Volgens mij zeiden de makers dat DS2 voor de PC ontwikkeld wordt en dus naar de consoles wordt geport. Ben benieuwd of de game een beetje loopt op de PS3/Xbox, als de game beduidend mooier wordt en ik denk aan Blighttown met zijn framedrops. Ik denk dat de game uiteindelijk ook wel Next-gen uitgebracht wordt. Een Demon Souls 2 vlak na de release zie ik echter niet gebeuren, waarschijnlijk is Dark Souls dan net afgerond.
Hoop dat ze weer met zo'n spel wereld als DS komen. Waar uiteindelijk alles samenkomt. Dat vond ik toch wel erg goed gedaan.
Ik verwacht dat het ook wel op de next gen komt. Ik ben van mening dat veel games die tegen de grens zullen komen ook wel een next-gen vorm gaan krijgen. Maar dit zal alleen gebeuren voor de grote titels ben ik bang. En ik weet niet of DS2 dat ook zal gaan doen. Maar goed, waar hij ook op uit komt: ik koop 'm toch wel. Graphics interesseren me niet zoveel in deze game.
Wie weet krijgen we voor de next-gen ook wel een release die gelijkwaardig is aan de PC code. Als het echt waar is dat PC nu lead platform is zou dat een goede optie zijn toch eerst maar eens afwachten hoe de release datum valt in verhouding tot de release datum van de nieuwe xbox en de ps4 in europa
Goed nieuws dus. Vanuit artistiek standpunt was deze serie toch al prachtig (mits je van de dark gothic stijl houdt), nu men zich ook meer richt op de technische kant zie ik dit helemaal in orde komen.
Na met een Wanderer en Knight de game twee te hebben doorlopen nu maar eens begonnen aan een Sorcerer. Moet zeggen dat dat wel ff een stukkie gemakkelijk gaat Natuurlijk, ik ken het leveldesign en vijanden etc inmiddels op mijn duimpje maar toch, de meeste enemies oneshot ik zonder problemen. Wel een toffe class en ben benieuwd hoe die zich qua spells ontwikkeld want op pyromancy na nooit iets met magic gedaan.
Chill ik kan nu mijn magic, loot, berichten en torches etc niet meer zien Shit flikkert af en toe maar grootste deel van de tijd zie ik niks... Kinda annoying.
Sowieso. Ik kan deze game gewoonweg niet niet spelen Na een paar weken begint het automatisch te kriebelen en moet ik gewoon weer even wat aankloten met Dark Souls of Demon's Souls \o/ De bug waar ik een paar reacties terug over sprak is trouwens wel reteirritant
Nope helaas niet Maybe dat mijn PS3 het loodje gaat leggen binnenkort!? Bijzonder irritant als je geen vuur, loot, messages etc ziet Vermaak me trouwens wel opperbest met een pure mage. Pomp ook echt vanaf het begin aan alles in Intelligence en wat attunement voor 2 extra slots. Mage kickt echt ass tot nu toe. Wel een beetje bang voor Capra Demon die ik zo moet facen.... Kleine onoverzichtelijke kut ruimte en kan niet heel veel hits hebben met een vitality van 8 Edit: Capra Demon is onmogelijk kut als mage... Geen ruimte om te bewegen en ben in 2 klappen dood Andere spelers summonen lukte ook niet. Zie genoeg summonsigns maar failed elke keer. Echt iets van 20 keer op rij. Ik ben er ff klaar mee
Kunnen pijlen en throwing darts ook door de fog wall heen? Ik weet dat magic er in ieder geval gewoon tegenaan knalt.
Weet ik eigenlijk niet, misschien werken dung piles alleen omdat ze een area effect hebben en hij vlak achter de fog wall staat?
Ja het is absoluut een cheap ass exploit , maar goed dat is DaS he als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan