1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Souls [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 12 mei 2012.

1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Nog meer trial & error. :+

2. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    @Smokey, ook dat is zelf uitzoeken. Het is niet zo ontzettend lastig dus ook zonder hulp was je er vanzelf wel achter gekomen. Ik heb er niks over ingelezen namelijk. Het enige waar ik een guide voor heb gebruikt af en toe waren sommige bosses of areas.

Ornstein & Smough is inderdaad veel over verteld, maar niet echt positief. Wees voorbereid, het is een van de moeilijkste boss battles in de game. Maar als je hem haalt een van de meest heerlijke gevoelens in de game :D

3. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ja ben eigenlijk ook best "bang" voor die bossfight:+
    Zojuist de Golem verslagen en nu ben ik aangekomen in Anor Londo.

Baalde wel dat ik na het verslaan van die Golem die ring aanraakte.
    Wilde eigenlijk nog langs Andrei om m,n dragon sword +2 te upgraden.

Ziet er wel erg mooi uit Anor londo met dat sunset kasteel op de achtergrond.

4. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Je kunt nog terug he ;) Gewoon even teruggaan naar de plek waar je spawnde in Anor Londo en met de demon praten die je ziet.

5. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Of Anor Londo doorlopen en de blacksmith daar vinden. :)

6. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Thx! even over het hoofd gezien.
    Hmm blacksmith tot op heden nog niet gevonden.

ben een beetje verdwaalt en weet niet echt wat ik moet doen.
    Zag ook dat grote schilderij in die kerk met al die witte ninja,s die ik kon examinen. Maar krijg steeds "locked by a contraption" te zien

Moet je sowieso eerst de painted world finished?
    Inmiddels wel m,n drake sword op +2 en nieuwe armor (vele malen beter dan m,n vorige armor)

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    De Area van dat schilderij (painted world of Arterias, ofzoiets) is optioneel, maar wel leuk. Ik zou die zeker doen. Wel belangrijk, je kunt daar pas weer weg als je de eindbaas daar verslaat! Dus ga er goed uitgerust (equipped) naartoe! JE hebt daarvoor de peculiar doll voor nodig en die ligt in het gebied waar je begon, Undead Asylum, in de cell waar je begon met de game. Om daar terug te komen moet je bij firelink shrine naar die raaf klimmen (via de liftjes) en dan in het nest gaan zitten. De raaf brengt je dan terug. Als je in de Asylum terug bent vergeet dan niet om ook even de rusted iron ring te vinden!

Je kunt ook eerst Anor Londor finishen. Voordeel daarvan is dat je de Lordvessel krijgt, waarmee je kunt fasttravellen tussen bepaalde bonfires … Scheelt een hoop lopen :) Voor de eindbaas van anor londo raad ik je aan of een NPC te summonen of een human player. Solo is echt ERG moeilijk ...

8. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ook vanavond weer verder met mijn 360 Dark souls, ben nu ook de pc versie aan het spelen.

Nu ik Stray Demon heb verslagen, en de asylum area leeggehaald heb, wordt mijn volgende halte ook de painted world. Maar kan je eenmaal in de painted world ook niet meer wegwarpen als je de lord-vessel al hebt ??

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Nee, volgens mij niet. Je zit daar echt trapped totdat je de baas hebt verslagen. En die kan best lastig zijn. Tis ieg een cheap ass fight!

10. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Man wat speelt de PC-versie ruk met het toetsenbord zeg...

11. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond zal ik er achter komen of de lordvessel inderdaad daar niet te gebruiken is. Zal het wel hier melden, voor de mensen die daar in de toekomst hun voordeel mee kunnen doen.

Ik zou daarvoor echt een 360 controller (of iig een soortgelijke) voor gebruiken. DS is een basic port naar de pc, en ook niet geoptimaliseerd voor key en mouse.
    PS. niet om het onderwerp te gijzelen naar de pc versie van DS, maar als je pc het aankan, op de neogaf forums staat een patch, zodat je het in een hogere res kan draaien dan de native res.

Laatst bewerkt: 25 aug 2012
  12. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kon gewoon 1080p draaien hoor. Maar echt mooi is het niet...

13. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo is ie in 1080p.

14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Eventueel je 360 controller aansluiten op je PC? Dit lukt alleen wanneer je een controller met kabel hebt.

EDIT: Zag dat Bergje de vraag al heeft beantwoord.

15. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Nee joh, die boss is juist tof! Niet cheap, gewoon vet. En als je 'm eenmaal door hebt is ie niet zo lastig.

Ik vind persoonlijk Painted World of Ariamis een van de vetste areas in Dark Souls. Heerlijk sfeertje daar en mooi design werk. Je kan er helaas niet weg warpen, je moet echt de wereld uitspelen. Maar zo moeilijk is ie nou ook weer niet, dus dat moet je echt wel lukken ;)

16. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Ik vond dat ook één van de tofste werelden. Goed gebied om souls te grinden en de laatste grote knight voor de boss heeft 100% droprate op een titanite. De Boss zelf is ook redelijk gemakkelijk.

Over de PC versie:

EuroGamer's Digital Foundry verdict on Dark Souls PC

Draait een stuk soepeler, zolang je een redelijke PC hebt. Mod je de game, dan wordt het alleen maar beter. Goed nieuws dus voor de PC gebruikers die DS + expansion willen proberen.

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Er is toch ook al een HD-"patch" uit voor de PC versie?

18. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Dat klopt en hij wordt nog steeds geupdate. Er is veel buzz rond de PC versie!

Niet iedereen is even tevreden, maar van dit soort reacties word ik wel blij:

==================================
    "cukydoh ,
    2 hours ago

Currently running at 3840x2400 via Durante's mod (downsampled 2880x1800 custom nvidia res, downsampled further to 1920x1200 to match my monitor) and it runs like a dream and looks amazing.

Really enjoyed my first play-through of this game on PS3 and enjoying it just as much PC. The amount of detail in the textures is really surprising as you couldn't see it on console at all, awesome game! "

==================================

Bron: eurogamer DF article comments section

EDIT: Ben eigenlijk nog benieuwd of PC gebruikers tegen 360 gebruikers kunnen spelen en vice versa?

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mja, ik vond het een cheap ass boss fight. Maar de area is zeker een leuk stuk om te spelen. Ben er ook meerdere levels omhoog gegaan en met flink wat humanity uitgekomen...

20. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat kan niet. 360, PS3 en PC hebben hun eigen servers en kunnen niet cross-play gebruikt worden. Erg jammer, maar zo gaat dat nou eenmaal. En in de prepare to die editie zitten ook nieuwe wapens, dat zou op dit moment niet helemaal eerlijk zijn in pvp.

In de spoilertag wat screenies met de laatste HD patch (v0.4). Ik zal later vanavond nog wel een filmpje van de eerste boss met de hd patch posten op youtube.

Deel Deze Pagina