[XOne] Dark Souls [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 12 mei 2012.

  1. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Sommige mensen zijn zo irritant in PvP joh. Net weer eentje, constant wegrennen en healen samen met z'n phantom en dan met een lucky backstab de fight winnen.

    Haters
     
  2. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Onzin, Sen's Fortress was juist een van de betere gebieden. Eentje waar je niet alleen op de vijanden moet letten, maar ook op je omgeving. Ik vond dat niet frustrerend. Tuurlijk ga je een keertje neer, maar hierdoor denk je bij je 2e of 3e run nog wel eens nog een keer na welke stappen je precies zet. ;)
     
  3. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het in Sen's Fortress ook moeilijk gehad hoor met al vervelende lizards en vallen... Natuurlijk wist je na enkele keren wel waar je extra moet opletten maar het is toch een harde brok die je moet kauwen om verder te kunnen geraken...
     
  4. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Heerlijk toch? Het was vooral mooi om die traps te gebruiken tegen de lizards. ^^
     
  5. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Dark Souls II Concept Art:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  6. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    please be nextgen, please be nextgen, please be nextgen
     
  8. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik had Dark Souls een tijdje hier liggen maar nauwelijks aangeraakt, nu sinds een aantal dagen ben ik er echt mee bezig, damn wat een badass game is het eigenlijk, nu de 3e boss verslagen en de boss fights bevallen me op zich wel, maar de sfeer in de game is zo awesome. _0_
     
  9. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Voor mij de beste game op de 360.
    Kan me niet heugen in welk spel ik zoveel uur heb gestopt en het nu nog steeds awesome vind om te spelen.
     
  10. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Liegt het aan mij of is het gwn eenmaal je het spel hebt uitgespeeld het spel de 2de keer minder "leuk" aanvoelt om te spelen omdat je alles al kent en weet...
     
  11. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Klinkt logisch :+ Nee, natuurlijk is de tweede keer minder leuk! Een groot deel van de charme van DS is het verkennen van de omgevingen en leren hoe tegenstanders te verslaan.
     
  12. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Nieuwe builds uitproberen is altijd wel leuk. Gewoon het tegenovergestelde spelen van wat je eerst had, dan valt er nog genoeg te ontdekken.
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nee, dat had ik ook. Heb ik eigenlijk bij de meeste games. De verrassing is eraf.

    Mbt de concept art, die dwerg met stone armor is bruut :) Ik hoop ook op next-gen. Ik wil uber brute next-gen grauwe, duistere graphics!
     
  14. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Maar ondanks dat je genoeg kent na de eerste keer, blijft de game mij soms verbazen. Want je gaat opeens op een hele andere manier kijken naar de wereld, en mogelijk naar dingen die je de eerste keer niet opvielen. Soms zie je bepaalde verbanden in de wereld die je eerst niet waren opgevallen. Dat maakte mijn tweede playthrough nog steeds erg interessant. Bovendien ben ik een poging aan het doen om hier 1000G voor te halen, wat nog eens een extra challenge er bovenop gooit.

    Wat betreft de DSII: het maakt mij niet uit of de game op deze gen of op de volgende gen uitkomt. De graphics op deze console vond ik al geweldig genoeg. Tuurlijk kan het altijd beter, maar de sfeer die ze hier al neer wisten te zetten vond ik al tof genoeg. Dus als het op deze gen uitkomt, maakt het me geen ene bal uit.
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2012
  15. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel eraan of ik de xbox 720 zou kopen (en zeker niet het eerste jaar dat hij uit is..) dus ik hoop dat hij op de 360 komt..:emo:
     
  16. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik wil eigenlijk de hele serie op de console hebben waarvoor hij gemaakt is, namelijk de PS3. Nu heb ik Dark Souls gekocht op de 360, maar twijfel ik er nog aan om Dark Souls II te halen voor de PS3 (Of PS4). Mocht hij op de PS4 uitkomen, zal ik 'm voor de nieuwe Xbox kopen als die er ook is. Want ik ga toch eerder voor een nieuwe Xbox dan een nieuwe Playstation.
     
  17. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Invaden in Sen's is echt leuk. Of ze vallen zelf naar beneden, of ik heb ze in twee hits kapot. :+

    [​IMG]
    }:]
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    I did it!

    [​IMG]

    :cool:



    edit:// wat moet ik nu :| Al mijn andere games zijn saai en makkelijk :+

    edit2:// hmm, er staat hier ook nog ergens een ps3 met Demon's souls..
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2012
  19. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Ga dan eens verdomd snel Demon's Souls spelen jij!
     
  20. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Tof man!, hopelijk haal ik het ook zo ver.


    Ik zit nu momenteel in Sen's Fortress, ik denk dat ik me zelf een beetje te hoog heb zitten levelen(Level 63 momenteel) Ik ben te veel gaan exploren, bosses gaan zelf ook veels te makkelijk nu. :+

    Over Sen's Fortress:

    Leuk man, dacht ik even dat het een gewone chest was waar iets in zat, bijt het me dood :+
     

Deel Deze Pagina