1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Souls [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 12 mei 2012.

1. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Heb je op Youtube weleens filmpjes gekeken hoe anderen spelers het doen? Anders werkt summonen ook erg goed. Vooral een Melee (ik) plus Mage deed het bij mij erg aardig :) Succes!

2. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    De Female Undead Merchant in het aquaduct bij tussen Firelink Shrine en Undead Burg verkoopt humanity. Maar je kan ook gewoon ratten gaan slopen in The Depths. Als je de Gold Serpent Ring om doet, wordt je item drop rate van 100 naar 200 verhoogt, dus nog meer kans op humanity. Ik heb daar wel een aantal runs gedaan. Je moet rusten bij de bonfire in de lange tunnel met een tal van slime monsters op het plafond. Als je dan gerust hebt en je loopt terug moet je de eerste deur rechts nemen (dus niet de tunnel weer doorlopen met die slimes daar) Als je daar een stuk doorrent kom je verschillende ratten tegen. Je kan zo een rondje maken om een stuk of 10 - 12 ratten kan slopen. In 45 minuten gaf me dat zo'n 20 - 30 humanity met de ring om.

Laat maar weten als je er aan toe bent om 't nog eens te proberen. Je kan me zowel proberen te bereiken via Xbox LIVE, of gewoon een PM sturen hier of post in deze topic. Kans is groter dat ik op 't forum zit dan dat ik aan 't gamen ben momenteel :p

3. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Sounds good!
    Vanavond maar eens een beginnetje weer maken.

Zal eens opzoeken waar ik de gold serpent ring kan krijgen en dan toch maar eens wat runs in the depths ga maken.
    Heb sowieso meer kans heb met een NPC of jou,dus zal eens wat humanity gaan grinden.

Zal je tegen de tijd dat ik wat humanity heb wel een message sturen.

Thx!

4. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Gold Serpent Ring kan je krijgen in Sen's Fortress. Kan niet helemaal meer zeggen hoe je daar moet komen, maar dat kan je wel vinden op het internet ;)

5. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    tGold serpent ring inmiddels gevonden.
    Had 50.000 souls gegrind in de hoop bij de merchant wat humanity in te slaan.
    Kwam alleen tot de ontdekking dat je er maar 1 kon kopen:emo:

Dus zal toch even runs in de dephts moeten maken.

@Vicill

Zoveel ratten kom ik niet tegen in de depths? :eek:

6. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ben je bij de bonfire die ik genoemd heb?

Dit filmpje laat een deel van mijn run zien, hij doet 'm alleen niet zo ver als ik 't deed.

Als je de ratten gedood hebt die je daar zie, kan je verder doorlopen naar links (pas op voor de rat die uit een box springt!), daar kom je weer ratten tegen tegen een hek aan. Achter dat hek zou die gigantische rat moeten staan als je dat nog weet. Als je die ratten voor dat hekje kapot heb gemaakt, ga je in plaats van terug de trap op, de doorgang in naast de trap, ga je naar rechts (pas op voor de trap!), dood je de eerste rat, loop je door, ga je naar links, dood je 3 of 4 andere ratten, ga je links een klein trappetje op met een doorgang, vervolgens weer de eerstvolgende links, en je komt weer uit bij dat hekje waar dat groepje ratten stond. Ga vervolgens de trap weer op, backtrack een stukje naar de bonfire en blijf dit doen.

Het lijkt veel, maar zo'n run duurde voor mij maar zo'n 3 - 4 minuten.

7. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Wow werkt erg goed die rats killen daar!
    Inmiddels al bijna 20x humanity.

\o/

8. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Jep, dat is ook echt heel snel gegaan bij mij. Goede plek! Vooral met die ring ;)

9. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Gaat met de ring erg hard inderdaad!

Heb ik gelijk nog een vraagje.

Als ik naar de Ornstein&Smough battle wil,deed ik voorheen gewoon altijd een suicide run om al die giant knights te ontwijken en vervolgens door de witte mist te gaan.

Nu moet ik echter iemand summonen voor de poort van de witte mist.
    Probleem is alleen dat het summonen aardig lang duurt en ik dus al die Giant knights achter me aan krijg.

Hoe deed jij dat?
    Of moet ik echt eerst alle 4 de knights killen wil ik aan de summon/bossbattle beginnen?

