1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Souls [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 12 mei 2012.

1. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je summonen? :x

2. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Human worden d.m.v humanity,en net voor de white light is er dan een summon teken op de grond.
    Gewoon erbij staan en A drukken voor summon.

3. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Misschien even iets duidelijker :+:

Human wordt je door een humanity op te nemen (linksboven staat een getal dat aangeeft hoeveel humanity je nu hebt opgenomen, standaard staat deze op 00). Humanity kan je vinden van vijanden als item of worden direct opgeteld bij die counter linksboven. Op het moment dat je een humanity hebt, naar een bonfire worden en reverse hollowing doen. Dan wordt je human. Vervolgens kunnen er overal in de wereld (maar met name voor boss battles bij de white fog) witte of gouden signs op de grond liggen. Ze zien er net wat anders uit dan de oranje signs, dit zijn namelijk gewoon berichtjes van andere spelers. Maar die witte of gouden signs zijn dan bedoeld om een andere speler te summonen in je wereld. ;)

4. matthias999

Leuk Bevonden:
    0
    Heb geen humanity's meer zonde...

Nog iemand tips?

Laatst bewerkt: 5 nov 2012
  5. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    De ratten die je tegenkomt onder de brug met de rode draak droppen humanity. Is maar klein stukje teruglopen.

6. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je het drake sword al ??

Als je die hebt, dubbelhandig gebruiken, en dan concentreren op 1 gargoyle, ook als de 2e erbij komt. Zodra je nr 1 hebt verslagen is nr 2 niet zo lastig meer (die heeft maar de helft van de health)

Succes :) Het valt best mee.

7. matthias999

Leuk Bevonden:
    0
    Heb die drake sword net gaan halen, moest mijn strenght wel 2 leveltjes hoger voor trainen maar het is de moeite, echt een vet wapen!

Zal het morgen nog maar eens proberen... Hopelijk heb ik met de drake sword meer geluk..

8. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer het gevecht met de eerste gargoyle zo dicht mogelijk te houden waar je begint op het dak, zodat je net iets meer tijd hebt als de 2e gargoyle erbij komt, want die moet dan meer afstand overbruggen om naar je toe te komen.

Of je doet het zoals Wizz en de anderen je aanraden, om inderdaad Solaire te summonen, dat maakt het gevecht erg makkelijk, maar geeft weer minder voldoening.

Het blijft een parel van een spel.

9. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Wow vanavond al weer drie bosses down!
    Nog maar twee te gaan en dan the final boss.

Ga voor de final boss nog wel even wat boss wapens maken,en de DLC spelen.
    Nu richting the abyss.
    Wat een @#%&! Area is new londo en geen eens een bonfire :mad:

10. matthias999

Leuk Bevonden:
    0
    Zal het eerst met de drake sword proberen, lukt dat weer niet dan doe ik het op de "makkelijke manier".

Nog een vraagje: Die draak waar je zijn staart van moest afschieten, kan je die ook nog doden zodat die ingang vrij komt of moet je altijd ondergronds via die vieze giftige ratten sluipen?

11. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan je hem niet meer doden, vroeger kon dat wel (met een glitch-kill), maar dat hebben ze gepatched.

Je kan er nog wel langs/voorbij rennen, als je hem zo kan lokken dat de draak een stukje gaat vliegen, en dan heb je op het einde van de 'gang' een verassing.

Ik raad je aan om dat te proberen als je bijna geen souls hebt, want dan kan je het 'trial en error style' uitproberen

12. matthias999

Leuk Bevonden:
    0
    Heb die 2 bell gargoyles eindelijk verslagen, moet toegeven heb het meteen met een summon geprobeert omdat ik eens wou testen wat dat juist was, binne de minuut ware ze allebei gemold! :9

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Gratz! :b: Op naar de volgende :)

14. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De volgende is Capra denk ik (tenzij je 'off the beaten path' het bos in gaat).

Doe hem de groetjes van ons. :)

15. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind wel beetje apart dat je alle vijanden in de DLC gewoon als thrash kunt beschouwen ( op de golems na ) maar dat de bosses daarin tegen loeihard zijn en ik ze amper kan damagen :{

16. matthias999

Leuk Bevonden:
    0
    Ben meteen na het loeien van de kerktoren naar de Catacombs gegaan, Darkroot garden ofzo iets had naarmate je dieper ging te moeilijkere vijanden..
    Heb ik iets gemist?

Btw, iemand tips om die swordkerel in die tempel te doden, want die molt me telkens met 2 slagen...

Laatst bewerkt: 8 nov 2012
  17. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Catacombs is lastiger dan Darkroot Garden ^^ Sowieso zou ik Catacombs laten liggen als ik jou was, daar moet je later toch heen. Ik zou nu eerst richting de Capra Demon gaan inderdaad, in de Lower Undead Burg.

Die gozer is erg simpel te verslaan als je je lock-on gebruikt (rechter stick in klikken), vervolgens om hem heen blijft cirkelen totdat hij aanvalt. Als je om hem heen blijft cirkelen namelijk en hij slaat, mist ie vrijwel altijd. Als je twijfelt, rol je. Op het moment dat hij mist, slaan. Geef hem twee of drie stoten, afhankelijk wat je vertrouwt op dat moment. En vervolgens je schild weer omhoog en cirkelen tot hij weer mist. ;)
    EDIT: Blijf dicht bij hem, niet te ver van hem af gaan staan, zodat je hem meteen kan raken als ie mist. Niet dat je eerst nog een aantal stappen moet zetten.

18. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Gewoon back-stabben.

19. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Die grote dude met het zwarte schild? Die kan je niet backstabben helaas. ;) Of bedoelt hij die niet?

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Heb de hele game geen backstab gebruikt. Weet niet eens hoe dat moet :x

Deel Deze Pagina