Ik doe meestal maar 1 PT. Omdat de verrassing en de joy van exploren er dan niet meer is. En daarnaast omdat er zoveel goede games zijn die ik ook wil spelen. Dus deze DLC gaat aan mij voorbij ...
Maar heb je de samegame van de originele DS niet meer dan of heb ik dit over het hoofd gelezen? Ik niet begrijpe? @Bergje: het kan goed zijn dat die encounter ook getweaked is. Wellicht vond men dat gevecht te lastig en is Cappie verplaatst of zoals je aangaf wordt je nu wel geraakt bovenop die trap...
Even over de DLC (om deze te kunnen bereiken dan) Spoiler Moet je echt die item halen in de Duke's Archives? Want je kan de Dusk of Oolacile ook gewoon redden nadat je de Hydra gesloopt hebt. Eventjes game restarten en ze staat er. Of heb je per se die item nodig? Want op NG+ wordt het voor mij nog een feest om langs Ornstein en Smough te komen.
Spoiler Je hebt dat item nodig om vervolgens in de cave van dusk een event te triggeren. Als je wil kan ik je eventueel wel helpen met O&S als het je echt niet lukt
DS heeft maar 1 save remember? En zodra je NG+ doet is dat je enige save… Shit syteem kweet het, maar ik heb het dan ook niet bedacht En bij mij was het ook al zo dat je op die trap en daarboven gewoon hard werd geraakt door de CD. Ik dacht ook daar veilig te staan, maar ho maar!
Er is niet echt zoiets als een pyromancer build, elke build kan gecombineerd worden met pyromancies aangezien deze niet afhankelijk zijn van een bepaalde stat. Pyromancies worden krachtiger naar mate je je pyromancy flame upgrade! Het maakt daarom niks uit welke build je gebruikt, je kan het altijd combineren met pyromancies. Je moet dus vooral even kijken naar wat voor wapens je verder zou gaan willen gebruiken. Wil je de snellere katanas of daggers dan moet je voor een dex build gaan. Wil je liever de langzamere greatswords/axes dan moet je voor een strength build gaan. Wil je ook nog magic erbij gebruiken dan moet je ook nog wat punten in faith of intelligence gooien.
crisis, Taurus Demon eindelijk dood, dropt ie gewoon niks.... en nu geen flauw idee waar ik heen 'moet' op een toren staat een te dikke ridder, ergens anders een soort zwijn en dan ook nog die dikke draak op de brug. Wat een keuzes
Zwijntje is gevoelig voor vuur. Heb je je bommetjes nog? Anders een paar kopen bij de merchant op de Undead Burgh. Hoop dat je de shortcut hebt gevonden.
Die pig is easy… Laat em helemaal naar jou toekomen (tot vlak bij de trap), dan draait ie om. Paar flinke klappen in zijn achterste en ff weer naar achteren, Rinse and repeat!
Hehe 't zal wel lukken waarschijnlijk, maar zal wat tijd in beslag nemen. Thanks for the offer, maar heb tot nu toe alles in m'n eentje geklaard, dus ben ik ook van plan dat zo vol te houden
Gisteravond weer blighttown ingedoken (vanaf de depths). Tot nog toe een strakke 30 fps, maar ik ben nog niet bij de muggen geweest. Volgens mij had ik daar op de 360 nogal last van framedrops of was het al eerder ?? Gaping dragon zag er heel mooi (ondanks zijn afgrijselijkheid van nature) en intimiderend uit. Maar hij is niet zo lastig. Hopelijk gaat Chaos with Quelaag net zo makkelijk
Lol, wat een ander gevecht dan toen ik em deed. Jij loopt steeds erg ver van em weg, terwijl ik continue vlakbij bleef aan zijn zijkant en alleen achteruit ging voor de AoE attacks. Kwestie van hakken en hij was zo down. Die flood attack van em had ik zelfs nog nooit gezien
Dat is juist het leuke van Dark Souls. Je hebt zoveel verschillende speelstijlen, en iedereen gebruikt ook een andere tactiek. Het was mijn eerste poging sinds pak een beet 10 maanden geleden, dus even van afstand observeren wat ie ook al weer voor attacks had, gebruik maken van de ruimte, en dan plezier hebben. Zit nu diep in Blighttown, tussen de eerste en de 2e bonfire in. Geen fps drops, maar het blijft toch irritant (eufemisme) gebied.... Ik heb zin om te gaan dansen met Quelaag. Enige wat ik vergeten heb zijn de poison en toxic medicijnen.... en daar heb ik nu toch wel een beetje spijt van ...
Haha dat is ook toch wel het leukste! Moet zelf ook weer even wat nieuwe playthroughs gaan doen om m'n nieuwe pvp builds te maken aangezien ze met de komst van de arena in de DLC de standaard levels voor pvp hebben veranderd..
Leuk gevecht gehad met Quelaag, was toch iets lastiger dan ik me kon herinneren, maar in mijn 3e 'oefenronde' had ik er neer in meer dan 10 !!! minuten, met verscheidene close calls en meerdere foutjes. Heel blighttown doorlopen en ik had maar op één plek framerate loss, en dat was gek genoeg bij de slugs (dat doodlopende hoekje), tsja ik snap het ook niet....
Keep up posting the fine content Bergje! Fijn om DS in deze vorm te zien. Ik kon me eerlijk gezegd ook niet zoveel lava poelen rond Quelaag herinneren. Wellicht is dit gevecht ook getweaked in de PC versie. M.b.t. de Gaping Dragon: ik dacht eerst dat er een zeehond uit het water kwam lopen... toen bleek het alleen zijn snuit te zijn.
Met Quelaag kon ik me herinneren dat ik me niet moest laten insluiten door al die lava poelen, dus zoveel mogelijk de grote ruimte benutten. Ik had in het begin moeite met het ontwijken van haar zwaard, maar kreeg de timing op het einde aardig door, moest ook wel, want ik verprutste al mijn estus flasks met stommiteiten Toen ik de cs van gaping dragon voor het eerst zag, dacht ik eerst dat het een soort slurf was van een olifant-achtig beest, en daarna viel mijn mond open van allejezus ..... Jammer dat het wel een van de makkelijkere bosses was, want hij ziet er zooo indrukwekkend angstaanjagend uit.