Ik weet het niet maar ik ben hoef nu in NG+ alleen seath nog van de lords en heb nog steeds niks gevonden wat ik lekkerder vind dan dat zwaard
heb ook een max ge-upgrade chaos zweihander, ding doet totaal geen damage,.. volledig ge-upgrade divine claymore,.. ding is alleen maar handig tegen skeletons..
alleen echte heavy weapons doen meer damage voor me op dit moment maar dan lever ik zoveel snelheid in dat het echt de moeite niet loont
komt ook omdat ik qua int en faith zo laag zit dat ik bijv artorias greatsword niet kan gebruiken
heb 40 vit , 40 end en 50 str en de rest is nog aan de lage kant
dex volgens mij nu 22 (zodat ik de silver knight spear eens kon proberen) en int op 16 en faith op 11
maar ik kon dus met die stats (ietsie lager nog want ik had toen Izalith, demon ruins, duke's archive nog niet gedaan) de 4 kings makkelijk tanken en stond gewoon weer ff te wachten tot de volgende spawnde. En dan 2-hande ik niet eens de hele tijd.
met andere wapens lukt me dat gewoon nog niet.
Misschien moet ik maar accepteren dat ik een character gebouwd heb wat eigenlijk alleen voor lomp grote wapens geschikt is terwijl ik liever met een (kleine) greatsword speel
Laatst bewerkt: 18 dec 2012