1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Souls [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 12 mei 2012.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Daarom speel ik ook meestal Hollow, geen zin in Invasions. Heb meestal wel wat humanity op de counter staan.

    Ah, thanks, weer wat geleerd. Maar vooralsnog is de Drake sword het weer. Voordeel van zo'n snel zwaard is dat je makkelijk meerdere hits achter elkaar kunt connecten en dan loopt de damage steeds hoger op. 2 connected hits is veel meer damage dan twee losse hits. Kwam ik ook later pas achter :)
     
  2. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Damage loopt niet op. Het getal dat er bij komt te staan is gewoon de damage per slag alleen dan opgeteld :p
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Seriously? Ik zou toch zweren dat dat net zo is... Ik ga er eens op letten :):
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Daarom is het drakesword ook niet zo sterk. De base damage is hoog, maar het wordt niet beinvloedt door character stats.
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2012
  5. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Voor Anor Londo werkte dit bij mij erg goed :)

     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Zo deed ik het ongeveer al voordat ik dat filmpje had gezien. Ik moet alleen niet vallen :) En ik wilde perse die linker ook killen, maar dat kan ik beter laten ...
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Neh, gewoon proberen te killen. Daar ligt een soul item als kadootje. :p
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    I knew It! Bastards :D
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Oh het is maar een kleintje... dacht ik. Hoe vaak ben je nu al gevallen? Ik zou het toch niet doen hoor. :+
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Tis ne grote! Hero's soul :) Heb em al, puh! *)

    Die silver knights in dat stuk erna zijn wel minder, op de een of andere manier word ik altijd wel eens geraakt en het zijn er best veel, dus vaak estus drinken.

    Die Mimic chest zijn echt de ergste enemies in de game, creeping me out! :x
    I say, burn them with fire!

    Wat ik overigens wel jammer vind is dat ik deze game nooit echt lang kan spelen. Na een tijdje is de concentratie toch wat minder en dat is echt uber dodelijk in deze game...
     
  11. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    mimic chest zijn voor mij de "engste" vijanden,.. werd helemaal para van die beesten.

    Elke chest eerst prikken met mijn speer, voordat je hem opent.
    Vergeet je het een keer is het weer zon damn mimic 8)
    op zich wel geniaal design :D
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Inderdaad, fking scary. En als je dan in zijn bek zit bidden dat je net niet dood gaat :D
     
  13. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Gakkie, voor die silver knights is het gewoon makkelijk om om ze heen te blijven cirkelen totdat ze je een keer proberen te slaan maar dan als het goed is missen. Dan kan je meteen backstabben. Deze tactiek kan je ook gewoon bij de Black Knights toepassen. Blijf er wel heel dicht op! Maakt het alleen maar makkelijker.

    Voor de mimic chests is er nog iets aan te merken of het een fake is of niet. Hiervoor moet je naar het kettinkje kijken rechts van de chest. Deze ligt of recht, of gedraaid in een cirkel. Ik meen dat de gedraaide een mimic is. Maar zoals al eerder is gezegd: gewoon eerst slaan voordat je m opent. Dat hij je 'opeet' moet je echt niet hebben. Dan ben je namelijk zo dood.
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    En sla ook vooral niet per ongeluk over de chest heen, zoals ik wel eens heb geflikt. Want dan wordt je alsnog verrast door een mimic aanval. ^^
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik circel ook om die knights heen, maat van tijd tot tijd verrassen ze me toch met een snelle tweede aanval enzo. Heb ze wel zo dood. Alleen als het er veel achter elkaar zijn dan gebruik ik in the end dus best wat flasks. Tis overigens wel een enorm groot gebied dat Anor Londo! En volgens mij heb ik ook al een stuk overgeslagen, de bgg van die church waar je in het begin hoog over die smalle richeltjes loopt. Moet ik niet vergeten nog eens te checken, wil elk hoekje gezien hebben ...

    Overigens zitten er in Anor Londo ook van Die Titanite Demons en die one-shotten me gewoon, WTF ?!? :x
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2012
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    De golems net voor de boss daar leveren erg veel op, vooral met een (soul) avarice ring om. 2600 Souls per stuk of in die richting. Ben je al in het schilderij geweest? Ook een goed gebied om souls te farmen.
     
  17. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Die blobjes met schilden is nice om mee te vechten, beetje strafen en prikken, werkt subliem!!
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Wel eens iets over een schilderij gehoord, maar nog niet gezien. Volgens mij heb je er ook een item voor nodig? En volgens mij ben ik nog lang niet bij het eind...

    Maar die big ones aan het begin leveren ook aardig wat op. 1500 per stuk en die zijn makkelijk neer te krijgen ...
     
  19. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    je moet weer in het begin level zijn geweest....(waar die bal voor de eerste keer je tegemoet komt en een muur kapot maakt.)
    zonder guide is dat lastig uit te vogelen.
    (je moet door de raaf terug zijn gevlogen)

    Zo gauw je daar weer bent geweest heb je het item om in het schilderij te komen.

    Als je nu net in anor londo bent is dat best lullig, want je mag dan weer helemaal terug lopen.

    Hoe je weer terug komt in dat beginlevel moet je ff opzoeken in een guide, je moet bij de eerste firelink shrine beetje over daken lopen..
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben een tijdje terug al terug gegaan naar het begin, ook een key opgepikt geloof ik. heb daar alleen de nieuwe boss niet verslagen. Welk item zou ik moeten hebben dan ?

    En als ik eerste de boss doe, kan ik dan niet meer naar dat schilderij ?
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2012

Deel Deze Pagina