1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Souls [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 12 mei 2012.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb idd al wel een spear van de graveyard, maar of dat de goede is. Heb gelezen dat ik em moet looten van zo'n mimic chest in Sen's Fortress idd.
    Dragon's Dogma is binnen, dus daar ga ik ff aan beginnen. Maar aangezien er in DS weinig verhaal zit, ga ik het wel afwisselen met DS spelen ...

    Heb wel lekkere armor nu (uit demon ruins) en de greater choas fireball. Jammer dat het er maar 4 zijn :) En die ring met increased stamina regen. Vind het wel leuk dat je afhankelijk van de situatie andere ringen equipped (bij rusted iron ring voor swamps enzo) ...

    Wat ik wel mis is een purpose, waarom doorloop ik dit doolhof, waar doe ik het voor. Er is nagenoeg geen story ...
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2012
  2. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    je bent op een bedevaart, maar over het hoe en wat kun je inderdaad nogal vaag doen :D
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    De speer in Sen's is al lightning. De speer in de graveyard is niet magisch, maar wanneer je hem maximaal upgrade en lightning toevoegt is deze nog sterker dan Sen's lightning spear. Het is simpelweg een iets betere speer. Om zelf een lightning spear te maken moet je nog wel een lightning slab in het bezit hebben en deze aan een blacksmith geven.
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2012
  4. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Nieuws | 31 mei 2012 -

     
  5. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    domme, kan ik dark souls nog een keer kopen |:-
     
  6. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Goddomme wat is dat stuk in Anor Londo met die twee archers gruwelijk irritant. Wordt echt elke fucking keer van dat kleine kut randje afgetieft... Aarrghhh :mad: Hoe ik dat in mijn eerste playthrough ooit gehaald heb mag God weten. Iemand tips voor dit oneerlijke, neppe en uiterst irritante stukje leveldesign?
     
  7. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    :)

    [yt]CZl_C44qx1A[/yt]
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Als ik klaar ben met DD deze maar weer eens oppakken. Moet zeggen dat ik DD een veel leukere game vind, vooral door de open wereld en de grote mate van vrijheid...
     
  9. Baby Doll

    Baby Doll Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk SL ben je? Anders kan ik wel helpen :)
     
  10. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Thnx :thumbs:

    120 volgens mij, maar ben er al langs ;)
     
  11. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik zie de trailer voor de prepare to die edition nog niet is gepost? ( Of ik heb hem over het hoofd gezien.. :+ ) Dus voor de zekerheid:



    Op het einde dus wat footage van de DLC! Ziet er allemaal weer gruwelijk uit! :cool:
    Kan niet wachten om weer nieuwe gebieden te verkennen en keer op keer geslacht te worden door de nieuwe bosses. :D

    En nog een trailert:

    [yt]bKyR37iC02o[/yt]

    Hier ook nog wat footage van een nieuwe boss battle, niet kijken dus als je geen spoilers wil zien:
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2012
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Niet echt verrassand toch? Je hebt altijd al je voorkeur voor een game als DD uitgesproken en je bent redelijk lang terughoudend geweest in je enthousiasme richting DS. Ik kan mij zelfs nog herinneren dat je op het punt stond het op te geven.

    Stoere nieuwe content!
     
  13. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    ieder zijn eigen smaak, Souls serie is fokking fantastisch, harde noot om te kraken maar hemels als het gelukt is _O_

    DD is ook top, maar staat amper in de schaduw van Souls serie.
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Deze weer opgepakt na DD. Weer ff wennen in het begin :)
    Zit dus aan het begin van Sen's fortress en de eerste mimic chest die ik tegenkom hoort volgens mij de lighning spear te droppen ? Ik heb hem gekilled, maar hij viel in het gat van de elevator daar. Geen loot dus. Kan ik nu niet meer de (winged) lightning spear krijgen ?
     
  15. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    doodgaan, en kijken of die er weer spawnt is volgens mij de enige optie... :):

    als dat niet werkt kun je een speer maken die iets sterker is, maar dat is weer extra werk :F:

    ik heb mijn eerste playthrough bijna alleen maar dat ding gebruikt, kan me geen souls game zonder speer voorstellen :emo:
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    ben bang dat ik dan fucked ben :mad: lekker hoor. Wat is/zijn goede alternatieven? balen dit hoor.... 8)
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Gewoon een savegame terug laden... oh nee, dat gaat niet.

    /runs
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik hoor liever een alternatief wapen en waar ik die kan krijgen ....
     
  19. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Misschien utchigatana upgraden naar +10 als je een dex char maakt? Kan je krijgen door de forest covenant te joinen, als je deze bent gejoined verschijnt er in blighttown een merchant die wat wapens verkoopt. Anders kan je ook de merchant in de undead burg killen, maar dat zou ik zelf niet doen.

    In het vervolg als een enemy die wat dropt van een cliff of in een gat ofzo valt meteen even je game quitten en je save opnieuw loaden en als het goed is ligt de loot dan gewoon op het randje van de plek waar de enemy naar beneden is gevallen.
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Het kan toch niet zo zijn dat ik door een wapen te missen (door een bug) srewed ben. Dat is awful gamedesign. En ik heb echt een sterker wapen nodig, de drake sword begint niet meer te voldoen. Alle normal enemies in Sen's Fortress hebben echt veel te veel klappen nodig voordat ze doodgaan ...

    Ik heb ook al de pech dat die pyromancer merchant bij de firelink shrine is verdwenen. Blijkbaar omdat ik met hem heb gesproken met een bepaald item op zak ...

    Als ik die merchant in undead burg kill, wat krijg ik dan ?
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2012

Deel Deze Pagina