Het is het vroegere Justin.tv, misschien kende je dat wel. Hoe dan ook, nu ken je het dus wel. Erg toffe community (de non e-sports community dan), voornamelijk de mensen die oude snes rpg's casten etc.
Nee tof man met al die traps enzo. Geweldig hoe aandachtig je moet zijn voor traps. Maar kan je frustratie begrijpen, de eerste keer heb ik ook wel wat keren zitten vloeken.
Vond Sen's Fortress een van de leukste, zo niet leukste, gebieden in Dark Souls. Heb daar ook mijn maatje de winged lightning spear vandaan
ik ga aan de dlc beginnen, maar weet niet of dat 26e gaat gebeuren. komen gaat die er zeker. heb darksouls in totaal denk met 12 verschillened characters uitgespeeld, al de achievements gehaald en veel andere mensen geholpen met items en bosses. kan niet wachten op de nieuwe dlc
Hier staat hoe je toegang moet krijgen tot de DLC. Dus check maar om te kijken hoe ver je nog moet, of misschien kan je er al heen . Weet niet meer waar je precies was, dus vandaar. Spoiler Je moet Ornstein en Smough verslagen hebben om vervolgens naar de Duke's Archives te komen. Hier moet je een Crystal Golem in het begin van het level verslaan om vervolgens toegang te krijgen tot het gebied in Darkroot Basin. Hier moet je dan ook de Hydra hebben verslagen.
Haha blijf doorzetten, daarna heb je de game zo uitgespeeld. Als je O&S hebt overwonnen, moet de rest je ook lukken! Daarna wordt de game ook alsmaar vetter. Hopelijk is de DLC een motivatie om die bastards neer te halen!
Hahaha ja zal een deze dagen weer eens een poging wagen. Maar kom er echt niet voorbij. Misschien eens wat humanity proberen te farmen zodat ik een NPC kan summonen.
Ja ik wil je wel een keer proberen te helpen, maar de kans dat je me summon sign ziet is niet altijd aanwezig. Want het ligt er maar net aan of we op dezelfde server zitten. Voeg me anders maar toe op Xbox LIVE, dan kunnen we eens een keer kijken of het lukt. Heb niet bar veel tijd de komende tijd, maar kan misschien wel ff een gaatje prikken
Ok nice! Zal je even toevoegen Vind het ook jammer dat je zo lang hooked bent aan een game en dan al zo tergend lang vastzit Maargoed als het je na 40x proberen nog niet lukt,ben je er op een gegeven moment wel een beetje klaar mee. Maar zou heel graag verder willen spelen en 26 oktober aan de DLC beginnen. Krijg niet eens 1 vd 2 bosses dood laat staan beide... En dat terwijl ik best veel gegrind heb om mijn vitality en endurance etc op te krikken. Is er trouwens nog een ultieme humanity grindspot in de game? Dacht ook eens gelezen te hebben dat er ergens een merchant in de game zit die humanity verkoopt,echter nooit gevonden.