1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Souls [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 12 mei 2012.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    waar kan ik nu het beste heen? Wat ik al heb gehad

demon op de brug verslagen, in de tuinen die butterfly verslagen

Capra demon proberen tot ik een ons weeg? en waarom is het steeds zo'n takke-eind naar die blacksmith :+

edit: ow wacht ik heb nog een trap naar boven gemist richting

bell demon

2. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Eerst de Gargyles daarna carpa en daarna richting depths

3. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Of Bellfry Gargoyles, met de Master Key (als je die hebt gekozen in het begin) naar Valley of the Drakes > Blighttown > Chaos Witch Quelaag verslaan. Maar dan skip je dus wel een gedeelte van de game. ;)

Capra Demon is trouwens niet heel lastig. Als je binnen komt gelijk de trap op rennen, op het dakje gaan staan (rechts van de trap) en als het goed is komt de Capra Demon dan onder het dakje te staan. Wapen dual wielden, naar beneden vallen en slaan waardoor je een plunge doet. Eenmaal weer op de grond, ren je de trap weer op en blijf je dit herhalen.

Laatst bewerkt: 20 sep 2012
  4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    die had wel in een spoiler gemogen, nu wordt het wel heel gemakkelijk ;)

Ik hobbel nog steeds vrolijk rond met mijn drake sword. Ik wilde een snelle sorcerer worden en moet dat ding nu dus dual wielden, maar damn wat is dat ding sterk. Ik probeer nu dus steeds af te wisselen met shield dan snel dual wield en aanvallen en als ik op afstand ben met magic aan te vallen. Iemand nog een goede tip met wat ik met de soul van die vlinderbaas moet doen? Een speer of een schild, maar of ze nou de moeite waard zijn.....

Ee

5. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf zowel het schild als de spear. Omdat ik een Magic build had was beiden handig maar heb alleen de spear echt gebruikt.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik moet maar even zien..... heb nu eerst strenght toch maar naar 16 gedaan zodat ik met drake sword in 1 hand rond kan lopen. Je kan echt met gemak uren kwijt zijn aan het spel en nauwelijks verder komen en het andere moment vlieg je er doorheen. Zo heb ik vandaag bij de eerste run Capra Demon direct verslagen.

Ook al wat rondgelopen in the Depths, maar volgens mij heb ik nog niet alles gedaan in Darkroot forest. Sowieso het idee dat er steeds wel meer uit de omgevingen te halen is maar zodra je de wiki bekijkt stikt het vaak van de spoilers.

Blijft iig een mooi spelletje :)

7. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Dat is het mooie van de game. Je kan het spel hebben uitgespeeld, maar nog steeds dingen niet gevonden hebben. Je zou er dus door heen kunnen raggen in een uurtje of 40 - 50. Ik heb er daarentegen 95 uur over gedaan in m'n eerste playthrough, alleen omdat ik soms heel lang bleef hangen in gebied om alles te ontdekken. Het daagt je echt uit om verder te zoeken en het beloont je daar ook daadwerkelijk voor.

8. SamuraiPizzaDog

Leuk Bevonden:
    1
    Kevf is nog niet in Blighttown geweest..

}:]

9. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Wat is er mis met Blighttown dan? Ik vond het een erg tof gebied. Alleen wat framerate problemen, maar het gebied zelf was erg vet.

10. SamuraiPizzaDog

Leuk Bevonden:
    1
    Niks mis mee een heerlijk gebied juist. Alleen leuk rondlopen kan daar helaas niet :cool:

11. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Kan wel, alleen hopen dat je nergens van af flikkert \o/

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Net Gaping Dragon verslagen met 2 summons. Er zullen ongetwijfeld veel mensen zijn die de bosses persé alleen willen verslaan maar ik vind het wel tof om juist 1 of 2 sidekicks te hebben.

Net daarvoor 2x een curse op mijn dak gehad, dan wordt DS toch wel even rete-irritant.

Hoevaak bekijken jullie de wiki? Ik merk dat ik vaak met sleutels geen zin heb om uit te gaan zoeken waar ze voor bedoeld zijn en pak dan de wiki er bij en verder regelmatig mbt wapens.

En idd nu komt blighttown er aan, ik ben benieuwd.....

13. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb wiki's alleen gebruikt bij bosses als ik ze zelf niet kon verslaan om tactieken op te zoeken. Die sleutels kan je later ook nog wel gebruiken, dus als je er zelf niet achter bent gekomen, zocht ik het nog wel eens op. Voor de rest gewoon eens kijken wat er mogelijk was qua crafting met wapens.

14. SamuraiPizzaDog

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nog nooit wiki's gebruikt ik heb jullie toch:D

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dat kan ook natuurlijk, maar vaak heb ik 'dringende' vragen. Ik heb trouwens een random shield (Heather) naar ascension geleveld. Eigenlijk geen flauw idee wat ik nu gedaan heb :+

edit: aaargh blight town.... op zich ging het wel redelijk totdat ik ipv het uit te zitten poison tegen toxic aanliep <_<

dus weer wat rondjes gerend om het spul daarvoor te kopen.

16. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan na ascension je wapen verder levelen met embers ;P Eventueel magic of verder levelen bijvoorbeeld.

Maar een paar equipment tips voor Blighttown:

Gebruik de rusted ring (handig op ondergrond waar je trager van word zoals wamp/water) zodat je snel kan blijven rennen.

En gebruik schilden die tegen status veranderingen zoals poison/toxic handig zijn. 2 zijn de Spider Shield en de Bloodshield. Die laatste heb je waarschijnlijk niet.

17. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    Alle achievements binnen, hoppa! :cool:

18. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel weer opgepakt opnieuw begonnen na 8 maanden niet gespeeld te hebben. en ik blaas er als een eitje doorheen, ga niet meer dood en is veel makkelijker. waar ik eerst 30 uur overdeed heb ik nu gedaan in een uurtje of 5. komt dat door mijn ervaring met dark souls. of het feit dat die patch de game veels te makkelijk heeft gemaakt?

19. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Patch heeft niks veranderd. De game is gewoon een stukje makkelijker als je er al door dat bepaalde gebied hebt gelopen. Mijn tweede play through was ook makkelijker omdat ik precies wist waar ik heen moest en hoe ik de bosses moest verslaan.

20. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    Bizar dat het dan inderdaad zoveel makkelijker is. bazen versla ik tot nu toe in 1 keer. net quelaag gedood

Deel Deze Pagina