Jawel de PTD edition, die heb ik ook deze gamemania heeft ze wel , maar is vast bij zavvi ofzo een stuk goedkoper te vinden
Ja, daarom vroeg ik het eigenlijk ook, zelfs bij zavvi is hij nog 30 euro... Nouja, ik wacht wel op een andere aanbieding dan.
Ik bedoelde ook meer dat Dixons ze niet in het assortiment hadden. Andere winkels hebben ze inderdaad wel. Bij Yourgamezone is ie €24,50 inclusief. Of bij Amazon.co.uk voor €19,89 excl. Als je nog iets extra's erbij neemt (iets van 8 pond of meer) heb je ook gratis verzending.
Hoor iedereen zeggen dat die wolf zo moeilijk is, Maar ik had hem zo dood. http://www.youtube.com/watch?v=HHYd77avtp4 hier kun je de lighting spear krijgen: http://www.youtube.com/watch?v=AopyTIaRJ_4
Ik weet 't nog niet. Qua wapens tast ik nog wel eens in het duister in dit spel. Meestal is het gewoon beginnen met de Drake Sword, en dan lightening spear, daarna Quelaag's Sword...
Speel zelf nu met de Lifunt Scythe in combinatie met Bloodshield en Bloodbite Ring voor bleed resistance. Bleed build up van 50 is zeer nice en wapen ziet er serieus awesome uit
Ik heb het spel uitgespeeld met een upgraded winged lightning spear, dus ik zou niet zo snel beweren dat hij niet zo bijzonder is.
Is idd een meer dan uitstekend wapen om je eerste playthrough mee te doen. Zelf ook eerste en deel tweede PT gespeeld met een Winged Ligthning Spear Zeer aardige damage output in combinatie met vanuit dekking kunnen aanvallen maken het echt een top wapen voor beginners.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!!!!! ORNSTEIN en SMOUGH haha die smough maakt me echt helemaal boos irritante obesitas monster.
summon een phantom, laat hem smough afleiden terwijl je ornstein killed en pak dan samen dikke smough met zn 2en zijn ze stukken minder lastig
echt heb de baas al 100000000000000000000000000000000000000x keer gevochten en 10000000000000000x langs alles gerend en 0x summon signs gezien echt vreemd ik ben altijd online en heb xbox gold. hoe summoning ik hem ? he wtf dat wistik niet.
Owh thanks man! Heb die human dinges niet :\ wacht heb ik wel. dan moet je toch reverse hollowing doen xD