1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Souls [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 12 mei 2012.

1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Er zijn meer signalen dat het team de volgende game meer casual wil maken inderdaad. Ik hoop nog steeds dat al dat soort wijzigingen optioneel zal bijven en dat de game (op normal) gewoon lekker uitdagend is. De moeilijkheidsgraad is toch één van de kenmerken die deze serie definieert.

2. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Jep inderdaad. Maar zo lang ze het optioneel houden, maakt het mij niks uit. Zo lang ze de game maar maken zoals die gespeeld moet worden met de hard difficulty. Niet dat er opeens ontzettend ongebalanceerde dingen in zitten. Neem als voorbeeld Call of Duty, waar bij Veteran intens unfair is. Die kant moeten ze niet uit gaan natuurlijk.

Ben sowieso wel benieuwd wat ze met een nieuwe Souls game gaan doen. Kan niet wachten daar op. ^_^

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Precies, zolang de normal mode lekker uitdagend is, dan is het toch prima als er een easy mode is voor degenen die wel graag de sfeer willen proeven, exploren, etc, maar niet zo goed zijn in de combat.

4. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Heb de game vandaag weer op wete te pakke , Bell gargyles verslagen maar wat nu ? :9 heb die butterfly ook al verslagen en die deur naast die bonfire in darkroot garden is nog op slot .
    Alvast bedankt

5. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Richting the depths/blighttown gaan.

6. SamuraiPizzaDog

Leuk Bevonden:
    1
    Dankjewel ben er nu . Wat is de game toch awesome

Laatst bewerkt: 5 sep 2012
  7. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Helemaal mee eens.
    In geen tijden zolang hooked aan een game geweest,en inmiddels ook al aardig wat uren ingestopt!

8. SamuraiPizzaDog

Leuk Bevonden:
    1
    Gister Carpa Demon en Gaping Dragon verslagen.

4 x gedaan over Carpa Demon maar dat kwam meer omdat ie me samen met ze honden me vastzetten op het begin, kon ie op me inbeuke tot ik dood was.

Gaping Dragon is de 1ste boss waar ik niet ben doodgegaan. Wel fijn opzich maar toen ik hem dood had dacht ik wel was dit hem nou? :9 Als ik terug ben van werk gelijk verder spelen. Ben nu in Blighttown.

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik vond die Gaping dragon fight ook niet in proportie tot zijn verschrikkende uiterlijk. Had hem ook de eerste keer plat ...

10. SjuhS

SjuhS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Blighttown is daarentegen toch best pittig als je er voor de eerste keer komt en totaal geen idee hebt waar je naartoe moet. Heerlijk gevoel van hopeloosheid _O_

11. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    /cries tears of joy

:9

12. SamuraiPizzaDog

Leuk Bevonden:
    1
    Nou dat heerlijke gevoel van hopeloosheid heb ik de hele game lang al 8)

13. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    :lol:

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    kan iemand mij bovenstaand stuk uitleggen?

15. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Denk het :) Het ene wapen, denk bijvoorbeeld aan een boog of speer, doet geloof ik meer damage met een hoge dexterity. Een ander wapen, denk zwaard of big ass bijl, doet meer damage met een hogere strength. Wat vind je het fijnste wapen en de fijnste manier van spelen? Kun je je stats aan aanpassen.

http://darksouls.wikidot.com

http://darksoulswiki.wikispaces.com

Zijn zeer duidelijke en uitgebreide website die je enorm kunnen helpen. Ikzelf heb Dark Souls de eerste keer zo veel mogelijk zonder Walkthrough en wiki-pagina's gespeeld. Pas de tweede playthrough echt alle hoeken en gaten uitgespit met een guide/wikidot.

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik ben een sorcerer en wil daarnaast met een licht zwaard rondrennen. Dus dexterity omhoog lijkt me dan?

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Jups! Ik had zelf erg veel in strength gepompt, terwijl ik alleen maar de snellere wapens gebruikte. Die punten in str waren dan ook weggegooid ...

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    super. Verder mbt humanity: ik heb er 1 gebruikt gewoon ergens in een gebied en zag niks gebeuren. How come? Heb je er twee nodig? Dat is toch alleen om te kindle-n van bonfires?

En invaden kan ook alleen als human toch?

edit: net met iemand in zijn wereld taurus demon ontvangen maar ik zie geen humanity bij mijn inventory. Die hoor je dan toch te krijgen?

19. SamuraiPizzaDog

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst kwam ook iemand mijn wereld in en hij hakte me in een paar meppe dood. Maar ik was niks kwijt lijkt wel .. alsof ik gewoon doodging :9 Wat heeft dan het nut om dat te doen ?

20. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    hij krijgt jouw souls, en jij houd ze, afhankelijk van covenant,... ik denk dat het in het bos was?

Deel Deze Pagina