1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Souls [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 12 mei 2012.

1. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Inderdaad. Get your poison gear ready folks!

Lost Izalith is trouwens killing me... Letterlijk en figuurlijk..

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Bij de ladder na de hydra omhoog echt een kut stuk
    Over een bruggetje, daar zit nog een stukje darkroot. Daar zitten 3 grote katachtige ratten die enorm snel op je afrollen en springen. Drie tegelijkertijd lukt me nog niet, kom ik nog wel eens terug...

3. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Dat stuk is ook high level. Welk level ben je nu?

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    38 ben ik ....

5. Baby Doll

Baby Doll Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er hier ook die gericht zijn op pvp¿

6. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Met SL 38 ga je dat niet trekken. Ik ben SL 80 en ben net uit dat gebied. Nou was dat niet zo moeilijk meer voor mij. Al waren die werecats wel echt vervelend. Dus ik zou hier terug komen als je rond de SL 60 bent. Eventueel 70 als je het jezelf iets makkelijker wilt maken. (:

Het is niet zo'n heel groot gebied, maar zit wel 'iets' belangrijks. ;) Dus zeker de moeite waard!

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik had die conclusie al getrokken, later nog maar eens komen. Zit nu in Blighttown ...

EDIT:
    Wat een k*t level design dat blighttown. De enemies zijn goed te doen, maar ik flikker steeds overal vanaf, tussendoor, dwars doorheen. Drie keer dood op die manier. Derde keer weer terug naar mijn body, sta ik op
    die lift, flikker ik er dwars doorheen helemaal naar beneden. Dood! Weg 6 humanity, 15000 souls, gvd ... en het is er tyfus donker, zie geen fuck! Enige positieve is dat die blaaskakkers niet terug komen ...

Iemand een tip om ff weer wat humanity te farmen ?

Laatst bewerkt: 16 mei 2012
  8. I ColoSsuZz I

I ColoSsuZz I Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu alle bosses gedaan, behalve Seath.. Krijg hem maar niet kapot :mad:

9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Jongens... zullen we het verklappen, of houden we het nog eventjes geheim? ^^

Btw, die drie katachtigen in het bos hoef je ook niet tegelijk te bevechten. Bestudeer je omgeving goed en vooral hoe groot hun afmeting is... en hoe klein jij bent.

10. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Houdt het nog maar even geheim dat
    Zeker?
    Wil je dit echt weten?
    Ok dan..
    die inderdaad niet terugkomen

Die katten inderdaad 1 voor 1 afmaken en tussen de bomen blijven staan :)

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    SHHHH!

12. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Vandaar de spoiler!

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik bleef tussen die bomen staan, maar om ze te raken moet je toch echt ff ertussen uit ...

Enne, die blaaskaken komen niet terug, daar was ik al achter na 3 deaths... Damn really hurts 6 humanity en 15000 souls ... :x Maarre, morgen ofzo gewoon weer terug, op zoek naar een bonfire daar. En graag tips voor een humanity farm spot :)

14. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Die 15000 Souls hoef je je niet zo'n zorgen over te maken. Humanity is wel een bummer, maar ook dat heb je zo terug. ^^ Ratten in de Depths zijn goede humanity farm. Maar ik zal daar nog echt niet zo op letten. Het verschil in item drop rate als je 1 humanity of 5 humanity hebt scheelt vrijwel niks. Als je 0 of 1 hebt, dat scheelt wel wat. Dus 1 humanity hebben kan ik nog in komen.

15. capcom23

capcom23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens Dark Souls komt ook op de PC in augustus. Dus de informatie op 1e pagina mag direct aangepast worden! nuff said en graag gedaan hoor

16. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Nah, Dark Souls voor de PC wordt anders dan op de consoles. Kan er beter een nieuwe startpost gemaakt worden voor de PC versie :) Die krijgt namelijk meer content.

17. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nee, de extra content krijgt ook een DLC release op de consoles.

M.b.t. magic find farming, er is ook een ring om dit op te voeren, zodat je niet per sé de extra humanity nodig hebt om deze stat te verhogen.

18. I ColoSsuZz I

I ColoSsuZz I Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okee, nu heb ik echt hulp nodig! ;'(

Ik kan Gwyn niet eens een klein beetje damage doen xD
    Ben level 79, wat best laag is, maar tot nu toe ging alles relatief makkelijk :)

19. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Straw Demon spoiler

What the fuck? Ik versla eindelijk de Straw Demon maar sterf precies op het moment dat ik hem ook de laatste slag toebreng. Geen Titanite Slab gekregen terwijl hij 100 % droprate heeft volgens wiki... Ben ik fucked of wat? :mad:

20. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Stray Demon bedoel je neem ik aan?

Ben je al teruggegaan naar de plek waar jij en hij doet gingen? Misschien dat de slab daar nog ligt

Deel Deze Pagina