1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Souls [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 12 mei 2012.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    semi- real-time toch? Bewegen wel in realtime maar targetten en attacken niet?

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Yep.

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Vagrant story is toch een isometrische tbs game... of haal ik het nu met een andere PS titel door elkaar?

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Niet echt:

[yt]l3YTaLg0mTc[/yt]

Waarom Delphiki het vergelijkt met Dark Souls begrijp ik echter niet.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Weet ik ook niet :+ Denk omdat ik me daar ook zo remi in voelde en vooral bezig was mn gear te tweaken en kansloze gevechten tegen veel te sterke bosses waar ik de zwakke plekken niet van kende te voeren.

6. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Back to Dark Souls, please? Check constant het topic om over Dark Souls mee te praten terwijl 't over Vagrant Story gaat. :p

7. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Beetje van beide dan?

Kwam gister dit beestje ineens tegen:

Khad hem zelf nog nooit gezien dus meteen even opgezocht wat het precies was. Blijkt dus een "Vagrant" enemy te zijn.

Als je wilt weten hoe ze kunnen spawnen:
    Ze spawnen in 2 varianten, de 1e spawnt als andere online spelers items droppen en deze blijven een lange tijd liggen. Andere variant kan spawnen als een speler met veel humanity en souls dood gaat en vervolgens nog een keer dood gaat voordat hij z'n bloodstain bereikt.

Bizar dat je na meer dan 250 uur in een spel te hebben gestopt nog steeds tegen verassingen aan kan lopen! 8)

8. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    Wow heel vet. Ik heb ook met 2 characters samen ongeveer 170 uur er op zitten en nog nooit gezien!

Pak ook altijd m'n items op of die van PvP's :b:

9. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Kan ook gewoon nergens een pyromancy merchant vinden.

Volgens internet is Quelana of izalith de beste op het gebied van pyromancy spells,maar kan er dus werkelijk waar nergens vinden.

Ze zou als het goed is in blighttown moeten zijn bij 1 van de pilaren.
    Heb al 100x gezocht maar ze is er toch echt niet.
    Vervolgens verder in Lost izalith en daar kwam ik er tegen maar begon me aan te vallen.

Heb maar niks terug gedaan,in de hoop dat ik haar later nog tegenkom in Blighttown.
    Maar denk dat die kans zeer klein in.|:-

Das mooi kudt want heb erg weinig spells atm en vrijwel geen upgrades.
    Misschien toch maar bewaren voor NG+ =(

10. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Das niet Quelana die je tegenkomt in Lost Izalith maar één van der zussen! ;)

Der zijn 2 pyromancy merchants in de game, de eerst heet Laurentius en word gevangen gehouden door de butchers in de depths en als je hem daar redt komt hij vervolgens naar firelink shrine toe.

Quelana is een ander verhaal, die verschijnt pas in blighttown nadat je je pyromancy flame tot minimaal +10 hebt geupgrade!

Als je Laurentius hebt gemist en hij niet meer in de depths te vinden is kan je altijd naar Eingyi (de NPC die bij de chaos servant covenant te vinden is) en hij kan je pyromancy flame ook upgraden. Ik weet alleen niet zeker of je alleen maar de covenant hoeft te joinen of dat je ook nog een egg head moet hebben. Dat zou je zelf even moeten testen!

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Bovendien loopt Laurentius weg bij firelink shrine als je met hem praat als/nadat je de chaos fireball hebt ontvangen (vd Queen in Blighttown). Je bent hem dan kwijt als merchant. Je kunt hem nog wel tegenkomen dan als hostile npc ...

12. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ok het is me nu duidelijk.. im fucked 8)
    Zowel laurentius als Eingyi zijn dood,en heb pyromancy niet +10 dus zal Quelana ook niet meer tegenkomen.

Bedankt voor de reply in elk geval.

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Je bent ook veel te agressief jij, al die NPC's killen ;)

Maar zonder gein, das wel mooi balen. Ik had het probleem met Laurentius, dat hij ineens weg was, maar heb gelukkig wel tot het eind Quelana en Eingyi tot mijn beschikking gehad ...

EDIT:
    Heb je wel de Chaos Fireball? Equip die eens en ga dan eens kijken in Blighttown. Ik weet zeker dat Quelana bij mij verscheen voordat ik mijn FB op +10 had. Eerder iets van +7 ofzo ...
    maar ik liep wel rond met Chaos FB equipped ...

Laatst bewerkt: 14 nov 2012
  14. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Welk SL ben je nu? Kan wel kijken of ik een +10 pyromancy flame voor je kan droppen als je zou willen? Ik weet niet of dat werkt maar je kan het op z'n minst proberen.

15. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Hahaha ik ben normaal niet zo,n NPC killer hoor;);)
    Maar was op zoek naar Laurentius in Firelink shrine,maar die was nergens te bekennen.

Kwam ik hem later tegen in Blighttown en werd ie hostile,dus had geen keuze hem te killen.
    En wat betreft Eingyi.... Heb quelaag,s zus gekilld omdat ik de fire keeper soul wilde hebben:cool: dus Eingyi werd uiteraard ook hostile.

Weet niet of ik de Chaos fireball heb,zal het nog eens checken als ik speel.

Oehh als dat zou kunnen maak je mij wel heel blij!\o/
    Wat bedoel je met SL?

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Soul level. Gewoon het level wat bij je character staat en telkens omhoog gaat als je dmv souls een stat verhoogt ...

17. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Oh op die manier.
    Ben level 86.

18. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Oké dan heb ik nog wel een pyromancy flame over! Kzal je zo ff toevoegen dan kunnen we kijken of je me ergens kan summonen zodat ik hem aan je kan geven. :b:

19. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Thanks man! Ik kan over een uurtje online zijn als dat geen probleem is voor je?
    M,n vrouwtje kijkt nu even naar een heule slechte film:+
    Dus tv is even bezet.

20. Tha Pielius

Tha Pielius Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    5
    Haha is goed! Stuur maar message als je der klaar voor bent!

Deel Deze Pagina