1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Souls [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 12 mei 2012.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    en die heb ik nog niet. Later in het spel niet te missen neem ik aan?

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Volgens mij kon je die kopen bij die dude die naar de zon staat te kijken boven bij de brug over undead burg (waar de draak overheen vliegt).

De content van de DLC, kun je die op elk moment doen? Heb nl net een new game + gestart en heb geen zin eerst weer de halve game te moeten spelen voordat ik bij die content kan ...

3. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Die krijg je zelfs voor niets van hem :)

4. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Van de Dark Souls facebook:

"A retail edition of the Dark Souls: Prepare to Die Edition including Dark Souls™ original game and the new in game content -Artorias of the Abyss- will be coming to Xbox 360® and PlayStation®3 on October 26th.

The additional content will also be available as a paid DLC 'Artorias of the Abyss' the very same day for owner of the original Dark Souls game on Xbox 360® and PlayStation®3. "

Gewoon zelfde release dus! Gelukkig maar anders had ik waarschijnlijk weer de volle mep uit gegeven aan die prepare to die edition.. :p

5. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik wel interessant vind om te weten: Is de dlc op de retailversie op de disc of zit er een voucher bij? Ik hoop het eerste.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    vaag, geen kerel gezien, wel een draak natuurlijk... vanavond maar even teruglopen dus en hopen dat hij er nog is.

7. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.453
    Aan de andere kant, wanneer je juist van de draak wegloopt (onder de kantelen door).

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Die draak zit toch in het begin van de Undead Burg? Ik las ook dat je hem kan krijgen na de Taurus Demon....

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Inderdaad na de Taurus Demon. Waar je hem hebt verslagen loop je verder totdat je op de brug uitkomt. De brug strekt zich ui naar links en daar vliegt de draak overheen (of hij zit al helemaal aan het uiteinde). Ga daar naar rechts, dan kom je op een soort balkon en daar staat de dude! :thumbs:

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Prepare to die edition besteld bij Zavvi voor 33 euro.

Ik moet en zal deze game een tweede kans geven nadat ik hem de eerste keer helemaal heb laten ondersneeuwen en dus na een paar uur ben gestopt

11. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar eind oktober is weer precies in het hoogseizoen voor games.... Ik zou het echt doen, en zeker niet opgeven.

Je moet bepaalde stukken in het spel gespeeld hebben wil je de nieuwe content bereiken. Ik kan ze in een spoilertag noemen als je daarin geinteresseerd bent. De nieuwe content zijn uitdiepingen van bepaalde verhaalllijen (legendes), en het zou niet passen als je die al meteen van het begin af kan bereiken.

Gister uiteindelijk toch Capra Demon met hangen en wurgen omgelegd. Iedere keer dat hij (of zijn honden) mij versloegen, werd ik onzekerder en bonkte mijn hart meer en meer als ik door de witte mist ging. Terwijl in mijn 360 playthrough het lang niet zo moeilijk was. Maar de overwinning smaakte daarom juist extra zoet :)

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik weet het maar vreemd genoeg is mijn verlanglijstje voor dit najaar nog niet zo heeeeel erg vol

13. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Komt de DLC pas 26 oktober joh?

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Spoil me. Ik zit dus bij de begin bonfire in ng+ en heb dus geen zin om weer van voren af aan te beginnen, dus als iker niet direct aan kan beginnen, dan pas ik er voor :)

15. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Niet openen als je niet wil weten wat je moet doen om de nieuwe content te bereiken! :)

Je kan de content bereiken nadat je de lord vessel hebt gekregen (Ornstein & smough dus hebt verslagen). Je moet een nieuwe crystal golem verslaan in de dukes archives en met zijn gedropte item naar de cave gaan waar je Dusk of Oolacile red. De cave achterin het meer van de hydra in Darkroot basin dus!

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Bah!

Dan moet ik dus t/m S&M nogmaals doen. Dat ga ik niet doen. Tenzij je in ng+ de Lordvessel behoudt ?

17. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Blugh zit exact in dezelfde situatie Gakkie :'-(

18. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.453
    Mwuhaha...

As usual weer prima filmpje, bergje. Cappie vond ik ook niet zo lastig op de 360. wat is er veranderd?

19. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Nope helaas niet.. Maar ik wil de mensen hier best helpen om ng+ wat makkelijker door te komen? Met z'n 2en zijn de bosses een stuk makkelijker. (Behalve four kings aangezien de health van elke king mee scaled met het aantal personen in de game)
    Of je maakt een nieuwe char en speelt nog een keertje door de game heen, kan je ook meteen een andere build uitproberen! De tweede keer door de game zal je een stuk makkelijker afgaan dan de eerste keer omdat je al weet hoe je de dingen aan moet pakken.

20. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik lastig vond is als je meteen binnenkomt, kon ik wat ik ook deed, de eerste slag niet ontwijken. Wegduiken, er door heen rollen, het lukte gewoon niet (lvl 15 en niets geupgrade). Nadat ik mijn shield naar +3 had geupgrade, had ik iets meer weerstand in de eerste 5 sec van het gevecht.

Wat ik mij kon herinneren van mijn eerste gevecht (dat was in de eerste week van de release op de 360), dat capra als je boven in het hoekje zat je niet kon raken. En nu dus wel.

Ik moest dus echt weer terug naar af, bestuderen wat er fout gaat, zenuwen in bedwang houden, niet in paniek raken.

Ik sta nu voor de deur van gaping maw dragon. Die was ook niet zo lastig in mijn geheugen. Kijken of dat nog steeds zo is... :)

ps. dank je voor het compliment

Deel Deze Pagina