[XOne] Dark Souls [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 12 mei 2012.

  1. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Elite Knight Armor lag toch in de Darkroot Garden?
     
  2. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Jup.
     
  3. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar moest die bells gargoyles nog uit de weg ruimen toen ik dat armor vond dus...
     
  4. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Inmiddels bij O&S tegen gekomen en ze zijn alles behalve een lachertje...

    Ben nu van plan om hulp te summonnen maar dan moet je zoals gewoonlijk weer een kleine opdracht doen, welke?

    En waar kan ik nu wraak nemen op de dood van die persoon achter die tralies in Firelinks Shrine?
     
  5. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hoe bedoel je kleine opdracht?
    Je moet gewoon humanity hebben om iemand te summonen toch?

    Wat betreft je wraak.
    Black eye orb in je inventory gebruiken als je in de grote hal bent voordat je de mist naar O&S betreedt.
     
  6. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar je moet toch altijd eerst iets doen alvorens je die persoon kan gebruiken in een boss fight?
     
  7. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Nope, gewoon naar de summon sign gaan in human form, bij O&S staat die van Solaire.
     
  8. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb in human form gegaan en zag dat teken toch nergens staan hoor... :confused:
     
  9. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Van de wiki:

    "At the top of the first set of stairs to the right (with your back to the fog gate)"
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Arme kansloze Crossbreed Priscilla, welke sadist geeft daar nou een achievement voor :'-(
     
  11. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Iemand tips voor O&S?

    Edit: nvm, heb ze al kapot.
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2012
  12. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfffff die O&S is echt niet te doen.. Krijg Ornstein wel kapot maar smough is wat anders....

    Iemand tips???
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Summon een andere speler voor jolly co-operation

    ik had voor mn eerste poging een andere speler gesummoned. Hij agrro'de Smough terwijl ik Ornstein plette en in de tweede fase aggro'den we Smough omstebeurt waarbij ik steeds (omdat ik de Estus had) de meeste klappen uit moest delen

    en elke keer als Smough dan achter mij aan ging leidde hij hem weer af.

    [​IMG]


    Heb vandaag 3 van de 4 lord souls gedaan, voel me wat overlevelled.

    4 kings stond ik gewoon te wachten tot de volgende spawnde :+ Hoefde niet veel te healen en kon gewoon doorbeuken en had ze vrij snel dood

    Gravelord Nito stelt ook weinig voor als je eerst de losse skeletten even opruimt met een Divine wapen. En seath was gewoon veel rondjes rennen en niet te dik in de crystals komen te zitten. Sowieso was ik denk ik al wat te sterk toen ik naar Tomb of the giants ging want die skelet honden konden me bar weinig maken

    Bed of Chaos is wel even wat anders , hij veegde me de eerste paar keer meteen een gat in dus tijd voor pauze :+
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2012
  14. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke dood je het het beste als eerste? Ornstein of Smough?? Volgens mij is Smough toch moeilijker in zijn second form dan Ornstein of heb ik het mis?

    Ps: Strenght naar 30 aan het traine om een veel beter shield te kunne gebruiken, dat zou ook al iets kunnen helpen...
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2012
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    kweet niet , het kwam bij mij zo uit dat Ornstein steeds op mij af kwam dus die ging als eerste
     
  16. Chohan

    Chohan Grammaton Cleric

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben je er al voorbij?

    Smough is wel iets moeilijker, Ornstein doet vaak charges en als je achter een pilaar staat zit je vrij veilig. En soms doet ie afstand aanvallen, als je terug schiet is t heel goed te doen. Smough aan de andere kant... ramt gewoon door 8)

    Hulp:
    Als t niet lukt je kan als human form voor de "gate" een van de trappen, linker trap op als je naar de gate kijkt een CPU bot summonen.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2012
  17. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ornstein zit constant op je te rushen, Smough heeft veel aanvallen waar je gewoon kunt wegrollen of in kunt rollen om vervolgens aan te vallen.

    Ik zou daarom Ornstein eerst uitschakelen, Super Smough is makkelijk.
     
  18. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Van die summon wist ik al maar heb nu ondertussen al 14 humanity's aan verspild en die word altijd tijdens de second form uit de weg geruimd... 8)
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    summon dan een echte speler, geen NPC
     
  20. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Na welgeteld een stuk of 30 mislukte pogingen heb ik O&S eindelijk verslagen!! Ik summonde Solaire en ik maakte Smough als eerste af. Daarna gebruikte ik voor Ornstein de truck met de pillaren. Doordat hij van ver maar zijn bliksemstralen bleef afvuren kon ik hem makkelijk doden door een 80-tal pijlen op hem af te schieten. De final touch heb ik met mijn Sword gedaan! \o/

    Heb nu wel een aantal vraagjes:

    1) Ik heb wraak genomen om die bonfire in Firelink Shrine terug te kunne gebruiken. Maar ik krijg nog steeds het bericht dat die firekeeper afwezig is..

    2) Wanneer kan je nu eindelijk je spullen VERkopen? Want ik zie door al de junk de bomen niet meer...

    :cool: Wanneer kan je naar de DLC gebieden gaan en waar zijn die precies te vinden??
     

Deel Deze Pagina