1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Souls [Deel III]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 4 jan 2013.

  1. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Het maakt in principe geen zak uit waar je mee begint, je kan zodra je gaat levelen nog elke kant op. Het is alleen wel handig voor de starters gear die je krijgt. Ik zou voor de eerste keer voor de Knight gaan, fijner wapen om mee te beginnen en je hebt in ieder geval alvast een attunement slot.

    Oh, en de Master Key.
     
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.787
    Pyromancer is ook een zeer goede class voor beginners. Combinatie tussen pyromancy (magic-achtige) spells en combat.
     
  3. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat trager wegrollen heeft niks te maken met de class. Dat ligt eraan hoe zwaar je equipment is die je op dat moment aan hebt. Voor de rest zoals Tripletth al zei: de class maakt niet echt uit want je kan inderdaad nog alle kanten op. Je maakt het begin alleen een stukje makkelijker voor jezelf met de keuze.

    Een knight is in ieder geval erg toegankelijk in het begin, maar een pyromancer ook. Alleen ben ik van mening als je als pyromancer de game wilt spelen, dat je dan niet de volledige uitdaging zal krijgen die de game biedt. Ik vind 'm nogal overpowered. Hier zullen veel het niet eens met me zijn waarschijnlijk, maar goed dat is gewoon hoe ik er over denk :+ Maar als je van up close and personal (Barbarian-like) houdt, moet je gewoon voor Knight gaan. Kies inderdaad de Master Key als gift, want de rest is echt allemaal zwaar bout.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    +1 voor Knight

    heeft de lekkerste gear om een beetje voorzichtig erin te kunnen komen
     
  5. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Vooral die Knight Shield is erg handig op het begin gezien de 100% physical block. Ik ben zelf als Wanderer begonnen, ook een aanrader vooral vanwege de Wanderer Set. Dat vind ik nog steeds de meest bad ass gear in het spel.:cool:
     
  6. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Knight is een prima class om mee te beginnen, goede starting gear en met 14 punten in vitality in het begin kan je tenminste een paar foutjes maken zonder dat je gruwelijk word afgestraft!

    Wanderer set ziet er tof uit maar persoonlijk vind ik de brass armor set echt de tofste set uit het spel!
     
  7. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Darkwraith Armor, Artorias' Armor (DLC), Lord's Blade Ciaran Armor (DLC) _O_
     
  8. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.787
    Ik zweer nog altijd bij de Black Iron set _O_
     
  9. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Wauw, toch even slikken! Tutorial gedaan, nu ga ik in het begin van het spel zelf al behoorlijk vaak dood. Ik kan twee bellen luiden, een 'hoog boven' en een 'diep beneden'. Daar beneden komen van die spookachtige dingen uit het water, kan ze niet raken en overleef het nauwelijks. Klopt het dat een hoop dingen niet worden uitgelegd? Blijkbaar kan ik van m'n dode staat naar Human form bij een bonfire, kost dan 1 Humanity. Wat zijn hier de voor- en nadelen van?
     
  10. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Niet naar beneden gaan maar naar boven, ook het kerkhof nog niet op gaan.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik ook, ik heb nu de elite knight helemaal opgepimpt gewoon omdat het mooi staat maar in de eerste 2 playthroughs bijna alles met black iron set en black knight sword gedaan

    het is niet de mooiste set maar je kan er uitstekend mee tanken :+
     
  12. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Gaaf dat dat niet verteld wordt. Nouja, gaaf, maakt het lastig ;). Quest Log o.i.d. zit er niet in geloof ik he? Ben keihard doodgegaan, meermaals, maar je wil en moet verder
     
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.787
    Kijk jij snapt het :thumbs: Iedereen maar zeuren over dat ze het allemaal niet weten enzo, terwijl het zelf ontdekken waar je heen moet, hoe alles werkt, hoe de vijanden te verslaan etc juist een wezenlijk onderdeel is van de game. Juist zo ongelooflijk tof dat deze game je juist eens niet constant bij het handje neemt!
     
  14. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Mee eens! Al ben ik nog helemaal bij het begin natuurlijk. Zal hier vast weleens nog wat dingen vragen over menu'tjes, keuzes etc. Ik weet niet wat de charme is van het spel. Precieze besturing (als ik doodga heb ik niet het idee dat het oneerlijk is. Die watergeesten maakten me in één klap dood. Jammer. Dus wat doen we? Daar later terugkomen.) Het doet me een beetje herinneren aan m'n oude gametijd, toen ik als kleine jongen op een Amiga 500 dubieuze schemerige platformers speelde. Soms achterlijk moeilijk, maar je moest en zou naar het volgende level komen. Was het altijd leuk? Nee. Werd je er steeds gehaaider in en gaf het voldoening als je de eindbaas versloeg na 36x omdat hij zo ontzettend overpowered was? Jazeker!

    Hele donkere dungeon sfeertje, met die light radius, doet me denken aan Diablo 1. Grimmig, kerker-ig, geweldige muziek eronder. Ik ben fan.
     
  15. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ha, ik weet mijn eerste keer nog toen ik overal compleet de weg kwijt was.:+
     
  16. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Zeg, heeft iemand van jullie toevallig een extra PTD edition opgepikt bij die Dixons actie een tijdje geleden?
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    waren dat niet de gewone limited editions die in de aanbieding waren?
     
  18. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Kan wel, maar de DLC zat er sowieso toch bij?
     
  19. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Volgens mij is er geen versie inclusief DLC hoor, die Dixons actie was de normale special edition met soundtrack enzo.
     
  20. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb er een opgepikt, maar dat waren inderdaad de limited editions. De PTD editions waren geen onderdeel van de actie. Volgens mij hadden ze uberhaupt die games niet eens in het assortiment.
     

Deel Deze Pagina