Als je de game uitspeelt moet je overnieuw beginnen, dus ik raad je aan de DLC te spelen voordat je naar de eindbaas gaat.
Haha nee zal dat maar niet doen als ik jou was. Want dan moet je in New Game+ weer langs Ornstein en Smough voordat je aan de DLC kan beginnen. Het begin ligt 'm namelijk ergens in Duke's Archives, en daar kom je pas nadat je de Lordvessel hebt, oftewel nadat je O&S hebt gedood.
Ik zou zowiezo de DLC spelen voordat je alles in het spel hebt gedaan. ZEKER als je nog niet alle bosses in de dark root forest hebt verslagen. Zie spoiler hieronder als je wil weten waarom. Spoiler Der is een super toffe alternatieve scene voor de battle met Sif als je een bepaald event triggert in de DLC!
Ach het is allemaal niet zo lastig om het nog een keer te doen. Alleen O&S zijn voor mij nu een pain in the ass. Ik was binnen 3 of 4 uurtjes weer bij hun. Als je eenmaal weet wat je moet doen, is het niet zo pittig meer
Ja maar toch,rather not Teller staat nu op 65 uur. Had wel geluk met O&S dat ik twee sterke NPC,s aan mijn zijde had. Als ik klaar ben met de painter world ga ik denk ik richting duke,s archives en vervolgens aan de DLC beginnen.
Ondanks dat ik vrijwel geen tijd aan DS heb besteed ga ik vanmiddag lekker de prepare to die edition halen. Heb zo genoten van Demon's souls op de PS3 dat ik nog een keer wil proberen om er tijd voor te maken. Ook al ligt Dishonored nog te wachten, is Borderlands nog niet klaar en staat Halo alweer voor de deur. Elk filmpje wat ik kijk en elke review die ik lees krijg word ik gewoon helemaal weer enthousiast van. En aangezien mijn broertje m'n normale versie heeft heb ik een mooi excuus om de prepare to die te kopen (en omdat dit soort games niet genoeg gestimuleerd kunnen worden. Niet vanwege genre of wat dan ook maar puur omdat het anders durft te zijn dan de rest)
Het is wel een flinke zit dus hopelijk haast je je niet door de game omdat er zoveel anders te spelen is
De eerste keer is het zeker niet aan te raden, game straft je er zo hard af op.. Ik zit nu in me 2de playthrough voor de dlc maar nu gaat alles wel stukken sneller omdat het verrassings-element ervan af is.
Rushen? Dat kan toch helemaal niet? Ik heb dit weekend aardig wat tijd (zoals het er nu naar uit ziet) en ga er gewoon goed voor zitten. Overweeg zelfs om er een guide bij te kopen (als die er is voor de PTD edition) , iets wat ik in 30 jaar gamen nog nooit eerder heb gedaan Maar bij DS mag het van mezelf
Ligt eraan wat je onder rushen verstaat natuurlijk, maar ik bedoel ermee dat je er wel voor gaat zitten ondanks alle releases in deze periode Maar zodra je een keer door de game heen bent gaat het wel een stuk sneller de 2de keer.
We gaan het meemaken vanavond, net gehaald bij gamemania waren helaas geen guides dus ik zal het met de wiki (en jullie hulp ) moeten doen
Volgens mij heeft de console versie niets extra's erbij, op de PC heb je wel een speciale editie van de Prepare to Die edition.
Op de pc versie (werkt alleen met Games for Windows) zitten er voor de extra DLC gebieden geen extra achievements. Zitten die er wel voor de xbox DLC ?? (gewoon nieuwsgierig)
nope , volgens mij niet. Alleen de game. Ze hadden verder ook geen speciale uitvoeringen voor de 360 dus denk dat dat alleen voor de PC was DLC achievements geven ze op Trueachievements.com altijd apart aan in de lijst en ik zie ze er niet bij staan dus dat zal dan wel niet