1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Souls [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 12 mei 2012.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Je kunt altijd terug naar dat schilderij, maar ik zou eerst het item in het begin gebied ophalen dat jou toegang geeft en dan die wereld doen voordat je de boss van Anor Londo tackelt. Het gaat om een...

    Peculiar Doll.
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Thanks, zal eens kijken of ik die heb. Waar en hoe krijg je die dan in het begin gebied ?
     
  3. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Je weet dat je naar het nest van Snuggly the Crow moet in Firelink Shrine? Daar moet je dan in gaan zitten, en Snuggly zal je vervolgens naar de Northern Undead Asylum brengen. Dit gebied is natuurlijk bekend, alleen kan er nu een deur open die voorheen dicht zat (Als het goed is heb je hier inderdaad een key voor gevonden, of iets)

    Dan ga je simpelweg verder spelen en vergeet niet alles daar uit te pluizen om de Rusted Iron Ring te vinden! Erg handige item, want daarmee wordt je snelheid niet belemmerd in het water of iets dergelijks (Handig met de battle tegen de Hydra in Darkroot Forest) Ergens in het gebied moet ook de Peculiar Doll liggen meen ik. Of je krijgt 'm van de boss. Gewoon even goed uitpluizen (Het is helemaal geen lastig gebied) en de boss verslaan. Kom je 'm vanzelf tegen.

    Ben nu zelf bezig in de Duke's Archives. Echt een van de vetste gebieden in Dark Souls qua omgeving! Helaas is dit een van de laatste gebieden waar ik doorheen moet voordat ik naar het einde kan. ):

    Maar goed, tegen die tijd ga ik eerst alles opruimen in de wereld. Alle bonfires kindelen voor mn 2e playthrough en zoveel mogelijk belangrijke items vinden. Daarna: Kill all the NPCs! Ben benieuwd wat zij zullen droppen.

    Kan niet klagen over de lengte van de game trouwens. Heb er ondertussen 80 uur in zitten en ben nog steeds niet klaar. Soul Level is 89, dus ook prima. Daarnaast heb ik nog een gigantische shitload aan Souls in mijn inventory zitten die ik allemaal nog niet gebruikt hebt. Kan mij zeker nog een aantal levels opleveren.
     
  4. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    In de cel waar je het spel begint ligt die
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ah, ok, geen idee of ik daar weer in ben geweest …

    @Vicill, die ring heb ik al heel lang. Veel gebruikt ook in Blight Town.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Misschien heb je de doll ook wel opgepakt? Scheelt je weer een trip naar de Asylum.
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Heb nog niet meer gespeeld. Is het eerste waar ik naar ga kijken als ik de game weer speel :)
     
  8. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Als je de Rusted Iron Ring al hebt, betekend dat je er inderdaad al geweest bent.
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Had die pop niet, grumble… Heel Anor Londo afgerond, behalve de boss. Ben terug gegaan voor de pop en zit nu in de painting. Daar ben ik gestuit door een Dragon….
     
  10. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Die draak blijft uber awesome. Vind sowieso die wereld qua sfeer en omgeving echt het vetste gebied in Dark Souls. Ook de boss is tof! Enjoy ^^
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Draak is down. Alleen is de brug achterhem onderbroken. Kun je daar nog verder ergens ?

    Verder wel een kut level met alleen een bonfire helemaal in het begin. Zit in het tweede stuk met van die nauwe gangetjes met gare skeletons die als een wiel rondrazen. Al tig keer dood gegaan daar, mega veel souls kwijt en dan telkens weer helemaal vanaf het begin daarnaar toe werken. Bleeeeeeeegh! Heb er ff genoeg van … :x
     
  12. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Gewoon van de brug af lopen (rechtdoor) Daar gaat het pad verder :)
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hmmmmm, leek me te diep om te vallen. Zal het eens proberen.

    Overigens, ik met mijn domme kop had gewoon de deur in de courtyard moeten openen, hoef ik niet steeds dat hele stuk te doen |:-
     
  14. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Haha inderdaad. Gewoon die deur openen. Scheelt een boel. Die Skeleton Wheels kan je makkelijk 1 voor 1 pullen. Niet proberen te blocken, maar je moet ze ontwijken. Dus tot het laatste moment wachten totdat ze je aanraken. Dat moment wegspringen. Doe dit voor een muur en ze zullen vast komen te zitten tegen de muur. Dan heb je ze makkelijk dood met 2 klappen. Vond die spiral tower met die Crow dudes een stuk irritanter. Met name omdat ze een 1-hit-kill move hebben waar je echt voor moet oppassen. Probeer hen ook maar echt 1 voor 1 te pakken. Anders zijn ze echt pittig.
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Niet te snel daar weg gaan. De knight op de brug spawned bij na elke bonfire rest en heeft een 100% droprate voor een titanite chunk.
     
  16. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    painting is leuk gebied +1\o/
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Die Crows zijn idd een pain in de ass. Erg oppassen voor die kill move (al hield ik dan nog wat leven over. Met2 of meer is het echt zwaar oppassen geblazen.
    Maar volgens mij heb ik nu alle hoeken en gaten daar wel verkend. En ondanks ook wat flinke souls lost, toch paar keer geleveld daar.

    Hmmm, kun je later nog terugkomen hier dan, vast wel toch. Heb die knight maar 1x gekilled, de rest van de tijd ervoor bij gesprint. Komen we op de Bossfight: @#^$%&%**&(*( wat een bitch! Serieus, dat is toch geen fun meer. Ik had het bijna opgegeven, maar in mijn 15e poging ofzo had ik haar. Frusterende is dat je haar niet kunt targetten omdat ze invisible is en het nadeel daarvan is dat je nagenoeg niks aan je pyromancy hebt. Fireballs ploffen direct voor je neer bijvoorbeeld zonder een target lock. Uiteindelijk haar verslagen in the blind, 100% melee. Raaaaaaaaaah! 8)

    Ja, zeker, maar ook frustrerend. Zeker de boss. Meest frustie stuk uit de game.

    Ben weer in Anor Londo, klaar voor de Boss denk ik. Dacht dat hier ook een covenant zat, maar die ben ik niet tegengekomen …

    Maybe tomorrow is a better day ;)
     
  18. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Good Luck :D
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    -Slik- :x
     
  20. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Zo moeilijk is ie niet. Je moet gewoon
    blijven counteren. Al moet je dat wel onder de knie krijgen
     

Deel Deze Pagina