1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Souls [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 12 mei 2012.

1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Mooi filmpje!

2. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Niet gelijk denken dat je Ornstein & Smough niet haalt zonder het eerst te proberen ;) Health is niet alles. Je kan je Vitality maar tot 40 opwerken en dan gaat je HP bar al niet meer verder. Zelfde geldt voor Endurance. Na level 40 komt er geen stamina meer bij. De max voor stamina is ook 160.

Als jij je punten liever steekt in Strength ipv Vitality maak jij zwaardere klappen dan anderen en heb je minder kans om geraakt te worden omdat je enemies eerder neer hebt. Het is maar hoe je het bekijkt. Vitality is wel belangrijk natuurlijk, je kan 'm niet te laag houden. Ik heb het spel uitgespeeld uiteindelijk met een Vitality van 34 of 35. Meen dat ik 'm nu in m'n New Game+ op de 36 heb. Prima te doen op die manier. ;)

3. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal de 360 versie van Prepare to Die betere performance hebben op de 360? Of is dat ooit gepatched?

4. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Hmm makes sense..

En uiteraard kan ik het niet weten zonder te proberen,geef ik je gelijk in.
    Maar merk nu al aardig wat moeite te hebben met de gewone enemy,s vandaar ik het vroeg nadat ik zag dat op YT die gasten redelijk lange healthbalken hebben.

Mijn vitality staat volgens mij op het moment op 23 en stamina op 21.
    Zal het inderdaad eens proberen en mocht het echt niet lukken,dan ga ik wat levels up boosten.

5. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Namco Bandai has revealed that Dark Souls: Prepare to Die Edition will be coming to consoles in October.

The special edition of the game includes the Atorias of the Abyss expansion, adding over 10 hours of gameplay with new bosses, areas, enemies, equipment and NPCs.

This new chapter takes place in the middle of Dark Souls' story and ties into the larger narrative, building on the lore of Lordran.

For those that already own the game, Atorias of the Abyss will be made available as DLC through Xbox Live for 1200 MSP later this year.

Dark Souls: Prepare to Die Edition launches on October 26th in Europe. A North American release date has yet to be revealed

Bron

ik begrijp hieruit dat eerst de winkelrelease komt en daarna de dlc release. als dat het geval is verkoop ik mijn dark souls en haal de prepare to die edition. had namelijk ergens gelezen dat de dlc pas bij de kerst te downloaden was.

Laatst bewerkt: 27 aug 2012
  6. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    1200 Punten is niet verkeerd voor een quality epansion met ongeveer 10 uur content. Ik had wel ergens gelezen dat op de PC deze content redelijk heavy voor de framerate is, dus hopelijk wordt dit nog geadresseerd voor de 360.

7. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb stukjes van de nieuwe content gezien en DAMN oktober kan niet snel genoeg komen! Khep hier bijna nog meer zin in dan borderlands 2! :eek:

Ik zou het trouwens wel raar vinden als de winkelversie release veel eerder is als de DLC release.. Zou puur zijn om weer de volle mep te ontvangen voor het spel zelf + extra content.

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Weet nog niet of ik deze ga aanschaffen ...

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Het is gewoon raar dat fans van het eerste uur de nieuwe content pas veel later krijgen, mocht het zo zijn.

10. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    /shrugs Tja, commercie he. Niks zou je tegenwoordig meer moeten verbazen als gamer. Expansion verder ziet er wel stoer uit. Iemand hier met de Pc versie die de expansion content al heeft aangeboord?

Laatst bewerkt: 28 aug 2012
  11. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog niet. Capra demon wilde gister niet meewerken. En ik weet dat Ornstein/smough ook nog lastig gaat worden maar van het weekend zal ik de nieuwe content wel bereiken. Ik heb al wel wat gameplay ervan gezien op twitch.

Kan niet wachten.

12. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Kan niet wachten op de DLC!
    Maarja eerst de game maar proberen uit te spelen hehe.

Gister Orstein&Smough geprobeerd,en toch nog echt te lastig.
    Nu via YT een ultiem grindplekje gevonden in darkroot forest.
    Dus hier maar even wat souls levellen.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik ben nog steeds aan het stoeien in de Undead Burg :+ Hoe kom ik aan humanity? Want ik heb het gevoel dat ik het soms gewoon krijg door te spelen?

