelt wat je volgende objective is.

Doelde meer op het feit dat ze erg schaars zijn met uitleg over de weapons en crafting etc.
    Staat uiteraard wel veel op internet maar toch:+

Zo vanavond maar eens proberen de iron golem te verslaan en dan naar Anor Londo.
    Heel wat gehoord over de Ornstein&Smough bossfight dus ben benieuwd!

Deel Deze Pagina