1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Souls [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 12 mei 2012.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ben eigenlijk wel benieuwd of de game verder ook nog getweaked is qua performance. Of de framerate issues verbeterd zijn bijvoorbeeld.

2. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, op de console is het nog steeds een drama in sommige gebieden.

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Geen acgievements voor de DLC, odd! Maar ach, ik ga em toch niet spelen. Maar blijft raar ...

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    apart idd, maar aangezien ik volgens mij nog maar 1 achievement heb gehaald in de normale versie maakt het voor mij niet echt uit :+

5. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is altijd wel wat met Japanse rpg's en achievements/throphies, ze zouden veel extra gameplay kunnen bieden maar de ontwikkelaars doen er maar weinig mee.

Ze zijn meestal achterlijk moeilijk te halen of gewoon dom.

Laatst bewerkt: 26 okt 2012
  6. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu ook bezig met de game, teering zo brutal :eek: bij die eerste 'baas' (?) al 5x doodgegaan... Dit wordt een zware kluif :D

7. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213

Dus wachten met sif verslaan, eerst de dlc doen en dan krijg je die scene??

8. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar in de dlc moet je dan ook aan 2 voorwaarden voldoen wil je de speciale cutscene krijgen. Als je de voorwaarden wilt weten, klik dan op de volgende spoiler

Waarschuwing, dlc spoilers over een bepaalde boss met link naar de oude content

Je komt sif tegen in het verleden, in een 'verborgen' gebied, als ik me het goed kan herinneren is het zo'n 'valse' muur. Je moet hem bevrijden van de humanity-achtige geesten. In het gevecht tegen de eind-boss van de DLC, Manus, heb je de optie dat sif je helpt. Nadat je deze boss verslagen hebt, kan je naar sif in het heden (de gewone content) en dan krijg je een andere cutscene.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Gister begonnen en ben nu bij de Gaping dragon.

Heb de gargoyles al gedaan. Moet zeggen dat het tot de gaping dragon toe echt als een speer gaat. Heb nu een knight gemaakt en speel met de winged spear en dragon sword (geloof ik) en dat gaat veeeeeel beter dan de Wanderer die ik de eerste keer gemaakt had

Ik turtle nu lekker overal doorheen (zo heb ik Demon's souls ook gespeeld) , heb het dus alleen lastig als er van me verwacht word dat ik mobiel blijf en veel dodge

Geen spijt van dat ik hem nog een keer gekocht heb, blijft een unieke en boeiende game

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Gister mn eerste invader gehad, blijkbaar een beginner die DS niet gespeeld had want hij/zij probeer met een enorm 2-handig wapen wat power attacks te doen en zat meteen zonder stamina waarna ik van achter mn schild met een paar wel gemikte prikjes van mn speer hem/haar al neer had :+

Kwam ook gewoon recht op me af rennen zonder ook maar de moeite te doen om een beetje sneaky te doen .. Leverde wel precies de 15000 souls op die ik nodig had om de poisonbite ring te kopen zodat ik met wat meer vertrouwen Blight town kan gaan verkennen

Ben nu maar vanaf the Valley of the drakes naar binnen gegaan, die Gaping dragon krijg ik nog niet kapot

11. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Wat is die DLC vet! \o/

12. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Artorias of the Abyss review. Niet lang, wel moeilijk. Tijd om je tanden weer op kapot te bijten dus. :b:

13. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Hij ligt er aan hoe lang je verwacht dat zo'n DLC duurt. Ik sta nu voor de final boss van de DLC en heb er 10 uur in zitten. En dan ben ik nog niet helemaal klaar, moet ik nog wat dingen klaren. Dus denk dat ik er wel zo'n 12 uur in kan steken. Dat vind ik echt prima voor een DLC, zeker als je bedenkt dat tegenwoordig developers games uitbrengen die je in deze tijd koopt voor de volle mep en er net zo lang over doet.

Wat ik wel een beetje mis in de DLC alleen is een vorm van extra verhaal. Het verklaart wel een aantal dingen, maar het idee dat het zich in het verleden afspeelt had ik wel wat meer dingen verwacht qua terugkomende karakters, gebieden en uberhaupt meer conversaties. Ondanks dat kan ik er toch wel erg van genieten en straft ie je weer heerlijk af. Zo denk je net de game goed te kennen (zit nu in mijn tweede playthrough), wordt je weer keihard afgeslacht in deze gebieden. Erg tof. Bovendien gewoon erg goed dat de DLC mee scaled aan de hand van in welke playthrough je zit. Het is dus niet dat het de difficulty heeft van je eerste playthrough, terwijl je in de originele game in je tweede zit. Het is gewoon net zo hard.

Maar als ik mensen hoor die hem in 4 of 5 uur hebben uitgespeeld, hebben ze echt niet alle hoekjes en gaatjes verkend van de DLC. Want als je dat wilt doen, ben je er toch echt wel wat langer mee bezig. Maar ook als je door de DLC heen wilt rushen, is het zeker je geld waard!

14. VatoGonzalez

VatoGonzalez Guest

Ik krijg de online modus niet geregeld. Hoe doen jullie het?

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hoe doen we wat? Dat gaat toch allemaal vanzelf?

16. VatoGonzalez

VatoGonzalez Guest

Ja ik probeerde met een clangenoot in een game te komen. Maar dat lukte niet. We zaten in chat, geen party en we hadden zo'n white summoning stone of soap of hoe dat heet neergelegd en we zagen niks.

17. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Het verschilt in welke server je zit. Eens in de zoveel minuten wordt er geswitched van servers. Dus als jou summoning sign in server 1 ligt en hij is net in server 2 ziet hij de sign niet. Gewoon blijven proberen, moet op een gegeven moment wel lukken.

18. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Idd gewoon eens in zoveel tijd je sign opnieuw neerleggen en dan moet het op een gegeven moment wel lukken. Duurt af en toe alleen wat langer.

Noooooooo ik kom er net achter dat ik voor m'n laatste achievement 2 miracles moet halen maar kan ze niet meer krijgen..
    Omdat ik Nito al gekilled heb :'-(

Zit al in NG3+ en heb geen zin om alles nog een keer te doen met dit character. Echt dom.. =(

19. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga die covenant wel even bezoeken deze playthrough :p

20. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Bij Gravelord Servant ben je toch zo als je nogmaals begint met je NG+++? Uurtje of 5 nodig om O&S te verslaan en vervolgens kan je naar de Catacombs. Dus je zou in een uurtje of 6 a 7 bij de covenant kunnen zijn. Waarschijnlijk wel sneller. Zolang je niet teveel moeite hebt met Ornstein en Smough tenminste

Deel Deze Pagina