1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Souls [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 12 mei 2012.

1. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Jij met je Black Knight Sword.:+

Beter haalt hij de Zweihander en slaat alles nog harder tot pulp.:cool:

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik weet het niet maar ik ben hoef nu in NG+ alleen seath nog van de lords en heb nog steeds niks gevonden wat ik lekkerder vind dan dat zwaard

heb ook een max ge-upgrade chaos zweihander, ding doet totaal geen damage,.. volledig ge-upgrade divine claymore,.. ding is alleen maar handig tegen skeletons..

alleen echte heavy weapons doen meer damage voor me op dit moment maar dan lever ik zoveel snelheid in dat het echt de moeite niet loont

komt ook omdat ik qua int en faith zo laag zit dat ik bijv artorias greatsword niet kan gebruiken

heb 40 vit , 40 end en 50 str en de rest is nog aan de lage kant

dex volgens mij nu 22 (zodat ik de silver knight spear eens kon proberen) en int op 16 en faith op 11

maar ik kon dus met die stats (ietsie lager nog want ik had toen Izalith, demon ruins, duke's archive nog niet gedaan) de 4 kings makkelijk tanken en stond gewoon weer ff te wachten tot de volgende spawnde. En dan 2-hande ik niet eens de hele tijd.

met andere wapens lukt me dat gewoon nog niet.

Misschien moet ik maar accepteren dat ik een character gebouwd heb wat eigenlijk alleen voor lomp grote wapens geschikt is terwijl ik liever met een (kleine) greatsword speel :+

Laatst bewerkt: 18 dec 2012
  3. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Ja goh, wat had je verwacht.8) Divine wapens scalen mee met Faith.

4. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Wacht maar tot je een keer een Black Knight Greataxe tegenkomt, die is nog beter dan het zwaard :)

5. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Guys, I'm not lying. Demon's Greataxe is de shit! Je verbaast je hoe erg die scaling uitmaakt! Het is het enige wapen als je deze naar +15 upgrade een S Scaling krijgt in Strength.

6. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Vind hem anders tamelijk tegenvallen. Leuk die damage, maar dat ding is wel gruwelijk sloom en in PvP is hij helemaal dramatisch.

7. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Gebruik sinds ik 'm tegenkwam als random drop niets anders _O_ Geniaal wapen en ook qua snelheid erg goed als je bedenkt wat voor damage je ermee uitdeelt. Samen met het armor + schild wat je van die Iron Golem krijgt, mijn persoonlijke favoriete set.

In NG+ kreeg ik 2500+ damage toen ik vanaf die toren met de Greataxe op die Taurus Demon dook o_O Nog 2 normale slagen en hij lag al op de grond.

8. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ja hij is traag. Maar hij is niet trager dan een greatsword. Bovendien doe je meer damage met 1 klap van die axe dan met 3-4 klappen met een straight of curved sword.

Thank you!

9. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Ik snap dat je het met me eens bent maar waarvoor bedank je me nu eigenlijk? :+

10. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Probleem is wel dat de RB aanval een verticale slag is, in tegenstelling tot een horizontale slag van greatswords. De range van die axe is mij te klein.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die heb ik al volgens mij, zal m eens gaan upgraden

geloof dat ik alle black knight en silver knight wapens al heb

12. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Omdat eindelijk iemand ziet dat het een goed wapen is :+

13. matthias999

matthias999 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet toch eerst Sif verslaan in Dark Root Garden voor die ring die de Abyss toegankelijk maakt..

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als je die nog niet hebt wel idd, maar die kun je vanaf t begin al meteen gaan halen toch

15. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Mits je de skills hebt. ^^

16. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Vandaag Astorias of the Abyss aangeschaft. Neem aan dat je in NG+ ook gewoon met de DLC kan beginnen? Ben nu vlak bij de spot waar je aan de DLC kan beginnen en heb eigenlijk geen zin om weer opnieuw te moeten beginnen. Neem aan dat de nieuwe enemies en bazen net als de rest in NG+ verhoogde health en damage enzo hebben? Ben benieuwd in ieder geval. Tijd geen Dark Souls meer gespeeld dus zal weer ff inkomen zijn :p

17. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ja kan prima. Zolang je voorbij O&S ben, kan je aan de slag.

18. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    \o/\o/Drake Sword!!!!!!!!!!!!!!!! 1hit pyrodancer\o/

19. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Jullie maken me nieuwschierig met die Demon greataxe.
    Inmiddels ook al 1 die nu raw is.
    Nu dus doorlevellen tot plus 15 right?

20. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Nope. Je kan hem naar +15 door blijven levelen aan 1 stuk door. Of je gaat tot +5, upgrade 'm naar Raw, en gaat dan weer tot +5. Maar op Raw kom je niet tot +15. Je moest 'm niet ascenden naar Raw. ;)

Deel Deze Pagina