God wat zal ik toch blij zijn als ik voor bij dat hele O&S stuk ben zeg...
    8)

10. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29

Je kunt de Giants van een afstandje killen door arrows :) Vergeet de Black Knight op de trap trouwens niet! Het kost wel een aantal pijlen, maar het is het waard :)

11. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb geen summon nodig gehad. Maar heb t ook gedaan voor een maat van me. Daar heb ik toen iemand gesummoned en vervolgens gesprint naar Solaire. Daarna meteen de white fog in. De rest volgt snel. Die summon signs staan er voor O&S dus ze weten wel dat ze daar heen moeten. Hoopte ik dan :p

12. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je door de 'Main Entrance' komt, dan kan je de eerste 2 giants (de kleinere giants die de entrance aan het bewaken zijn' ontwijken, en een run maken naar de hal waar de 2 grotere giants en de archer-knight zijn.

De eerste 2 giants gaan dan weer terug naar hun 'spawnplek'.

Beklim de trap tegenover waar de archer knight zich bevind. Ga dan bovenlangs naar de kant waar de archer knight staat, en maak em koud. Van daar af heb je makkelijk toegang naar de summon plek voor de npc als je die wilt spawnen, en kan je de hall eigenlijk in 2en delen zodat je de 2 grotere giants 1 voor 1 af kan maken.

En ja, ik clearde de hall voordat ik een andere player-character ging summonen.

Succes....

PS. Het kan ook zoals Vicil hier boven beschreef. Ik heb summon signs gezien op 2 plekken in dit gebied. Bij de 'white fog' maar ook bij de bonfire waar Solaire staat (de eerste bonfire die je tegenkomt nadat je het stuk met de archers en de richel hebt gehad). En pas op voor invaders, op dit stuk ben ik enorm vaak ge-griefed...........

Laatst bewerkt: 21 okt 2012
  13. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    wow thx for the tips! Daar kan ik wel wat mee.

En bergje je had het over 2 summon signs,betekent dat dan dat ik in principe 2 npc,s kan summonen?

Dat zou de battle nog gemakkelijker maken hahaha.

14. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Nope alleen Solaire en eventueel een player. ;)

15. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Jaaaaaa!!! Ornstein&Smough rest in piesces mutherf@%kers!!!!\o/

Met hulp van een NPC Was het een stuk makkelijker!
    Hartslag van een ADHD,er pfewwww ein-de-lijk!

Nu ook de Lordvessel.
    Maar waar kan ik nu het beste naartoe?
    Ben ook nog niet in de painted world geweest.

Damn wat ben ik blij.
    Bedankt Bergje en Vicill voor alle tips!

edit: ok inmiddels met de Lordvessel naar dat lochness monster in firelinkshrine geweest,en zie dat er wat nieuwe area,s geopend zijn.
    Bekijk nu een filmpje op youtube hoe ik weer terug naar undead asylum kan om the perticular doll te halen.

Laatst bewerkt: 22 okt 2012
  16. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Prepare to Die edition is vandaag opgestuurd \o/

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    @Smokey: Gratz! Goed dat je er voorbij bent!

18. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Goed bezig! Inderdaad, je kan naar Undead Asylum en dan vervolgens naar de Painted World. Een van de vetste gebieden wat mij betreft.

De rest zal ik even in een spoiler zetten:

Je moet nu de 4 lords doden en hun souls in de Lordvessel stoppen. Dus je kan naar 4 verschillende gebieden:
    • New Londo Ruins
    • Duke's Archives > Crystal Caves
    • Catacombs > Tomb of Giants
    • Demon Ruins > Lost Izalith

En eventueel optioneel:
    • Northern Undead Asylum
    • Painted World of Ariamis
    • Great Hollow > Ash Lake
    • Dark Sun Gwyndolin doden in Anor Londo. In die boss battle kom je door de prinses bij The Chamber of the Princess (waar je de Lordvessel van gekregen hebt) aan te vallen. Heb je met een klap dood, en dan krijg je een wicked boss battle. :)

19. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik baal er wel een beetje van dat ik nu dus weer bij 0 ben met mijn huidige character met een complete hybrid build en dus niet direct naar de content kan.

Ik ga denk ik maar een nieuw personage beginnen en daarmee de content uiteindelijk spelen.

20. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Waar heb je de Prepare to Die Edition besteld? Want hij zou vrijdag pas uit moeten komen!

En hoe bedoel je dat je weer bij 0 bent? Je kan toch gewoon verder met je huidige character en dan de DLC starten door naar Duke's Archives te gaan?

Deel Deze Pagina