1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Souls [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 12 mei 2012.

  1. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijkbaar had ik zo'n ei in mijn inventory, handig...

    Wat is "Sen Fortress" toch een K*T gebied!!! Er is precies nergens een bonfire te vinden en die dino-achtige wezems zijn echt sterk. Om dan nog te zwijgen van al die vallen enzo..... :mad:

    Na 100 x dood te gaan heb ik er (voorlopig) de brui aan gegeven....
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2012
  2. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Er zit inderdaad maar 1 bonfire in Sen's Fortress en die zit buiten. Veel van die lizard warriors kan je van de brug af helpen zonder een stoot uit te delen door gewoon je block omhoog te houden. Telkens als ze slaan gaan ze telkens een stukje achteruit, en vervolgens gewoon door pushen tot ze er af vallen. Dit kan je bijvoorbeeld doen als je niet al te veel health wilt verliezen. De vallen krijg je op een gegeven moment wel door, dus weet je precies wat je waar moet doen. Dat is alleen even fucked up in het begin. ;)
     
  3. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Iron Golem maar 25 % van zijn leven moeten afdoen, toen die staggerd was viel die plots naar beneden en klaas is kees! :lol:

    Eindelijk in Anor london aangekomen en gebruik nu een wapen die nog eens 50 % sterker is dan Drake Sword dus dat komt wel goed...

    Ps: na 40 uur pas ontdekt dat je die "lost souls" kunt omzetten tot souls..... In 1 keer 5 levels omhoog gegaan!
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2012
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Black knight sword?

    ik ben er nog steeds niet uit wat voor armor ik wil. Havel en Smough zijn te lelijk dus nu Black Iron en Elite Knight maar aan het upgraden.

    Ook de eerste DLC boss gedaan (sanctuary guardian) , die stelde nog niet zoveel voor. Maar als de vijanden in royal wood die me een paar keer goed geplet hebben omdat ik ze gewoon niet kon blocken door te weinig stamina een indicatie zijn dan word het nog heel wat lastiger :+
     
  5. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hahaha kijk dat zijn leuke dingen om later pas achter te komen.

    Moet trouwens zeggen dat ik met m,n 2e playtrough echt een stuk sneller door alles heen raas zeg.
    Komt waarschijnlijk omdat ik nu al weet waar ik naar toe moet of van bepaalde bosses de strategien al kent

    @Delphiki

    Vond persoonlijk die armor set die verspreid in royal woods lag wel erg goed..
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2012
  6. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet de naam niet zo goed meer, maar ik heb dat wapen uit die grot waar je terecht komt als je in "the catacombs" in die doodskist een tijdje gaat slapen...

    24 strenght verreist dus heb die goed moeten upgraden!
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Tomb of the giants, daar ben ik nog niet geweest

    ik wou gaan sparen voor de greatsword of artorias maar daar moet je dus ook veel int en faith voor hebben

    en ik ben een heidense dommekracht, dus dat kan ik vergeten :+
     
  8. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je in Anor Londo terecht bent gekomen, zit je dan eigenlijk al over de helft van het spel of ben je er nog lang niet?
     
  9. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Na Anor Londo begint de game pas eigenlijk naar mijn idee ^^
     
  10. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar na O&S word de game vrijer en hierdoor wat makkelijker/toegankelijker omdat je kunt gaan en staan waar je wilt, waardoor je een bepaalde boss of gebied even kunt laten liggen als het even niet lukt om ergens anders verder te gaan.
     
  11. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Vond persoonlijk de laatste paar areas van de game wel wat minder.
     
  12. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    De laatste areas zijn imo de tofste in de game. De Bosses vond ik wel wat makkelijker vergeleken met de rest van de game en dat is toch wel jammer.
    De Bosses van de DLC hadden een beetje het niveau wat ik van de laatste paar Boss battles had verwacht.
     
  13. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    De laatste areas waren inderdaad juist super vet. De bosses waren vette setpieces, alleen inderdaad wel makkelijk. Behalve de final boss, die was weer echt een pain in the ass.
     
  14. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Laatste boss is pittig tenzij je gebruik maakt van z'n gimmick. Even in een spoilertje voor de mensen die zelf der achter willen komen hoe ze hem neer moeten halen.

    Nadat ik er achter kwam dat je hem kon parry-en was het hele gevecht een cakewalk. Ik geloof dat het een 3 hit kill was met m'n Great club +15 strength build met hornet ring.

    Verder was het gevecht zelf en de sfeer van dat gebied ronduit geniaal.
     
  15. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Gimmick? dat is gewoon de manier om hem te verslaan.
     
  16. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Hoezo? Hij is ook prima te verslaan zonder.. Het vergt alleen wel veel meer timing en geduld.
    Het maakt die battle gewoon te makkelijk IMO.
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mja, de Pyromancy way was ook very easy ...
     
  18. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is makkelijk de fout in te gaan zodra een gevecht te lang duurt.

    en daarom is parry de beste manier om deze boss te verslaan
     
  19. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Zal vast een kwrstie van smaak zijn:)
    Maar had zelf niet zoveel met lost izalith en demon ruins.

    Eerste keer aankomen in anor londo daarentegen_O_
     
  20. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Zeg, is er een of andere manier om die gruwelijke lag in Blighttown te fixen?
     

Deel Deze Pagina