1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Souls [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 12 mei 2012.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    ik liep de lightning spear mis in Sen's Fortress, omdat die Mimic in het gat onder de lift viel ....
     
  2. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziezo, na 3-4 uur is de DLC er ook weer door, best wel kort vind ik.

    En die black dragon op het einde geeft toch maar een zeer vreemde ring hoor.. (Dat je dubbel zoveel damage ontvangt als je die draagt... :emo:)
     
  3. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vond 'm ook maar een beetje karig.
     
  4. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe geraak je eigenlijk voor de 2de keer in Undead Asylum?

    Heb dan ook nog iets gelezen over een "painted world" waar je via een schilderij in Anor Londo toegang toe hebt, welk schilderij??
     
  5. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Dan moet je naar Firelink Shrine gaan, dan de lift omhoog richting het gebied van de Gargoyles etc. en dan moet je goed opletten want je moet hier vanaf springen voordat je boven bent zodat je op een rand terechtkomt opdat je via de daken naar het kraaiennest kunt waar je in moet gaan liggen om door de kraai meegenomen te worden.

    En als je dan terug in Undead Asylum bent kun je terug naar je cel waar een 'Peculiar doll' ligt. Hiermee kun je later 'the Painted World of Ariamis' betreden, het enorme schilderij wat je in Anor Lando vindt.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Bed of Chaos gehaald in 1 poging , fuck yeah. Wat een geweldig spel is het toch, halverwege NG+ en ik merk gewoon dat ik nog steeds beter word in de timing en combat en dat er nog genoeg te leren is.

    Snap nu ook waarom mensen SL1 playthroughs doen. Uiteindelijk is skill alles bepalend en bepalen je stats alleen hoe slordig je mag zijn
     
  7. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Bed of Chaos is nog steeds de grootste bullshit boss in het spel. Ik las ergens dat From zich er zelfs voor had verontschuldigd.:+
     
  8. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Als je de game op dat moment restart zou de gear moeten liggen bij de plek waar hij er af gevallen is (op een bereikbare plek tenminste).

    Daarentegen viel Pharis ook van de klif af in Darkroot Forest bij mij. Game gerestart en er lag niks. Maar blijkbaar moet dat wel werken. :/
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Deze gaat dus de hele game standaard met 5 FPS draaien? :+
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    of dat of het is next gen

    doe dan maar next-gen wat mij betreft :+
     
  11. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Pfft, PvP is denk ik toch niet helemaal mijn ding. Had net drie keer achter elkaar dezelfde gast ge-invade in Anor Londo en ik ben drie keer achter elkaar finaal afgeslacht. :9
     
  12. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Haha ja het pvp gedeelte zal je in het begin best wel aan moeten wennen. :) Tis ook zo dat er niet zo heel veel mensen meer pvpen, maar ik zou je aanraden dat als je toch wat goeie matches wil vinden je het beste in Oolacile Township kan proberen te invaden.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Iemand nog tips voor Seath z'n staart?

    als ik hem zichzelf laat stunnen en er dan 2-handed invlieg met mn black kight sword +5 kan ik drie klappen doen met zon 1500 damage in totaal maar dat is niet genoeg :/
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik hoop echt dat het volgende deel iets soepeler gaat draaien. Ik zeg nog steeds: stel die game uit tot de volgende generatie. Zo lang duurt dat toch niet meer? Beter hardware (en vooral meer geheugen) geeft meer mogelijkheden.
     
  15. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Heb je niks ranged? Misshien kun je gewoon wat Sorceries/Miracles spammen en het dan afmaken met je 2H.

    Ik begin trouwens best aardig te worden in PvP. Zolang mijn tegenstander niet goed voorbereid is kan ik meestal wel winnen. :+
     
  16. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Eindelijk ook aan dit spel begonnen, ben nu bij de blacksmith en wou vragen of ik al shards uit moet geven aan wapen upgrades, ik heb niet echt wat bijzonders alleen een claymore. Is het verstandig deze te upgraden of te wachten op andere wapens? (die demon op de muur dropte niks bijzonders en dat varken met armor ook niet)
     
  17. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Je eerste wapen moet je gewoon naar +5 gooien. Die shards komen er nog genoeg en je kan ze altijd bij die blacksmith bij kopen.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    precies. Het enige waar je zuinig op moet zijn zijn Slab's, Chunk's , Twinkling titanite, Demon titanite en Dragon scales

    de normale shards zijn ruim voor handen dus als je een lekker wapen hebt met een moveset waar je wel potentie in ziet gewoon +5 maken (behalve als het dus een uniek wapen is wat 1 van bovenstaande materialen nodig heeft, dan moet je even afwegen wat je nog meer met die materialen zou kunnen doen)

    Uitzondering op die regel vind ik de black knight sword, als die voor je droppen meteen + 5 maken met alle twinkling titanite die je hebt en alles tot pulp meppen :+
     
  19. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Even een vraagje.
    Net O&S verslagen,maar wil m,n lordvessel niet aan frampt geven in firelink. maar dat andere lochness monster.

    Waar kan ik nu dan het beste naartoe aangezien bijvoorbeeld the dukes archives niet toegankelijk is?
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Je moet nu naar New londo en dan de 4 kings gaan verslaan. Dan komt Kaathe tevoorschijn uit de abyss


    ik zag een youtube filmpje van iemand die met 2 great combustions die staart er al af had maar ik heb het geprobeerd met mn maximaal geupgrade pyromancy flame maar dat werkt voor geen kut
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2012

Deel Deze Pagina