Verder nog wat aan het experimenteren met stats. Ik heb een sorcerer met een longsword atm want ik wil ook gewoon melee wat kunnen.

Onderaan de cirkeltrap zit trouwens nu een grote ridder met een vage knuppel, niet kapop te krijgen maar ik meen te herinneren dat ik langs hem moet om bij de demon te komen? (1 spelletje met een summon gedaan)

dit wist ik niet trouwens

14. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277

Bosses en ratten droppen wel vaak humanity.
    Die grote knight moet je lokken naar dat vuurtje ergens verderop en dan tegenover hem staan (zodat het vuur als het ware tussen jullie in staat) knight blijft tegen het vuur aan
    lopen en voila knight is dood:+

Zo had ik het destijds iig gedaan.

15. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Die knight is Havel. Hij is inderdaad erg sterk maar ook erg traag. Lock on gebruiken en om hem heen blijven cirkelen. Veel aanvallen zal hij op deze manier missen. Maar als je hem dood hebt krijg je een intens goede ring.

Van sommige enemies komt er humanity bij op de teller te staan (links boven naast je health bar) en deze kan je meteen gebruiken om human te worden of een bonfire te kindelen (dan kan je meer Estus Flasks meenemen). Ook droppen sommige enemies humanity. Dan heb je het als item in je inventory zitten. Zoals Smokey al zei droppen ratten deze veel, maar ook andere unique enemies of bosses.

16. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Havel is ook te doden met vuurbommen.

EDIT: Geniale Eurogamer review over de Prepare to Die Edition. De review gaat eigenlijk meer over waarom Dark Souls zo'n goede game is, dan dat het over de expansion zelf gaat, maar hij leest heerlijk. Blijkbaar zijn er in de expansion nog diverse tweaks gemaakt in de game, zoals verder kunnen warpen naar bonfires en een zekere ring waarmee je geen backflips meer kunt maken wanneer je een heavy armor draagt.

Knip uit de review:

"Take the idea of death, such a lazily recycled trope that the best most modern games can do is give you infinite lives. Here it is the fulcrum, part of the journey rather than a fail state. You are supposed to die, because that is how you learn to do things differently, and misinterpreting this as sadism is why the Souls games have the reputation they do. The 'curse' of immortality further ties into the lore, and your role, but this isn't the place to tease that out. Suffice to say that, in a game where you die so often, it means much more than some abstract number ticking down. It is a part of the experience, rather than the moment it resets. "

Deze vond ik ook mooi:

"Everything has another meaning. After years of playing Demon's Souls and Dark Souls, something that should have been obvious hit me with the force of a freight train. The currency is souls, acquired after defeating enemies or looted from various corpses. I'd never really thought about it much. Then I realised they were those who had given up.

You collect the souls of those who have either surrendered their humanity through a ceaseless cycle of death and rebirth and 'hollowed' into mindless aggression, and you loot the souls of those who wanted to be heroes. In a game that depends on your courage, your willingness to try again, your capacity to learn and come back stronger, you absorb the spirits of those who have failed to do exactly that. Obvious, when you think about it. And a hell of a long way to have come from power pills and golden coins."

Zij hebben gefaald, maar met een ijzeren wil en slinkse vindingrijkheid zul je zegevieren. Je moet wel, want alle hoop is op jou gevestigd.

"Jolly co-operation is how you beat harder bosses, and you find wonderful folk like Elekidz here - who, after we died in an earlier attempt, sent a message saying 'I BELIEVE IN YOU!' then waited around to be re-summoned. What a guy."

Laatst bewerkt: 28 aug 2012
  17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    voordat ik aan die DLC toekom....

hoe zorg ik er voor dat ik zelf gesummoned kan worden? Dat kan toch als hollow neem ik aan?

18. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Dat doe je door de White Summon stone te gebruiken :) Die gebruik je op een plek waar je gesummoned wil worden.

19. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Alleen als je mens/levend bent werkt deze mechanic. Als hollow ben je altijd veilig voor invaders, maar kun je ook geen hulp summonen of zelf hulp bieden.

20. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Jawel hoor, je kunt gewoon gesummoned worden als je hollow bent. Vaak genoeg gedaan/gebeurd ;)

Deel Deze Pagina