Je moet ff wachten tot dat hij gesummoned is en dan gewoon naar de white light rennen en er doorgaan. Ik heb de hele game in een robe rond gelopen (weinig armor, wel hoge resistances) en heb daar nooit problemen mee ondervonden. Ik dodge liever dan dat ik het opvang. Ik heb zelf die dikke als laatste gekilled. Die dunne vond ik best makkelijk en die dikke doet wel veel damage alstie alleen is, maar hij is ook traag. Heb de dunne met zwaardslagen (drakesword +4) neergehaald en de dikke met pyromancy … (samen met een human summon, beide steeds op dezelfde focussen). Het is te doen (als ik dat kan … )
Draken doden. Drake's Valley heeft respawnable draken. Ook kan je ze over de wereld vinden. Heb zelf de Drake Sword geupgrade naar +4 meen ik. Daarna heb ik betere wapens gekregen. Daarna heb je ze niet echt meer nodig. Heb zelf nu echt een shitload aan Dragon Scales.
Thx zal zo even kijken hoe ik bij ash lake kom. nog 2x dragonscale en m,n dragonsword is ook plus 4. Alles proberen te verbeteren voor O&S
Ash lake kom je door in Blight town de holle boom in te gaan (linksaf van de bonfire) en daat de fake wall(s) weg te slaan. Dan kom je in de great hollow en als je die helemaal afdaalt kom je in Ash lake.
Dark Souls voor de tweede keer uitgespeeld. Nu een tweede playthrough van Demon's Souls Lang geleden dus heb er weer zin in.
Ze zijn heel makkelijk als je ze door hebt. Je moet ieg dichtbij genoeg gaan staan zodat hij niet die magic/water attack doet. Dan is het een kwestie van de heads te ontwijken en slaan. Na een paar hits gaat een head eraf. En hoe minder heads er over zijn hoe makkelijker het wordt!
Heads ontwijken? Ik weet niet hoe het kwam bij mij, maar ze sloegen constant over me heen. Gewoon block omhoog houden en stil blijven staan. Gebeurt er niks met je, behalve een heel klein beetje stamina wat er af gaat. Dan als de koppen hebben aangevallen naar een hoofd toe lopen en een aantal klappen uitdelen. Rinse and repeat.
Nou ik heb die paar dragon scales die verspreid over het strand lagen geloot en m,n dragon sword tot plus 3 gebracht en vond het wel prima Vond de hydra in darkroot al een vd minst leuke bosses in de game,dus heb in ash lake gewoon een suicide run gedaan en de hydra lekker gelaten waar die was.
dat kan natuurlijk ook ik neem aan dat je ook voorbij die paddestoelmannekes in the hollow bent gerend?
Hahaha ja die kleintjes heb ik wel gekilld,maar die grote pappas en mammas sloegen met 1 klap mn halve healthbalk weg,dus ja ook maar snel langs gerend.
Yellow 13 mode Nou het is wel een teken dat ze het casual willen maken. Nou is dit geen probleem meer voor Dark Souls, maar wel misschien voor de volgende Souls game. De game moet gewoon lekker hardcore blijven. Dat trekt al genoeg mensen, dus laat die mensen die het te moeilijk vinden gewoon lekker voor wat het is.
Vind ik niet, maak gewoon a la Ninja Gaiden een 'Ninja dog' mode waarin het spel je af en toe bespot omdat je een watje bent maar waarin beginners het makkelijker kunnen leren en geef er bijv maar 1 kneuterige achievement voor als je het uitspeelt